Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En arvostele toisen ulkonäköä, mutta ihmettelen suuresti, miten joku haluaa näyttää tältä:

Vierailija
21.07.2007 |

- alaspäin kapenevat kangashousut

- alhaalta ylös asti napitettava, suora " mummomallinen" neuletakki, jossa isot kultaiset napit

- umpinaiset kasarimalliset kävelykengät

- polkkatukka, jakaus keskellä

- 90-luvun alun malliset, poskipäitä koskettavat silmälasit, joissa kullanväriset sangat

- pitkäolkaiminen nahkalaukku



Ja ikää tällä ihmisellä noin 25 v. En ymmärrä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On stretsejä, niitä vanhempia adidas-vaatteita, toppakenkiä, pantoja (ulkokäyttöön). Tykkää myös pukeutua samaan väriin, siis vaikka panta, takki, housut ja lenkkarit tipunkeltaiset.... Voi ällötys. Tykkää myös kansitakeista jne jne...



Toivottavasti en itse sit jämähdä esim. 90-lukuun kun elin nuoruuttani silloin.. Heh!

Vierailija
2/9 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta 80-l. loppu ja 90-l. alku ovat pahimpia. ;) Harmi kuin 70-luku on jo out. Niistä vaatteista tykkäsin, samoin 80-l. alun!



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran kyl oon epämuodikas, etten kertaakaan ole tunkenut housun puntteja saappaiden sisään.. Musta se on kans ällön näköistä, enkä ole tottunut siihen. En mä edes tiedä onko se enää kovin muotia mut jotenkin tulee mieleen joku 80-luku sellasesta... -4

Vierailija
4/9 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Sen verran kyl oon epämuodikas, etten kertaakaan ole tunkenut housun puntteja saappaiden sisään..

En myöskään kestä legginsejä. Kylmimmät väreet aiheutuvat kuitenkin löysistä, _lepakkohihaisista_ neuleista, joiden kanssa heitetään lantiolle leveä vyö.... Yök, yök ja vielä kerran yök! ;)

ap

Vierailija
5/9 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videot tehty -90 luvun loppupuolella, mutta mamma on kuin suoraan -80 luvulta, ja on oikeasti oplevinaan tosi cool : ).

Vierailija
6/9 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne tunikat missä levee vyö.. aaaaaaaaaaaaaaaargh!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole ikinä nähnyt mitään järkympää? höh, ei tylsyydestä paljon revitä.

Vierailija
8/9 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole katsonut Ti-Ti-nallea. (Kirjoitetaanko se noin?)



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulkenut teininä haaremihousuissa ja sitten pultut on laitettu saappaisiin sisään. Ja sitten kaikkien verkkareiden lahkeet eli pultut piti laittaa sukanvarsien alle ja äitini inhosi tapaa ja minä rakastin. Onneksi pääsin eroon tavasta. Yksi toinen pukeutumistapa oli pitkä paitapusero johon laitettiin leveä vyö vyötärölle



saas nähdä ovatko muodissa taas

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän