Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä Espoossa olisi ilmastoitu oikeasti viileä kahvila, kauppa, ravintola tms?

Vierailija
13.07.2025 |

En kaipaa nyt niitä kahviloita ja kauppakeskuksia, joissa periaatteessa on ilmastointi, mutta silti siellä on joku 23 astetta ja ylikin. Vaan nyt etsinnässä olisi paikka, jossa on ilmastoinnin vuoksi max 21 astetta, mielellään viileämpikin. Tietäisikö kukaan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nostaa, jos joku voisi suositella paikkaa.

Vierailija
2/10 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla kirjastokin tai leffateatteri, oikeastaan mikä vain minne pääsisi hetkeksi hellettä pakoon. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoinen nosto vielä.

Ap

Vierailija
4/10 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen vain ruokakauppa ja pakasteruokaosasto.

Vierailija
5/10 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaikka Sellon Prismaan elintarvikeosastolle pyörimään. Kyllä siellä pakaste- ja maitotuotteiden luona on viileää.

Vierailija
6/10 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hyvä ihminen meren rantaan ja uimaan vilvottelemaan kun vihdoin siihen on mahdollisuus.

Vierailija
7/10 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene vaikka Sellon Prismaan elintarvikeosastolle pyörimään. Kyllä siellä pakaste- ja maitotuotteiden luona on viileää.

Olen käynytkin mutta en kehtaa pyöriä siellä kuin muutaman minuutin. Muuten ne luulee että olen joku asiaton tai myymälävaras. Nyt etsin paikkaa jossa voisi olla edes tunnin, mielellään kaksi. Ap

Vierailija
8/10 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene hyvä ihminen meren rantaan ja uimaan vilvottelemaan kun vihdoin siihen on mahdollisuus.

Olin mutta siellä oli liian kuuma.

Vierailija
9/10 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kahvi ärrältä hyppää ilmastoituun bussiin ja juo kahvi bussissa, maisematkin vaihtuu.

Vierailija
10/10 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käynytkin mutta en kehtaa pyöriä siellä kuin muutaman minuutin. Muuten ne luulee että olen joku asiaton tai myymälävaras. Nyt etsin paikkaa jossa voisi olla edes tunnin, mielellään kaksi. Ap

Helteellä siellä on muitakin. Ota vaikka teltta mukaasi niin pääset omiin oloihin rauhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi