Lue keskustelun säännöt.
Miten srk:n avoin paivakerho eroaa perhekerhosta? Perhekerhossa olen ollut. (Vastasin askoiseen kyselyynkin.) Nyt olisi tarkoitus menna avoimeen paivakerhoon, kun
23.08.2007 |
lapseni on nyt esikoulussa ja haluaisin vielä mennä srk:n yhteiseen, mutta pakko mennä avoimeen, kun kellonaika ei sovi perhekerhon kanssa.
Eli miten eroavat? Olisin iloinen vastauksista.
Kommentit (3)
Avoin päiväkerho:
ekana lapsille ja aikuisille " hartaushetki" , sitten piirileikkejä, sen jälkeen kahvi-mehuhetki ja sitten loppuaika askartelua ohjatusti, vapaata leikkiä tai juoruamista muuten oman valinnan mukaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Avoimet kerhot on täällä tarkoitettu perhepäivähoitajille ja heidän hoitolapsille. Mä oon jotenkin luullut et ne on periaatteessa sama aisa
ja siellä jutellaan tosi avoimesti kaikista luomakunnan asioista.