Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvoja epätietoiselle.

Vierailija
31.08.2009 |

Mieheni on täysi seksi hullu, kun hän haluaisi joka päivä ja minä kun maksimissaan kerran viikos.

Hän ei ole tyytyväinen munansa pituuteensa, joka on n.14cm/4cm.

Minua hän aina haukkuu väljäpimpaksi ja etten koskaan treenaa alapäätäni.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheellista saattaa olla, jos olet synnyttänyt.

Itse olen 15/4 ja kyllähän se todella väljältä tuntuu entiseen verrattuna. Aiheellisen haukkumisesta se, että mulkku on harvoin yli 5 cm paksu, joten vika yleensä naisessa.

Vierailija
2/4 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoja? Ensiksi, teillä ei seksin tarve kohtaa, joten jotain kompromissia tarvitaan. Jutelkaa.

Lisäksi, pimppi ei haukkumalla kiristy. Ongelma voi olla todellinen tai miehen pään sisällä. Mies kuitenkin kuulostaa ääliöltä. Jos haukkuminen ei lopu kauniisti sanomalla, suosittelen poistumista takavasemmalle. Idiotismi ei yleensä rajoitu yksittäisiin tilanteisiin, vaan rassaa koko arkielämää tasaisen tappavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

5,5/18 ja tuntuu että vaimon synnytysten jälkeen tämä paksukin jötikkä tuntuu kolossa pieneltä.

Vierailija
4/4 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka mua aina haukkuu!!

Nainen, herää! Missä on oma itsekunnioituksesi? ÄLÄ suostu tuollaiseen käytökseen!

Ehkä mies pelkää, että hänen kalunsa on liian pieni, kun et himoitse sitä joka päivä?? Jotenkin pitäs mies saada ymmärtämään, että jotta nainen ylipäätään haluaisi seksiä, hänen täytyy tuntea olonsa hyväksytyksi ja rakastetuksi - kalun koolla on hyvin vähän mitään tekemistä sen kanssa, miten nainen saa nautintoa sängyssä!! Millähän tän miehen saisi ymmärtämään...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän