Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketkä niitä oikein mittaavat?

Vierailija
25.07.2007 |

Täälläkin on paljon ollut keskustelua peniksen koosta (pituus, paksuus).

Ketkä oikein mittaavat oman kalunsa kokoa? Itse en ole mitannut - tiedän kyllä itse oman kokoni, eräs (nais)yövieras mittasi sen.

En ole kavereilta kuullut kertaakaan että olisivat mitanneet. En ole kuullut tuttavilta, ohikulkijoilta, enkä edes kummin kaimoilta.

Eräässä postauksessa kerrottiin että suomalaisen miehen keskivarustelu on kooltaan 14-15cm, mutta aika monellä täällä tuntuu olevan lähinnä hevoselta lainattua (25x8 cm)... Jösses! On melkoinen halko jo tuo.

1. millaiset miehet näitä vehkeitään sitten mittailevat?

2. miksi naiset haluavat (varsinkin humalassa) tietää kalun koon?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tuntuuko kierukan langat terskassa?

Vierailija
22/42 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eihän sitä tiedäkkään puhuuko mies totta. Mutta jos sanoo sen olevan 10 senttinen niin en lähde katsoman josko se vaikka isompi olisikin.

Jaaha, miksi oletat, että mies sinulle vastaisi, jos mittoja kyselet?

Miksi mies noin moukkamaisiin kysymyksiin vastaisi?

Entäpä jos mies ei itseään ole mitannut? Miksi oletat että kaikki itseään mittailee?

Enkä todellakaan itse ole täydellinen, enkä vaadi sitä mieheltäkään, mutta munan täytyy olla sopiva minun reikääni, että jutusta jotain tulisi.

Näistä vaatimuksistasi voidaan todeta että sinä olet epäyhteensopiva valtaosan kanssa, mitä miehiin ja heidän mittoihinsa tulee.

Itse olen saanut hyvää seksiä, myös pienimunaiselta mieheltä, mutta läheskään kaikki asennot eivät onnistuneet ja vaikka hän kuinka pyöritteli mulkkuaan niin ei tuntunut juuri miltään.

Eli olet siis löysä lahna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että esim minä ja olen huomannut myös miesten nauttivan pillustani enemmän nyt synnyttäneenä.. (Olen yh). Ennen lasta ja heti sen jälkeen en ole harjoittanut lantionpohjanlihaksiani, ja esim pienimuotoista virtsankarkailua oli jo ennen lasta silloin tällöin. Vasta kun erosin lapseni isästä, ja hän aika paljon haukkui minua muutenkin ja seksiämme, tajusin, että asialle on tehtävä jotain. Kiitos siis pienimunaisen ex-mieheni joka sanoi ettei tunnu miltään.. :)) Silloin se ei naurattanut mutta nyt olen onnellinen. Harjoitutan lihaksiani niin kuulilla kuin ilmankin vähintään viikottain ja ne muutamat kumppanit mitä minulla nyt yh:na on ollut ovat kehuneet kovasti. Ja siihen kun lisää vielä hyvän suihinottotaidon.. ;) Anteeksi, että kuulostaa itsekehulta mutta olen käynyt pohjan kautta tämänkin, kuten monet muut itsetuntokriisini. Nyt harrastan hyvää, nautittavaa seksiä nykyisen kumppanini kanssa, ja hänellä on myös kokemusta monista naisista ja sanoi että olen paras.

Että älkää minua ainakaan raakatko, jos kysytte olenko synnyttänyt. :) Ja vielä alateitse..

Vierailija
24/42 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu. Ja kipeästi tuntuukin. Olen joskus onnistunut osumaan pahasti ja tuntui siltä kuin neulalla pistettäisiin.

Vierailija
25/42 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

2 lisäile...

Omasta mielestäni asia täytyy ainakin yrittää hoitaa niin ettei miehelle jää sellainen maku etten lähtenyt hänen matkaansa koska varustus ei ole riittävä.

Joka noin töykeästi kohtelee miehiä, ei mitään miestä ansaitse.

On se ihme kun kaikkea täytyy mitata, ja jos mittaustulos ei miellytä, voidaan heittää menemään.

Mistä näitä " taydellisiä naisia" jotka arvottaa miehen jokun sentti määrän mukaan oikein löytyy?

Vierailija
26/42 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Jaaha, miksi oletat, että mies sinulle vastaisi, jos mittoja kyselet?

Miksi mies noin moukkamaisiin kysymyksiin vastaisi?

Entäpä jos mies ei itseään ole mitannut? Miksi oletat että kaikki itseään mittailee? "

Kyllä tähän mennessä kaikki keneltä olen mittoja kysellyt niin ovat vastanneet. Ja se tapaus joka sanoi ettei ole mitannut, niin kuvaili kyllä mulkkunsa hyvin. Yksikään mies ei ole näyttänyt tai tuonut esiin millään tavalla, että kysymykseni olis jotenkin loukkaava.

" Näistä vaatimuksistasi voidaan todeta että sinä olet epäyhteensopiva valtaosan kanssa, mitä miehiin ja heidän mittoihinsa tulee. "

Jaa,a.. Vaikea sanoa. Ne muutamat yhdenillan jutut ovat olleet normaalisti/isohkosti varustettuna plus kaksi pienempää. Kaikki seurustelukumppanit ovat olleet isompaa kokoluokkaa ja nykyinen (17cm/PAKSU) on näistä pienin.

" Eli olet siis löysä lahna. "

En löysä, ahkeran pillutreenin ja päivittäisten panojen ansiosta ja lahnasta hyvin kaukana, mutta toki 10cm pitkälle ja ohuelle mulkulle se voi tuntua löysältä. Sen voi ajatella ihan miten itse tykkää. Kuten aiemminkin jo sanoin, niin jokaiselle varmasti löytyy se sopivan kokoinen reikä ja sopivan kokoinen mulkku jos vaan jaksaa etsiä.

" Joka noin töykeästi kohtelee miehiä, ei mitään miestä ansaitse.

On se ihme kun kaikkea täytyy mitata, ja jos mittaustulos ei miellytä, voidaan heittää menemään. "

Ihan samalla tavalla miehet kohtelevat naisia. Pitää olla kaunis, pitkät hiukset, laiha, isot, kiinteät rinnat, timmi peppu jne.. Miehillä on myös paljon vaatimuksia naisille, mutta heti kun joku nainen mainitsee jostain asiasta niin nousee ihan kamala haloo :) Samalla tavalla miehet vikisevät kuinka naiset on löysiä, ei tunnu missään, osa makaa kuin kuollut lahna jne..jne.. lista on loputon :)

Vierailija
27/42 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihan samalla tavalla miehet kohtelevat naisia. Pitää olla kaunis, pitkät hiukset, laiha, isot, kiinteät rinnat, timmi peppu jne.. Miehillä on myös paljon vaatimuksia naisille, mutta heti kun joku nainen mainitsee jostain asiasta niin nousee ihan kamala haloo :) Samalla tavalla miehet vikisevät kuinka naiset on löysiä, ei tunnu missään, osa makaa kuin kuollut lahna jne..jne.. lista on loputon :)

Mulkun kokoon ei voi vaikuttaa. Tissien kokoon voi, perseen kokoon voi, meikata voi, kampaajalla voi käydä, voi kasvattaa pitkät hiukset, kroppaa voi trimmata, pillua voi treenata, voi laihduttaa, sängyssä voi opetella olemaan aktiivinen.

Joko tajuat, että mulkun kokoa ei voi verrata mihinkään toiseen fyysiseen ominaisuuteen? Miehille on loppujen lopuksi tärkeintä naisen asenne seksiä kohtaan ts. halukkuus, himokkuus ja kiihkeys.

Vierailija
28/42 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

2 lisäilee taas..

Pieleen meni. Nuo seikat joita listasit ovat naisten kuvitelmaa siitä miten miehet ajattelevat. Eivät miehet noin ajattele.

Jos nyt jotenkin kuitenkin tuohon listaasi tarttuu, niin on valtaosa niistä on seikkja joihin nainen voi vaikuttaa. Mies ei penikselleen ja sen koolle mitään voi, ymmärrätkö?

Jos nainen on kanamainen ja puheissaan yhtä töykeä kuin sinä, niin ei siinä iso tissit mitään auta...kertakaikkiaan ei.

Mies ei ole niinkään kiinnostunut ulkoisita seikoista, vaan siitä, millainen nainen muuten on, eli ns. henkiseltä puoletaan ja keskustelutaidoltaan.

Jos nainen määrittelee miehen " arvon" ja kelpoisuuden senteissä, niin asiat ovat huonolla tolalla, sillä naisella nimittäin.

Vierailija
29/42 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ihan tarkkoja ollaan niin samalla tavalla mies voi vaikuttaa munan kokoon ja pituuten kuten naisetkin. Naisetkaan eivät voi rintavarustukseensa vaikuttaa ilman kirurgin veistä. Samalla tavalla miehille on leikkauksia joilla paksunnetaan ja pidennetään penistä. On myös olemassa penis implantteja. Se on sitten jokaisen ihan oma asia haluaako hommata silikonit tai leikellä penistään, mutta on turha väittää ettei mies voi koolleen mitään :)

Vierailija
30/42 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi vaikuttaa. Penistä tukevan kudoksen voi katkaista, mutta se vaikuttaa vai siihen miltä se näyttää löysänä. Mm. jäykän vehkeen kulma muuttuu huonommaksi. Paksuutta voi lisätä ruiskuttamalla rasvaa varteen, mutta se katoaa vähitellen. Toiminnallista kokoa ei voi siis kasvattaa, rinnoilla ei tällaista toiminnallista funktiota ole. Siis täysin turhaa verrata.

Itse en pidä rintaimplantteja älykääpiön toimintana, mutta peniksen paksuntamista kylläkin. Kysymys on kuitenkin miehen identiteettiä todella lähellä olevasta vehkeestä, jota silvotaan. Paljon isompi juttu kuin silikonitissit. En sitten tiedä pitävätkö naiset penistään muokkaavia miehiä idiootteina, miehenä minä pidän.

Vierailija
31/42 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkonen:

2 lisää taas...

Jos nyt ihan tarkkoja ollaan niin samalla tavalla mies voi vaikuttaa munan kokoon ja pituuten kuten naisetkin.

Aha. Miten?

Tämähän on aivan uskomaton tapaus tämä nro 2.

kakkonen:

Naisetkaan eivät voi rintavarustukseensa vaikuttaa ilman kirurgin veistä. Samalla tavalla miehille on leikkauksia joilla paksunnetaan ja pidennetään penistä. On myös olemassa penis implantteja. Se on sitten jokaisen ihan oma asia haluaako hommata silikonit tai leikellä penistään, mutta on turha väittää ettei mies voi koolleen mitään :)

Jaaha, onko rinnant ja penis toisiaan vastaavat elimet?

Rintojen suurennusleikkaukset ovat nykyään rutiinitoimenpiteitä, mutta monenko miehen tiedät leikkauttaneen penistään, vaikka tiedossa on naisten vaatimukset? Riskit ovat suuret hyötyihin nähden ja jos jotain menee pieleen, ne se on sitten siinä.

Peniksen pidennyleikauksessa katkaistaan penistä vatsapeitten sisällä kannatteleva jänne, jolloin penis tulee hiukan enemmän " ulos" . Seurauksen taas saattaa olla se, ettei seiso enään kunnolla ja peniksen kulma on alaspäin.

Vai että implantteja. Miksi sinulla ei voisi olla vagina implanttia, jolla sitten voit säädellä tiukkuutta? Tuntuma voi olla sinulle hiukan heikohko, mutta ei kai se haittaa, kun on vain tiukkuutta?

Naiset turhamaisuuttaan noita rintojaan suurentelee luullen että miehet ovat niistä kiinnostuneita. Silikonirinnat ei auta mitään, jos niiden kantaja on kana. Silikonirinnoille on hiukan hankala jutella ja kysellä mielipiteitä. Tai voi niille jutella, mutta vastausta ei tule, kuten ei ilmeisesti niiden kantajaltakaan, jos on samanlainen kuin tämä nro 2.

Penis on mitä on, eikä siitä muuksi muutu, tämä pitäisi arvon nro 2:kin tajuta.

Vierailija
32/42 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä taas haloo nousee :) Henkilökohtaisesti pidän idioottina niin miestä kuin naistakin joka laitattaa rinta tai penisimplantteja toista sukupuolta varten. Tai ylipäätään leikkelee itseään vain sen takia, että toista sukupuolta kiinnostaisi enemmän. Minusta jokainen ihminen on sellainen kuin on ja jos ei muille kelpaa niin voi,voi...

Hirveä haloo on noussut siitä, että minä en kelpuuta pienimunaista miestä itselleni. Mitä sitten? Miksi edes pitäisi? Olen löytänyt isomunaisia miehiä ja olen tyytyväinen nykyiseen parisuhteeseeni ja mieheni varustukseen. Ihan samalla tavalla kaikki miehet eivät ole kelpuuttaneet minua itselleen. Mitä sitten?? Ihmiset on kaikki erilaisia, toinen tykkää toisesta ja toinen toisesta, kaikki ei voi miellyttää kaikkia.

En ymmärrä miten ihmisillä voi olla noin huono itsetunto, että saan läjän haukkuviestejä siitä, etten kelpuuta pienimunaista miestä itselleni :) Ihan samalla tavalla kaikki miehet ei kelpuuta kaikkia naisia. Jokaisella on oma makunsa ja jokaisella on omat mieltymyksensä.

Jos joku mies ei kelpuuta minua sänkyynsä, niin en nosta siitä hirveetä haloota vaan ajattelen, että tuo ei ollut minulle se oikea. Mitä sitä sen enempää pohtimaan? Itse uskon että kaikille löytyy juuri se oikea ihminen ja oikealla varustuksella/reiällä, kunhan jaksaa etsiä eikä tyydy siihen kakkos vaihtoehtoon.

Vierailija
33/42 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suinkaan siitä, että et kelpuuta pienimunaisia miehiä sänkyysi, vaan täysin vailla todellisuuspohjaa olevista väitteistäsi. Mielestäsi sinun vaatimuksesi miehen riittävän isosta peniksestä voi rinnastaa johonkin naisen ulkoiseen olemukseen, kuten pitkiin hiuksiin tai isoihin tisseihin.

Onneksi en ole tavannut kaltaisiasi naisia. Epäjohdonmukaisuutesi ei ainakaan lisää kiinnostavuuttasi. Tietenkään mitään järkevää keskustelua ei ole pakko yhdenillanpanoissa viritelläkään. Sitäpaitsi olen ollut jo vuosia ukkomies. Kunhan esitin mielipiteeni.

M30(16/4,5)

Vierailija:

Jos nyt ihan tarkkoja ollaan niin samalla tavalla mies voi vaikuttaa munan kokoon ja pituuten kuten naisetkin.

Vierailija
34/42 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkonen:

2 vastailee...

Kylläpä taas haloo nousee :) Henkilökohtaisesti pidän idioottina niin miestä kuin naistakin joka laitattaa rinta tai penisimplantteja toista sukupuolta varten. Tai ylipäätään leikkelee itseään vain sen takia, että toista sukupuolta kiinnostaisi enemmän. Minusta jokainen ihminen on sellainen kuin on ja jos ei muille kelpaa niin voi,voi...

Sinähän täällä olet antanut miehille vaihtoehdon laittaa jotain implantteja itseensä, ja olet rinnastanut hiukset, silikonirinnat jne. vastaaviksi peniksen kanssa. Sinun kannataisi, kakkonen, ihan itseltäsi kysyä kuka tässä on idiootti. Lisäksi se, että arvotat miehen jonkun peniksen pituuden mukaan on ällistyttävää. Mikäs se muu osa miehestä, eikö sillä ole mitään väliä, muuta kuin toimia peniksen kantotelineenä? Sinähän ilmoitit tuolla kakkosviestissä, että sinulla on miehelle tietyt kriteerit jotka pitää täyttää.

Sinä pidit penistä ja rintoja yhteismitallisena, eli toisiaan vastaavina eliminä.

Nyt pitää ihan kysyä sinulta, montako miestä tiedät / tunnet, jotka ovat peistään antaneet leikellä pidennys / paksunnos tarkoituksessa?

Entäpä kuinka monta naista tiedät joka on laitattanut silikonit?

Ihan samalla tavalla kaikki miehet eivät ole kelpuuttaneet minua itselleen. Mitä sitten?? Ihmiset on kaikki erilaisia, toinen tykkää toisesta ja toinen toisesta, kaikki ei voi miellyttää kaikkia.

Tuskin nuo miehet ovat sinulta vitun tiukkuutta kyselleet. Eivätkä sinua sen löysyyden takia ole jättäneet. Ongelma on selvästikin ollut töykeä ja röyhkeä asenteesi ja se että et osaa ottaa ihmisiä ja heidän tunteitaan huomioon, vaan Minä, minä, minä ensin -asenteesi on todennäköisesti saaneet miehet huomaamaan oikean karvasi.

En ymmärrä miten ihmisillä voi olla noin huono itsetunto, että saan läjän haukkuviestejä siitä, etten kelpuuta pienimunaista miestä itselleni :) Ihan samalla tavalla kaikki miehet ei kelpuuta kaikkia naisia. Jokaisella on oma makunsa ja jokaisella on omat mieltymyksensä.

Heidän perustelunsa ei mitä todennäköisemmin perustu mihinkään ruumiinulokkeen ominaisuuteen vaan muuhun, eli kemiat ei synkkaa tai vastaavaa. Jos naisen kiinnostus kohdistuu ensisijaisesti johonkin peniksen pituuteen, eikä mieheen itseensä, niin tällainen nainen saa mennäkin.

Itse uskon että kaikille löytyy juuri se oikea ihminen ja oikealla varustuksella/reiällä, kunhan jaksaa etsiä eikä tyydy siihen kakkos vaihtoehtoon.

Tuolla tyylillä, joka sinulla on, olet useimmille juuri se kakkosvaihtoehto, jos sitäkään. Sinulta kun juuri tuntuu puutuvan se mikä on tärkeintä, eli mitä sieltä pään sisältä lötyy.

Vierailija
35/42 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. tuli tuossa esille jo jokin aika sitten, kun kävin (taas kerran) baarissa ja siellä tutustuin erääseen hyvin viehättävään naiseen. Hänen kanssaan aikani juteltuani tulimme sitten siihen pisteeseen että hän halusi lähteä jo baarista viettämään " kahden keskistä aikaa" . Matkalla juttelimme mm. minkä kokoisesta hän pitää eniten. Hän ilmoitti sitten pitävänsä isoista, mielellään yli 20 cm ja 6-7 cm paksuista. Miehellä siis pitää on KUNNON varustus. No, itselläni on juuri ja juuri nuo mitat täyttävä - mutta silti meinasi itseluottamus pettää. Päätin kuitenkin tiedustella että näytäpä käsilläsi kuinka iso tämä 20x6cm on? Hän sitten näytti, tulos: 15x4cm. Tämä kyseinen nainen ei ollut ottanut kuin yhden oluen, joten humalatilasta ei ollut kyse. Varmistin asian moneen kertaan että hän nimen omaan pitää juuri tällaisesta " 20x6" varustuksesta? Kyllä, asia oli kuulemma juuri näin. Lopputulos oli että perille päästyämme esittelin oman lähes noihin haluttuihin mittoihin ulottuvan ja kerroin (kun hän sitten tokeni järkytyksestä) että tämä on jotensakin sellainen kuvailemasi ihanne kalu. Harrastimme kyllä seksiä, mutta oli kuulemma aivan liian iso hänelle.

Olen tämän jälkeen jo joitain kertoja - aivan tutkimus mielessä - testaillut tätä samaa asiaa, empiirisesti tietenkin.

Nainen yleensä kertoo haluavansa juuri tuollaista 20x6cm kalua ja näyttää käsillään 15x4cm:stä.

Eli kuinkahan moni " oikeasti" haluaa tuollaista todella isoa, sillä sellaisen kanssa seksi ei välttämättä ole enää kovinkaan nautinnollista. Monenkaan naisen sisälle kun tuollainen ei enää helposti mahdu.

Tämänkin postauksen laitoin aivan vain siksi, että näkisin pitääkö väitteeni paikkansa - ja näyttää pitävän. Tuskin kovin moni nainen haluaisi itselleen tekopeniksenkään jonka mitat ovat 20x6cm?

Tarkoitukseni ei ole ollut mitenkään syyllistää tai nolata naisia heidän hiukan heikolla mittakäsitteillä. Vaan lähinnä todeta asia aivan luonnossa, onko totta että " kaikki naiset" haluavat juuri isoa ja vieläkin hiukan isompaa?

