Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*** KesäHeinät viikkoon 31 ***

30.07.2007 |

[size=2][color=FF3030]Tässä pinossa vaihtavat kuulumisia vauva-arjen iloista ja suruista kesäheinät eli ne, joiden laskettu aika oli kesä-heinäkuun -07 vaihteessa (21.6.-10.7.)

[size=2][color=0000EE]25.4.

[color=CD2990]Oona1975, (30+3); tyttö 1225 g, 39 cm

[size=2][color=0000EE]23.5.

[color=CD2990]Äp81, poika 1925 g, 44 cm

[size=2][color=0000EE]24.5.

[color=CD2990]joors1, (35+3); poika 2390 g, 46 cm

[size=2][color=0000EE]11.6.

[color=CD2990]Cityäippä, (36+2); poika 3185 g, 50 cm

[size=2][color=0000EE]13.6.

[color=CD2990]Fiikus77, 13.6. ; poika 2840 g, 46 cm

[size=2][color=0000EE]19.6.

[color=CD2990]Senniina, (38+6); tyttö 3730 g, 50 cm

Sannnis, poika

Elisabet73, (37+6); tyttö 3422 g, 49 cm

[size=2][color=0000EE]20.6.

[color=CD2990]Hemppu79, (38+3); tyttö 3990 g, 51 cm

[size=2][color=0000EE]21.6.

[color=CD2990]Miiu77, (40+0); poika 3895 g, 51 cm

[size=2][color=0000EE]23.6.

[color=CD2990]Koala-72, (39+3); poika 3390 g, 49 cm

[size=2][color=0000EE]25.6.

[color=CD2990]-Veruska-, (39+3); tyttö 2826 g, 49 cm

kihara-74, 25.6. klo 15.10; tyttö 4400 g, 54 cm

[size=2][color=0000EE]26.6.

[color=CD2990]claudiina@, tyttö 3210 g, 50 cm

jiippi, (39+5); poika 3630 g, 50.5cm

[size=2][color=0000EE]27.6.

[color=CD2990]Misti, (38+5); tyttö 3430 g, 50 cm

s@nde, (39+6); poika 4485 g, 54 cm

[size=2][color=0000EE]28.6.

[color=CD2990]Kuutar78, (40+2); poika 3620 g, 51 cm

[size=2][color=0000EE]29.6.

[color=CD2990]pals, 29.6. (40+0); poika 3630 g, 51 cm

peetta, 29.6. (40+0); poika 3435 g, 50 cm

[size=2][color=0000EE]30.6.

[color=CD2990]anjuusa, (39+3); poika 3350 g, 50 cm

besero, (40+4); poika 3028 g, 48 cm

[size=2][color=0000EE]1.7.

[color=CD2990]ElluP, (39+3); poika 3525 g, 51 cm

AMS74, (40+3); tyttö 3580 g, 50 cm

@nikki, (40+6); poika 2625 g, 49 cm

[size=2][color=0000EE]2.7.

[color=CD2990]Amalia-Joel, (39+3); tyttö 3770 g, 50 cm

[size=2][color=0000EE]3.7.

[color=CD2990]peipposka80, poika 3255 g, 50 cm

[size=2][color=0000EE]4.7.

[color=CD2990]löllöriini, (40+1); tyttö 3775 g, 51.5 cm

[size=2][color=0000EE]6.7.

[color=CD2990]s@ri@, (40+0); tyttö 3590 g, 50 cm

[color=CD2990]nepu83, (40+4); tyttö 3610 g, 49 cm

[size=2][color=0000EE]7.7.

[color=CD2990]hippaliinu, (40+4); poika 3840 g, 51 cm

[size=2][color=0000EE]9.7.

[color=CD2990]joutur, (40+5); tyttö 3740 g, 51 cm

[size=2][color=0000EE]10.7.

[color=CD2990]melba, (40+4); poika 3100 g, 50 cm

[size=2][color=0000EE]20.7.

