Koetko häpeää harmaantuvista hiuksista?
Minä en koe! Itselläni on harmaata jo aika reilustikkin!
Kommentit (32)
Harmaata vaikka kuinka paljon. En häpeä mutta harmittaa. N50
Siirryin ruskeasta harmauteen nahkakuulan kautta kun syöpähoidot vei hiukset.
Olen vaan onnellinen että olen hengissä ja tukkaa on
Tietysti ajoittain kokee että vois olla nuorekkaampi, mutt on niin huoletonta kun ei tarvii värjätä hiuksia!
Ei ole vielä yhtään harmaata hiusta, mutta miksi niitä pitäisi hävetä?
En häpeä, mutta pidänsiitä, että hiukset ovat värikkäämmät.
Ei ole harmaita hiuksia, mutta sitä häpäen, että hiukset näin 35-vuotiaana lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidäkkään! Mutta aika moni peittää omat harmaansa aktiivisesti!
Jaahas ja minkä ikäiset täällä kommentoi? Kyllästyttää ettei vanheneminen saisi aiheuttaa tunteita. Pitääkö kaikkia ryppyjä ja roikkuviakin rakastaa? Kyllä mua harmittaa.
No en häpeä, mutta en pidä harmaista hiuksista siinä missä en pidä esim. punaisista tai mustista hiuksista itselläni. Alkuperäinen ruskea sopii paremmin omiin väreihin. Harmaa saa näyttämään kasvojen ihonkin elottomalta. Onneks voi valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En häpeä, mutta ei niitä paljon ole. Värjäisin jos olis, mutta en häpestä, mielestäni se näyttäisi omituisen kirjavalta jos olisi sekaisin harmaata ja värillistä hiusta. Ja värjään muutenkin hiuksiani,
Koko ajan enemmän harmaita, ei enää auta nyppiä pois. Ei kiva. Ikää 46.
Se harmaiden peittäminen ei ole häpeää, ihan muut syyt
Vierailija kirjoitti:
Kaljuus hävettää, harmaat ei.
Enemmän irse koen myätähäpää heitä kohtaan joilla on tarve v-la harmaantuvista hiuksista, kaljuille tai kaljuuntuville. Niin kaljuuntuminen kuin hiusten harmaantuminen ovat asioita, jotka ovat biologain sanelemaaa. Totta kai harmaantuvia hiuskiaan voi värjätäj tai hankkia kaljunsa peitoksi peruukin mutta en ymmärrä mitä erityistä hävettävää harmaantuvissa hiuksissa tai kaljuuntumisessa on.
Mistähän johtuu, että katson naista ensin jalkoväliin?
Ap
En koe :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Ei ole vielä harmaata, enkä ymmärrä miksi pitäisi hävetä. Harmaat hiukset on kauniit ja sopivat luultavasti kaikille, itse en ainakaan ole koskaan nähnyt rumia harmaita hiuksia. Nykyään ihmiset ei enää peitä niitä niin paljon kuin ennen, mikä on hienoa kun on opittu hyväksymään, ja näkemään niiden kauneus.
En häpeä, mutta eihän se harmaa juurikasvu hyvältä näytä tummissa ja pitkissä hiuksissa. Värjään aika ajoin, kun ärsyttää tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä varmaan peitän tulevaisuudessa ihan vaan sen takia, etten pidä vaaleista hiuksista vaan tumma väri sopii paremmin.
Häpesin ennen ja harmittelin kun kampaamo vie rahat vaikka taistelu oli jo hävitty. Hiukset alkoivat muuttua harmaiksi ja ohentua. Sitten tajusin että mitä turhia. Ostin pari peruukkia ja leikkasin hiukset lyhyiksi. Nyt on aina siisti tukka ihmisten ilmoilla.
En tietenkään.