Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yh haluaa seksisuhteen naisen kanssa (miehet ei kiinnosta)

Vierailija
26.07.2007 |

hei, onko muilla yh-äideillä sama ongelma... miehet ei juuri nyt kiinnosta mutta naisen kanssa voisi kokeilla seksisuhdetta?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 26v sinkkuäiti pk-seudulta ja mielelläni ottaisin naisen kanssani seksisuhteeseen ;)

Vierailija
22/30 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27-vuotias pygmi ja asun kauniissa maassanne, koska oma isänmaani ei ymmärrä lesbosuhteita. Pygmiksi olen pitkä - vajaa 140 cm - ja vartaloltani hoikahko - 107kg. Pidän pikaruoasta, oluesta, sohvalla makoilusta ja vormuloista. Olen sopivasti pyöreä " oikeista paikoista" , jotta voit pyörittää minua edelläsi kuin jalkapalloa. Pygmiksi olen myös yllättävän blondi, ollakseni kuitenkin tummaihoinen. Vastaa nainen osoitteeseen: hyvaajatkoajosomaeiriitapistenet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

josomaeiriitä?!!

yh:lla ei ole omaa...!! Vaan vapaus tehdä mitä haluaa =)

Vierailija
24/30 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

okalintu @ netti. fi. En nyt äkkiseltään keksinyt fiksumpaakaan osoitetta, mutta kirjoittele, jos uskallat! Itse olen neitsyt näissä naishommissa, mutta kaikkea pitää kokeilla vähintään kerran... :)

26v. yh

Vierailija
25/30 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko tää se yö...?

Vierailija
26/30 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo pidempään haaveillut naisen kanssa kaikesta kivasta.

En ole vielä suutelua/kourintaa pidemmälle mennyt, mut asia kovasti kiinnostaa ja kiihottaa mua.

Nytkin ajatus saa kuumat aallot sisälläni myllertämään.

Olen 2lapsen äippä, eronnut ja nyt suhteessa, miehen kanssa. Joka tietää haluistani ;)

Vierailija
27/30 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olen etelä-pohjanmaalta.

Jyväskylässä käyn säännöllisesti, sieltä tänne keväällä muuttanut :)

T.23

Vierailija
28/30 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni ihan sekaisin kun niin innoissaan olin ;)

Vierailija
29/30 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadaanko me miehet tulla edes katsomaan?

Vierailija
30/30 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä lueskelin teidän viestejä... itse olen bisse ja ollut naisen kanssa monesti, mutta vain yhden kanssa vakavissani. tätä ennen oli taustalla pitkä tutustuminen toisen mieltymyksiin.

jotenkin hurjalta vaikuttaa tämä ketju. toivottavasti, että kuvittele, että " nainen ku nainen" . ihan yhtäläillä naisten kuin miestenkin kanssa, pitää kohdata yhteen. ei se riitä, että se toinen on vain nainen.

itse en todellakaan uskaltaisi ihan kevyesti lähteä " vain seksisuhteeseen" .

en oikeen osaa ilmaista mitä tahtoisin sanoa... mutta joskus voi tulla kovia pettymyksi, kun ei se nainen ollutkaan se unelmien nainen.

onnea matkaan teille :)