[color=CD2990]alli-75a (41+4); poika 4595 g, 55 cm

Kommentit (164)

Vierailija
61/164 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pitää tehdä ohjelmalehtiset ristiäisiin (lue: virsien sanat). Ja valita ne virret tietty ensin ja säätää kaikkea muutakin mahdollista, mm. siivota! Huomenna miehen siskon perhe tulee meille yöksi ennen ristiäisiä jotka siis ovat äitini kotona lauantaina klo 15.00! Ja huomenna pappikin tulee käymään kotonamme.

Eli nyt nopsaa vaan siitä mesejutusta, että mä yritin nyt käydä liittymässä, toivottavasti onnistui. En vielä ihan hoksannut täysin sitä ideaa, mutta... Eiköhän se tästä. Mistä osoitteesta sinne aina kirjaudutaan? Laitoin sen sivun nimittäin jo kiinni jne. Tuleeko ne tiedot sähköpostissa joka laitetaan sen hyväksymisen jälkeen? Sorry ku oon vähän pihalla!

-V&U-

Vierailija
62/164 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas pääsin koneelle, mutta saas nähä, että kuinka kauaksi aikaa ;)

Neiti on muuten nukkunut tänään melkein koko päivän, liekkö sitten johtuu nyt siitä, että aamulla sai vihdoinkin tehtyä kunnon annokset vaippaansa, ko kaks päivää kätissy vattavaivojansa ja nyt sitten helpottuneena nukkuu :)

Hermoista oli puhetta: Mulla menee oikeastaan melkein harva se päivä pälli, varsinkin noitten kahen pojanviikarin kans, ko osaavat yhessä tehä " mukavasti" piruutta. Hävettää joskus itteeki, ko käämit palaa, mutta ko joskus tuntuu, että miksi pitää miljoona kertaa sanoa samasta asiasta ja monta kertaa päivässä, mutta tätähän se on lasten kanssa. Ja kyllä mieskin saa osansa - mun äitini sanoikin aikoinaan mun miehelle, että jos sie kestät tuota naista, niin kestät mitä vaan, ko hän osaa olla halutessaan melkoinen känkkäränkkä eli totaalisen vaikea tapaus, kauris ko on ;) Ja hyvin on mies kestänyt, vaikka ootusaikana olinkin melkosen kamala - mikään ei ollut hyvin ja koskaan ei tosiaan tiennyt, että mistä ilmansuunnasta minäkin päivänä tuuli. Tosin tästä seikasta varoittelinkin jo ennen raskautumista, että ootusaika tulee olemaan mun seurassani melkoisen kamala ja sitä se varmaankin on ollut. Mutta ilmankos se viihtyykin siellä raksalla niin hyvin nykysin... ;)

Senniina: Ne mese-tunnukset saat seuraavasti: mene sivustolle http://get.live.com/getlive/overview - ja sieltä otat sitten se " tilaa" -kohta ja sitä kautta pääset tilaamaan itellesi tunnuksen syöttämällä omat tietosi. Seuraat ohjeita aina loppun asti, niin saat oman tunnuksen :) Ja aina kun menet yhteisön sivustolle, niin syötät sen saamasi tunnuksen kirjautumisen yhteydessä, jota kysytään joka kerta, kun kirjaudut. Toivottavasti tästä oli ees hieman apua ja sai selvää :) Ja yritämmä auttaa täällä toisiamme, nii saahaan kaikki sinne suljettuun yhteisöön sisälle :)

Veruska: Pääset yhteisön sivulle ososta: http://groups.msn.com/Kesaheinat ja kannattaa muuten tallentaa vaikka Suosikit- kansioon tuo oso, nii pääsee nopeiten kirjautumaan sisälle :)

Ja Nikki: Aina autetaan, jos vain itekkin osataan :)

Taijampas nyt mennä hetkeksi muokkaamaan tota yhteisöä, joten nyt ei tämän enempää

AJ ja neiti 1 kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/164 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tankkasin herraan 35 minuuttia maitoa (josta kyllä tuli jo puolet ulos) ja nyt kähisee kehdossaan, joten pikailmoittautuminen tänne.

Pistin hakemuksen sisään yhteisöön. Apuja toki tulee Senniinalle yms tarpeen mukaan. Kysykää rohkeasti.

Leffa oli hmmmmm... kiinnostava. Osittain hiukan tylsä ja pitkäveteinen, mutta ihan omalla tavallaan ajankuvaa kuvaava. Muutama hyvä näyttelijäsuoritus. Julle oli ekstrakiltisti leffassa, nukkui tunnin, söi pari kertaa ja lopun aikaa killitteli kattoon ja antoi äitin katella leffan. Oispa ollut sellainen eilen. Itseasiassa on kyllä jatkanut unia kotona vielä parilla tunnilla illan mittaan joten huolettaa kovasti millainen yö on edessä...

Ja käytiin Elisabethin ja tytsin kanssa kahvilla myös.

CÄlle tiedoksi, että kahvila on edelleen hyvin lapsiystävällinen, itseasiassa paria henkilöä lukuunottamatta kaikki muut oli lasten kanssa. Eli toimii jatkossakin tapaamispaikkana hyvin. Ainut mitä jäin miettimään oli vessa/vaipanvaihtotila, ei osunut ainakaan heti silmään.

Mutta siis 16.8 seuraavan kerran, Evan Taivaanlahja on varmasti viihdyttävämpi.

Noista ristiäisvaatteista, että olen niin optimistinen, että meinaan saada tän roikkomahan pienemmäksi siihen mennessä, joten jätän vaatteiden miettimisen/oston ihan viime tinkaan. Nyt menee varmaan jo vanhat puvut päälle, joten voipi olla, että jollain niistä mennään (mun työn hyviä puolia on, että on eri pukuja mistä valita myös juhliin, kun vaan vähän asustaa).

Kaikkea en ehtinyt lukea, mutta yritän ehtiä kommentoida huomenna paremmin. Vkonlopun ohjelmassa muuten on asuntomessuilla käynti, onko kukaan muu käynyt? Siellä kuulemma on joku muksula, jossa ois ihan ok tilat vaipanvaihdolle jne.

Nyt katsomaan tota kähisijää ja kohta neloselta alkavaa FBI sarjaa.

-E-

Vierailija
64/164 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mikäköhän on vialla kun menen sisään A-J:n antamasta linkistä, niin se avaa mulle vain tyhjän sivun...

help!!

-CÄ-

Vierailija
65/164 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun kokeilin vaan uudestaan, niin johan aukes :)

Ja Ellulle piti jo aiemmin sanoa, että mä ihan hämmästyin, kun luin aamulla eilisiäkin juttuja, joissa kerroit, että sulla on pitkät hiukset. Mä olin koko ajan mielessäni kuvitellut sut lyhythiuksiseksi :) Kuinkahan meillä mielikuvat ja todellisuus kohtais, jos kaikki nähtäis kasvokkain? Olispa mielenkiintoista. Miltähän mä teidän mielestä näytän?

Nyt kaivataan tissiä, joten...

Vierailija
66/164 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin jo monta kertaa, eikä mitään :(

Mä en tiedä miksi, mutta mun mielestä sulla Misti on lyhyet tummat hiukset ;).

Kauhun hetkiä Cittarissa - oltiin miehen ja Konstan kanssa ostoksilla ja laitettiin turvaistuin ostoskärryihin. Ne eivät mahtuneet sinne ihan kunnolla, mutta olivat meidän mielestä kuitenkin tukevasti niin, että etu- ja takareuna nojasivat kärryjen laitoihin (siis istuin tietysti kokonaan kärryjen sisäpuolella). Ostostelu sujuikin ihan mallikkaasti, mutta kun menimme samoissa tiloissa olevaan Hesburgeriin ja mies työnsi kärryt pienen kynnyksen yli, niin istuin tipahti kärryihin (eli se olisi siis rusikoimalla sinne mennyt alunperinkin). Tiputusta oli siis ehkä sen 5 cm ja Konsta tiukasti vöissä kiinni, mutta pelästyihän toinen ja alkoi itkemään ja minä miehen kanssa pelästyimme tietysti vielä enemmän. Onneksi ei mitään tapahtunut pikkuiselle, mutta kyllä mä ehdin jo miettiä, että heilahtivatko aivot ja kaikkea muuta kauheata.

-CÄ-

Vierailija
67/164 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettepa hurjasti kerenneet.. Oltiin alkuviikko taloa metsästämässä, ja pari päivää oon yrittänyt lukea pinoo läpi.. No, en onnistunut :D ootte niin pirusti kirjotelleet ja oon tässä eilen ja tänään vääntänyt vihdoin kaikki hääkutsut. Jee..

Kävin hakeutumassa tonne yhteisöön, sen verran selasin uusinta sivuu että näin et ootte semmosen tehnyt! Hyvä! Jääköhän tää perinteinen sit hiljaseksi kokonaan..? Samapa tuo, kuhan kaikki pysytte mukana :D

AJ, kiitti kutsusta :D jos viel luet ennen huomista täällä (lähen huomenna) niin voit meilata vilmajunk @ hotmail. com jos haluut nähä, niin vaihetaan numberit.. :D jos vaan kerkeepi, oon aika vähän aikaa! Mut olis kyllä mukavaa!

alanpa kahlata pinnoo läpi..

Vierailija
68/164 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tuolta vitossivulta että olit käyny neuvolassa ja oli huono, meillä nimittäin huomenna se sama sijainen.. Voi ei :( Viimeksikin Panu itki koko ajan, mutta oli se oikea täti joka ei edes kehdannut huudattaa ja mitata pituutta ollenkaan.. On siis ihan mukava. se vakiotäti. Mutta voi ei.. Hyvä että oon nyt henkisesti varautunut epämukavaan käyntiin!!

Ja Cällä oli ollu hurja sattumus cittarissa, onneksi ei käynyt kuinkaan!!

Pals

Vierailija
69/164 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimein tuntui toi ähinä loppuvan sängyssä niin uskaltaa tulla pikaisesti kirjoittamaan ennen suihkua ja aamupalaa. Yö oli aika perinteinen, syötöt 22.30, 01.30, 05.00 (kesti tunnin ähinöineen) ja sitten 8.00- tähän asti ähinöineen.

Kävin yhteisöön heittämässä kuvia ja pikaisen viesti, myöhemmin sitten ajan kanssa kuvausta yms. Ehkä jopa laitan oman kuvan, että CÄ näkee mun pitkät hiukset (ei nää nyt oo kun olkapäille asti) ;) AJlle vielä kiitos perustamisesta.

Sen verran vinkkiä, että noi yhteisön sivut toimii parhaiten explorerilla, joten jos joku käyttää firefoxia tms niin MSNn selailuun kannattaa käyttää exploreria. Loppuu myös ne tyhjän sivun aukeamiset jne.

Mä olen niin kauan pyörinyt netin keskusteluissa, että en enää muodosta mitään mielikuvia ihmisistä. Ei ne ole sen näköisiä kuitenkaan mitä luulee =)

Tollainen säikäyttää toki mitä CÄlle ja Konstalle oli cittarissa käynyt. Onneksi ei käynyt mitään kuitenkaan.

Melballe sen verran, että toivottavasti saitte ainakin jälkiruuat talon piikkiin ton jälkeen. Tosi törkee viivytys.

Palsille hyvää reissua.

Ja nyt suihkuun ja syömään aamupalaa jos toi herra nukkuis sen aikaa.

-E-

Vierailija
70/164 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jippii, vihdoin onnistui sivunlataus mesestä ja hakemus lähti eteenpäin :). Katsotaan nyt osaanko sitten vielä sivustolla toimia, on meinaan eka tällainen kimppa mihin lähden mukaan. Ellu ainakin osaa sitten varmaan neuvoa :). Keskustelu tällä puolellakin varmasti jatkuu - voisimmehan ehkä sopia, että tällä puolella aina sovitaan, kun tuonne meseen siirrytään joksikin aikaa. Sopisiko tällainen? Kun kaikki eivät ehkä ollenkaan halua/viitsi jutella tuolla puolella, niin ei jää tämä puolikaan sitten vajaaksi.

Kiva kuulla, että teillä oli biossa kivaa ja Jullekin oli ollut mallikelpoinen elokuvissakävijä. Sitä itsekin muuten mietin, että miten tuo Konsta jaksaa sylissä makoilla parisen tuntia, ei meinaan ole mikään sylikaveri tämä hemmo - jos äidin rintamus on lähellä, niin sitten syödään eikä köllötellä ;).

