Missä Espoossa olisi ilmastoitu oikeasti viileä kahvila, kauppa, ravintola tms?
En kaipaa nyt niitä kahviloita ja kauppakeskuksia, joissa periaatteessa on ilmastointi, mutta silti siellä on joku 23 astetta ja ylikin. Vaan nyt etsinnässä olisi paikka, jossa on ilmastoinnin vuoksi max 21 astetta, mielellään viileämpikin. Tietäisikö kukaan?
Kommentit (10)
Saa olla kirjastokin tai leffateatteri, oikeastaan mikä vain minne pääsisi hetkeksi hellettä pakoon. Ap
Tulee mieleen vain ruokakauppa ja pakasteruokaosasto.
Mene vaikka Sellon Prismaan elintarvikeosastolle pyörimään. Kyllä siellä pakaste- ja maitotuotteiden luona on viileää.
Mene hyvä ihminen meren rantaan ja uimaan vilvottelemaan kun vihdoin siihen on mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Mene vaikka Sellon Prismaan elintarvikeosastolle pyörimään. Kyllä siellä pakaste- ja maitotuotteiden luona on viileää.
Olen käynytkin mutta en kehtaa pyöriä siellä kuin muutaman minuutin. Muuten ne luulee että olen joku asiaton tai myymälävaras. Nyt etsin paikkaa jossa voisi olla edes tunnin, mielellään kaksi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mene hyvä ihminen meren rantaan ja uimaan vilvottelemaan kun vihdoin siihen on mahdollisuus.
Olin mutta siellä oli liian kuuma.
Osta kahvi ärrältä hyppää ilmastoituun bussiin ja juo kahvi bussissa, maisematkin vaihtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynytkin mutta en kehtaa pyöriä siellä kuin muutaman minuutin. Muuten ne luulee että olen joku asiaton tai myymälävaras. Nyt etsin paikkaa jossa voisi olla edes tunnin, mielellään kaksi. Ap
Helteellä siellä on muitakin. Ota vaikka teltta mukaasi niin pääset omiin oloihin rauhaan.
Ap nostaa, jos joku voisi suositella paikkaa.