Oletko koskaan ostanut mitään Sokokselta?
Minä en, tai vuosikymmeniä sitten yhden lampun. Olen kyllä.käynyt Sokoksella kymmeniä kertoja, koska käytin sitä kauttakulkuväylänä.
Ei vain kiinnosta ostaa sieltä.
Kommentit (11)
Joskus 80-90 -luvuilla paljonkin, enää ei tule liikuttua siinä suunnassa ja ostokset teen mieluummin netissä..
Olen joskus. Mutta nyt ei oo rahaa. Mutta jos oisi niin mieluummin Sokokselta kuin Stockmannilta.
Aika useinkin. Varsinkin kosmetiikkaa.
Aloituksessa puhutaan varmaan Helsingin sokoksesta, en hoksaa, että muut Sokokset toimisivat kauttakulkuväylänä.
Sokokselta en ole ostanut pitkään aikaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa puhutaan varmaan Helsingin sokoksesta, en hoksaa, että muut Sokokset toimisivat kauttakulkuväylänä.
Kuopion Sokoksen "kongin" kautta pääsee työllisyyden kuntakokeiluun. Eihän Sokokselta ole kyllä varaa ostaa yhtään mitään, joten pelkkä kauttakulkuväylä.
Joskus vuonna 1990 ostin vielä. Nykyään en enää. Kosmetiikan saa netistä puolet halvemmalla.
Usein. Kosmetiikkaa ja vaatteita ja viimeksi maljakon. Ennen kävin aina Stockalla mutta sokokselta saa vielä s-bonukset.
Vierailija kirjoitti:
Jyväskylässä pääsee myös. Hyvä oikopolku keskustassa.
Olen monta kertaa. Viimeksi ostin kosmetiikkaa alennuksesta.