Otitko sinä sinisen pillerin vai punaisen pillerin?
Kommentit (31)
Ihan sama kumman kunhan housut pysyy jalassa.
otin punaisen ja ymmärsin miten maailman rikas rahastava eliitti hallitseee kaikkea ja orjuuttaa kaikki tavalliset ihmiset ilman mitään kapinaa, EU eliitti, WEF eliitti ja rikkaat suvut näiden takana jne.
Otin kaksi valkoista, yhden keltaisen ja yhden vaaleanruskean. Ei seurannut mitään 🤷
Valon vieressä, varjojen alla korpit nokkivat toisiaan. Kahta seuraa kolme mutta neljättä ei seuraa viisi.
Katseesta näkee kuka tietää, ken oivaltaa.
Tiedän kuka sinua voi auttaa, mutten tiedä kuka sinut voi pelastaa. Kolmas neljännettä ilman, kaksi kolmannetta mukana.
Täällä on ihmisiä jotka eivät ole nähneet Matrixia..
Molemmat pillerit on hörhöjen mielikuvitusta.
t: skeptikko
Vierailija kirjoitti:
Molemmat pillerit on hörhöjen mielikuvitusta.
t: skeptikko
Hieman mielikuvitusta nyt, ja huumoria!
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä yrittänyt katsoa sen monta kertaa, viimeksi eilen, mutta kun se on niin helvetin tylsä että aina nukahdan jo ekan puolen tunnin aikana 😴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä yrittänyt katsoa sen monta kertaa, viimeksi eilen, mutta kun se on niin helvetin tylsä että aina nukahdan jo ekan puolen tunnin aikana 😴
Se on kyllä tosiaan vähän tylsä. Tekijät tekivät sen virheen että lisäsivät liikaa elementtejä juoneen.
Syön monenvärisiä. Suurin osa on valkoisia.
Katson tubesta naisviha redpill kontenttia
Vetäisin molemmat. koska en pysty keskittymään.
Otin vain mustan pillerin.
T: nihilisti
Iltaisin otan punaisen pillerin ja se on kuulemma levottomuuteen,a
Sinisen jälkeen jaksaa toisen kerran! 😎
Huuuuiiiiii---- otan tänäkin iltana sinisiä oikein neljä kappaletta kuten joka muukin ilta.
t. pilleristi
Mulla on vaan valkoisia piltsuja.