Ketkä niitä oikein mittaavat?
Täälläkin on paljon ollut keskustelua peniksen koosta (pituus, paksuus).
Ketkä oikein mittaavat oman kalunsa kokoa? Itse en ole mitannut - tiedän kyllä itse oman kokoni, eräs (nais)yövieras mittasi sen.
En ole kavereilta kuullut kertaakaan että olisivat mitanneet. En ole kuullut tuttavilta, ohikulkijoilta, enkä edes kummin kaimoilta.
Eräässä postauksessa kerrottiin että suomalaisen miehen keskivarustelu on kooltaan 14-15cm, mutta aika monellä täällä tuntuu olevan lähinnä hevoselta lainattua (25x8 cm)... Jösses! On melkoinen halko jo tuo.
1. millaiset miehet näitä vehkeitään sitten mittailevat?
2. miksi naiset haluavat (varsinkin humalassa) tietää kalun koon?
Kommentit (42)
enkä tykännyt yhtään. Tosin syy ei ollut mulkussa, vaan miehen kuvitelmasta että riittää kun höylää edestakasin kun on iso vehje.
Tasan kerran antoi suuseksiä, sekin oli huonoa, ei tuntunut missään vaiheessa hyvältä.
Nykyinen mieheni on varmaankin normaalikokoinen, sopii mulle hyvin, ei satu. Mies on muutenkin aivan loistava ja ottaa huomioon minutkin, en vaihda enää ikinä.
Siis,jos joku haluaa seksiseuraa jolla on iso kalu niin mitä sitten? Miksi kimpaantua moisesta? (ainakin moni keskustelija näytti käyvän aika kuumana tuolla kakkos-viestijälle)
Joku hakee/innostuu pitkähiuksisesta... joku mies hakee vain isorintaista seuraa jne. Kyllä mä ymmärrän jos on hakemassa seksiseuraa ja jutut menee huolettomasti seksiin niin tuollaista voi kysäistä pikkasen pilke silmässä.
Ja kuten toi kakkonen sanoi niin ei siitä ollu miehet hermostuneet jos joku kalun kokoa kysyy. Se riippuu täysin tilanteesta! Ja ihmisistä..ja siitä mitä hakee.
-Osku78-