Sanoisinpa vain, että te normaalikokoiset miehet olette oikein vahvoilla seksikumppani-markkinoilla. Näytätte vain käsillänne millainen teillä on, ettekä sano sen pituudestä sen enempää. Useimmat naiset nimittäin pitävät juuri normaalimittaisista eniten.

Itse asiassa olen hiukan kade teille normaaleille miehille..

En ole nimittäin vielä koskaan harrastanut " kunnon" seksiä, vaan aina vain sellaista varovaista hissuttelua :(

- ap -

Vierailija
36/42 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän täällä olet antanut miehille vaihtoehdon laittaa jotain implantteja itseensä, ja olet rinnastanut hiukset, silikonirinnat jne. vastaaviksi peniksen kanssa. Sinun kannataisi, kakkonen, ihan itseltäsi kysyä kuka tässä on idiootti. Lisäksi se, että arvotat miehen jonkun peniksen pituuden mukaan on ällistyttävää. Mikäs se muu osa miehestä, eikö sillä ole mitään väliä, muuta kuin toimia peniksen kantotelineenä? Sinähän ilmoitit tuolla kakkosviestissä, että sinulla on miehelle tietyt kriteerit jotka pitää täyttää.

Olen vain todennut, että penistäkin voi muokata, en ole sanonut, että sellaista kannattaisin. Vaan juuri päinvastoin, minusta sellainen on typerää. Minusta kokonaisuus on tärkeää ja se mitä päässä liikkuu, mutta itselle seksi vain on niin tärkeä asia, että toisen täytyy täyttää tietyt mitat ja muutenkin olla hyvä sängyssä, että suhteella olisi tulevaisuus. Minulla on seurustelukumppaille, myös lista muita vaatimuksia, jonka johdosta en vakavaa suhdetta ihan heti löytänytkään, mutta odottaminen kannatti ja nykyinen täyttää kaikki kriteerit ja jopa vielä vähän päälle. Olisiko se kumpaakaan osapuolta kohtaan reilua jos alottaisin suhteen pienimunaisen miehen kanssa. Parin vuoden päästä suhde kaatuisi siihen kun seksielämä ei ole tyydyttävää? En vain nää siinä mitään järkeä. En ole rinnastanut penisleikkauksia ja blondeja hiuksia, mutta tarkoitin sillä lähinnä sitä, että ihan samalla tavalla kaikilla ihmisillä on joitakin vaatimuksia kumppania kohtaan. Toki on ihmisiä jotka kelpuuttavat ihan kenet tahansa vastaikkaisen sukupuolen edustajan, mutta yleensä ihmisillä on joitakin kriteerejä toista kohtaan. Itselle on ihan sama mikä se kriteeri tai kriteerit ovat. Onko se sitten munan pituus, isot rinnat, vaaleat hiukset vai mikä..

Sinä pidit penistä ja rintoja yhteismitallisena, eli toisiaan vastaavina eliminä.

Nyt pitää ihan kysyä sinulta, montako miestä tiedät / tunnet, jotka ovat peistään antaneet leikellä pidennys / paksunnos tarkoituksessa?

Entäpä kuinka monta naista tiedät joka on laitattanut silikonit?

Tiedän 1 miehen joka on penistään leikellyt ja treenannut ja saanut useammankin sentin kokoa lisää. Myös paksuutta reilusti. Tosin töitä se on vaatinut vuoden päivät ja 8 tunnin treeniä joka ikinen päivä. Minusta täysin turhaa, mutta on parantanut kyseisen miehen itsetuntoa ja hänen päätöksensähän se on ollut. Hänellä ei ole ollut komplikaatioita, seisokki yhtä hyvä kuin ennen jne.. Silikonit laittaneita naisia tiedän 3. Kahdella on ollut komplikaatioita, kipuja, jne. Yhdellä ei ole vielä ilmaantunut ongelmia, mutta arvet ovat isot ja rumat.

Tuskin nuo miehet ovat sinulta vitun tiukkuutta kyselleet. Eivätkä sinua sen löysyyden takia ole jättäneet. Ongelma on selvästikin ollut töykeä ja röyhkeä asenteesi ja se että et osaa ottaa ihmisiä ja heidän tunteitaan huomioon, vaan Minä, minä, minä ensin -asenteesi on todennäköisesti saaneet miehet huomaamaan oikean karvasi.

Normaalielämässä en ole töykeä enkä röyhkeä ja otan muiden ihmisten tunteet vähän liikaakin huomioon. Asiat voi esittää niin monella eri tavalla. Ja jonnekkin taisin aiemmin kirjoittaakkin että minulla ei ole yhdenillan juttuja edes ollut kovin montaa, olen ennemmin seurustelevaa tyyppiä. Ja kyllä minultakin on kyselty, että teenkö pillutreeniä ja osaanko supitella lihaksia jne..

Heidän perustelunsa ei mitä todennäköisemmin perustu mihinkään ruumiinulokkeen ominaisuuteen vaan muuhun, eli kemiat ei synkkaa tai vastaavaa. Jos naisen kiinnostus kohdistuu ensisijaisesti johonkin peniksen pituuteen, eikä mieheen itseensä, niin tällainen nainen saa mennäkin.

Kuten jo sanoin, jokaisella on oma makunsa ja mieltymyksensä. Mitä sitten? Ihan samalla tavalla jotkut miehet karsastaa isoja, lihavia naisia. Eivät he katso kuinka ihana ja viehättävä nainen on sisäisesti eivätkä vaivaudu asiasta ottamaan edes selvää. He eivät huoli naista lihavuuden takia. Sekin on ulkoinen ominaisuus. Ei toki rinnastettavissa penikseen, mutta on asia johon kiinnittävät huomiota eivätkä huoli naista tämän takia. Pitäisikö miehen väkisin aloittaa suhde sellaisen naisen kanssa ja sitten seksi hänen kanssaan yököttäisi ja pettäisi naista sitten kauniiden ja hoikkien naisten kanssa?

Tuolla tyylillä, joka sinulla on, olet useimmille juuri se kakkosvaihtoehto, jos sitäkään. Sinulta kun juuri tuntuu puutuvan se mikä on tärkeintä, eli mitä sieltä pään sisältä lötyy.

Juuri tällä tyylillä kun katson ja valikoin kenet kelpuutan olen saanut itselleni ihanan miehen. Kyse on minun elämästäni, minun valinnoistani ja siitä miten haluan elämäni elää. Minussa on paljon muutakin kuin se että vaadin tiettyä/tiettyjä kriteereitä täyttävän miehen :) Itse olen myös sellainen, että huolehdin itsestäni ja panostan suhteeseen kaiken. Luuletko tosiaan, että jossain seksipalstalla tulee esille se millainen ihminen todellisuudessa on :)

Vierailija
37/42 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta, että joillakin ei ole mitään hajua siitä minkä kokoinen mikäkin penis on. Ja monet naiset puhuu isoista, mutta todellisuudessa ei sellaisista tykkää.

Olet oikeassa siinä, että peniskin voi olla liian iso. Paksuus ei välttämättä töki, mutta liika pituus voi satuttaa. Nykyisellä on 17x6, minulle juuri passeli. Ei satu ja tuntuu hyvälle. Taitaa pituudeltaan olla aika normikokoinen. Pidempien kanssa ollut juuri se ongelma, että varsinkin vähän rajummassa seksissä sattuu.

Minulla itseasiassa on 22x6 tekopenis, mutta en työnnäkkään sitä sisälle kokonaan :)

Minkä kokoinen sinulla ap sitten on, jos et kerran ole päässyt kunnolla panemaan vaan on täytynyt hissutella?

Vierailija
38/42 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt kyselit (nro41) että minkä kokoinen... niin se on se 20x6cm.

Pari senttiä pois, niin olisi parempi. Liika iso :(

- ap -

Vierailija
39/42 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sihteeriopisto on neljän vuoden ajalta kerännyt tiedot noin 25 000 miehen peniksen mitoista. Mikäli haluat vertailla omaa vekotintasi suomalaiseen keskiarvoon, pääset testipisteelle : sihteeriopiston etusivun kautta

Vierailija
40/42 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne tiedot on kerätty? Mittaamalla vai kyselemällä? Tuntuu olevan aika iso ero.