Yö meillä meni hyvin - annoin illalla Konstan mussuttaa samaa tissiä tosi kauan, niin, että varmaan sai ne kaikki rasvaiset takamaidot syötyä. Kaveri nukkuikin sitten 20-1.15, tankkaus ja seuraava syöttö 5.45 ja sitten 8.00. Pientä mahaähinää oli siinä viiden kieppeillä, mutta uskoisin, että tänään on taas Konstalla kakkapäivä, joten eiköhän se siitä helpota.

Siivoilla pitäisi, kun on vielä pari päivää rauhallisempaa kun Elmo on vielä maalla - isäntä lähtee huomenna hakemaan poikaa kotiin. Onkin jo kova ikävä!!

Kahvin kimppuun kun Konstakin uinahti sitteriin :)

-CÄ-

Vierailija
71/164 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan,

Yö meni perinteisesti: tyttö nukahti klo: 23.40 ja heräsi n. 4.30 syömään, sitten pientä ähinää ja kääntö mahalleen johon nukahti hetkessä ja nukkui sitten 8.30 asti. Eli yhdellä syötöllä meni tämä yö. jes. Nyt nukkuu jo päikkäreitä.

Mulla tuli äsken itku kun mies lähti koko viikonlopuksi päivystämään. nyyh. tulee vasta maanantaina. Onneksi kaverini lupasi tulla yökylään niin ei tartte koko viikonloppua yksin olla. Ja äitikin on tullut reissusta joten eiköhän hänkin tule vierailemaan. Ei siinä mitään, pärjään ihan hyvin vauvan kanssa, mutta yksin on niin tylsää...

Kävin eilen yhden tuttavan kanssa vaunuilemassa, hänen poika syntyi päivää ennen meidän tyttöä ja oltiin synnärillä samaan aikaan. Olipa kiva vaihdella kuulumisia ja puhella vauvajuttuja. Sovittiin että otetaan viikottaiseksi tuo vaunuilu.

Pals: joo oli aikamoinen se neuvolareissu, en tykännyt tätykästä yhtään. Aluksi kun istuin tuoliin ja tyttö nukkui mun sylissä pää mun rintaa vasten niin se sano, että tue nyt hyvänen aika sitä päätä. No meidän neiti osaa jo päätänsä kannatella ja jos nukkuu sylissä niin sitä ei todellakaan tarvitse kannatella jos ei itse liiku. tuli semmonen olo että ihan kun en olisi vauvaa koskaan käsitellyt vaikka olen hoitanut pieniä vauvoja jo ennen oman syntymää. Mulla meni jo siinä vaiheessa hermot siihen naiseen. Ja ei se tosiaan tajunnu mistään mitään. Mutta jos sulle sattuis joku toinen sijainen, kun ne tuntuu tuolla vaihtuvan. Kerrohan sitten miten meni! Ja mukavaa reissua!!!

Kävin myös laittamassa hakemuksen tuonne yhteisöön. Hyvä idea muuten!

Palailen

-nepu

Vierailija
72/164 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyviä uutisia, se neuvola onkin vasta ens viikolla! Ja huonoja, se on kuulema se sama täti koko ajan.. Se meidän oma neuvolatäti mainosti sitä just silleen että " hän on tosi pätevä ja hällä on omiakin lapsia neljä" tai jotain.. Joo, mulla menee hermot tommosiin tyyppeihin. Vähänku siel pankissa miehelle " älä herranjumala istuta pientä" .. Meillä kans Panu kannattaa päätä jo tosi hyvin ja itkee kyllä lohduttomasti niistä toimenpiteistä, ellei oo tosi hyvä tyyppi tekeen (kuten KYSsillä ne lastenlääkärit ketä siinä minipuberteettitutkimuksessa). Miestä en taida ottaa mukaan, koska sillä menee hermo vielä nopeemmin tommosiin kaikkitietäviin täteihin.

Olinpas nyt terävänä, mut kuulostaa vaan niin ärsyketätiltä tosiaankin...

Kiitoksia Ellulle matkatoivotuksista! Treffataan varmaan sit AJ:n kans :D Ja Julle oli aivan hurmaava niissä yhteisön kuvissa..

Vierailija
73/164 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiphei - olen onnellinen :D Eli meän neitihän kärsi niistä vattanväänteistä ja suolisto meni tukkoon....Nooh, eilen aamulla sitten aamusyötön jälkeen päätin auttaa neitiä, ko huusi, ko puukolla ois pistetty. Siis, otin vanupuikon, jonka " uitin" rasvassa ja ärsytin neitin pepunreikää vähäsen - kohta alkoi tulemaan ulos niin maanmahottoman paljon tavaraa että! Neiti muuttu ihan silmissä tyytyväiseksi ja nukkui muuten eilen koko päivän - ilmaa oli vielä runsaasti masussa eikä pieruja kuulunut.

Kävin eilen kylässä kaverini luona, jolla koliikkivauva ja hän näytti miten hieroa jalkapohjista, jos vauva kärsii ilmavaivoista. Tultiin neitin kanssa kotiin ja aloin tekemään työtä käskettynä. Kerkesin hieromaan todella lyhyen tovin, kun neiti alkoi piereskeleen. Hieroin vielä jonkin aikaa pisteitä ja vajaan vartin päästä tuli järettömät kakka-annokset vaippan (ei muuten vaippa riittänyt). Ja arvatkaas kuinka tyytyväinen neiti on ollut sen jälkeen?! :D :D :D Aivan mahtava vaikutus tuolla hieronnalla ja tuon kokemuksen takia juoksen tänään kirjakauppaan ostamaan vauvahierontakirjan ;)

Ja hyvinhän on porukka löytänyt tien tonne mese-yhteisöön :)

Nyt pakko mennä taas, neiti kutsuu, myöhemmin takasin.

AJ

Vierailija
74/164 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-J, kerrotko miten hierot jalkapohjia? Meilläkin tuo kakkapanttaaja niin kaikki vinkit otetaan suurella sydämellä vastaan!

Huh, sain vihdoin metsästettyä Konstalle juhlahaalarin kastejuhlaan (siis sinne kaffitteluosuuteen). Löytyi Porista yhdestä lastenvaateliikkeestä ja olivat niin kilttejä, että lupautuivat postittamaan sen vaikka heillä ei mitään nettimyyntiä olekaan. Koko on 68cm, että vähän on reilu, mutta käännän varmaan nuo resorit kerran rullalle. Tässä kuva haalarista:

http://www.aijaa.com/v.php?i=791516.jpg

Nyt itsekin syömään jotain, Konsta taas haukkoi maidot ja nyt kiertää mahassa, pirskale!

-CÄ-

Vierailija
75/164 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten mamma pääsi heti uudestaan tänne :)

Nikillä oli hyvä toi fritsujuttu, hih! Ja niinhän se menee, että emo puolustaa aina ensin poikastaan, syyllistäen miehensä ensin ;)

CÄ:llä melkonen kokemus toi Sittarissa käynti tai siis ei se ite käynti, vaan se mitä siellä tapahtui. Hui! Varmasti säikähitte oikein kunnolla...

Melballe sen verran tosta ruokailupaikan töpeksinnästä...Olipa todella paskamainen homma! Mutta onneksi mies puolusti teän poppoota, niinkuin miehen kuuluukin. Ite varmaan laittaisin boikottiin ko. paikan ;)

Ja koita Nepu kestää miehesi poissaolo ja onneksi kaverisi tulee sulle jelpiksi :)

Ihania valokuvia olitte muuten laittaneet tonne yhteisöön :)

....

Piti hetki käyä tuola toisen pojan kanssa keskustelemassa - olivat käyneet lelukaupassa tossa vasta ja nuorempi poika oli alkanut törttöilemään liikenteessä - oli huitassut pyörällä, eteensä kattomatta ajotielle ja eräs auto oli joutunut väistämään poikaa, seurauksena oli se, että auto törmäsi kivetykseen. Onneksi autoon ei ollut tullut mitään, mutta tää nuorempi poika oli käskenyt meän vanhempaa poikaa olemaan kertomatta asiasta kotona. Vanhempi poika tuli välittömästi kertomaan asiasta, nuorempi poika ei meinannu ensin uskaltaa tulla kotiin, kun tiesi tehneensä väärin. Nooh, siinä sitten selviteltiin taas kerran meän perheen pelisääntöjä (jota joutuu ton nuoremman kans tekeen useesti). Nooh, pääasia, ettei kelleen ihmiselle sattunut mitään (mutta taisi poika säikähtää). Että on tämä elämä välistä...mutkikasta!

Nyt painun sapuskan tekoon.

Vierailija
76/164 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, ko oli hankalaa selittää selkeästi tota hierontajuttua, joten otin sitten kuvan neitimme jalasta ja laitoin teipinpalasen siihen kohtaan, mitä pitää sormella hieroa. Eli hiero yhellä sormella siitä teipin yläpuolelta, jalkapohjan sisäreunasta. Ja lopuksi hiero myötäpäivään jalkapohjan ulkoreunoja pitkin - sivele siis jalkapohjaa ympyränmuotoisesti oikeaan suuntaan.

http://www.aijaa.com/v.php?i=791767.jpg

Hitto, miehän olin fiksu ;)

AJ

Vierailija
77/164 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit kyllä fiksu!

Ei muuta kuin yrittämään, kaveri piereskeleekin tai siis yrittää parasta aikaa tuossa sohvalla, joten äiti rientää apuun.

KIITOS!

-CÄ-

Vierailija
78/164 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin kun on tuo yksi kakan panttaaja, niin tarttee testata! Mahaa mä oon jo hieronutkin ja mies jumppaa jalkoja, muttei niistä kauhiasti oo apua ollut [tai jalkojen koukistelussa on monesti kakat lentäneet sitten paineella miehen syliin ;) mutta silloin on jo tosi pitkä aika siitä ed. kakasta], josko saataisiin nopeutumaan toimintaa...

Poika nukkuu!!! Täytynee mennä tekemään jotain " tähdellisempääkin" ...

Kuutar ja poika 5vkoa + 1pv

Vierailija
79/164 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuo A-J:n hierontaohje!

Hieroin Konstaa äsken tuollaiset 10 minuuttia ja kaveri alkoi melko pian päästelemään mahtipieruja, nukahti ja nauroi unissaan. Oli vissiin mahtava olo ;). Kakkaa ei vielä näkynyt, mutta kyllä nuo pierutkin jo selvästi helpottivat oloa.

Iso kiitos Amalia-Joel!

-CÄ-

Vierailija
80/164 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

CÄ, eipä löydy meikäläiseltä tummaa lyhyttä tukkaa :) Ristiverinen, raidoitettu, puolipitkän ja lyhyen väliltä. Eli vähän erimoinen kuontalo ja tällä hetkellä kyllä jo kipeästi fiksaamisen tarpeessa!

Melballahan se oli ollut jännä ravintolakokemus. Olis muuten mullakin käämit palaneet tuossa tilanteessa ja ne maidot olis voinu löytyä muualtakin kuin lasista :)

Ja CÄ:tä oli kärryt pelotelleet, höh! Onneksi ei käynyt kuinkaan.

Nepulle jaksuja viikonloppuun! Se hyvä puoli tässä vauva-arjessa välillä on, että aika ainakin kuluu ihan turkasen nopeesti :) Jos kohta se välillä harmittaakin.

AJ, olit löytänyt hyvät keinot kakkaongelmaan. Taidan minäkin kohta jo kokeilla tuota hierontaa, vaikka vielä muutama päivä sitten kehuin, kuinka meillä löytyy kakka joka vaipasta. No, eipä löydy enää. Nytkin on jo yli vuorokausi edellisestä kunnon satsista. Mutta aika vaihtelevaa on tuo suolen toiminta. Välillä se kakka tulee kyllä ihan normi tahtiin, mutta nyt on ollut pari kertaa tällanen pidempi tauko.

Nyt on pakko käydä kaatamassa perunoista vesi, joten palailen!