Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka vihaa ulkoilua ja reippailua?

Vierailija
17.09.2022 |

Mikä säänyö se on, että joka välissä pitäis retkeillä, vaellella, ulkoilka, reippailla ja käydä kävelyillä. Halyan lukea kirjoja, katsoa hyviä sarjoja, lojua toimettomana ja nukkua.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi ulkoilua ja reippailua inhoava!

Vierailija
2/18 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän liikunnasta. Tosin se -   niinkuin ei mikään muukaan ole aina kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep! Aina inhonnut!

Vierailija
4/18 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reippailu on sananakin ällöttävä.

Vierailija
5/18 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään pidä pakkoulkoilusta, varsinkaan kylmällä säällä. Kesällä on kivempi lähteä ulos, kun ei tarvitse ensin pukea paksua vaatekertaa päälle.

Vierailija
6/18 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök se on, minulla on niin korkea syke etten jaksa. Kunto ei nouse ollenkaan.

Vierailija
7/18 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit valittaa.

Vierailija
8/18 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHMINEN ON LUOTU LIIKKUMAAN!

Ei makoilemaan.

Vierailija
9/18 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä innostunut aina lenkkeilemään tai oikeastaan juoksemaan, juoksukunto nousee kohisten.

Vapauttavaa juosta tuolla pilkkopimeässä, on kyllä lamppu ja heijastimia mukana autojen varalta.

Vierailija
10/18 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ylipäätään ymmärtänyt sitä, että liikutaan vain sen liikuntasuorituksen takia. Mun mielestä se on ajan ja rahan hukkaa.

Liikun töissä, hakkaan kotona halkoja, käyn asioilla pyörällä/kävellen/potkukelkalla, käytän portaita hissin sijaan, marjastan, hyötyliikuntaa tulee päivittäin. Niin että liikunnan puutteesta en kärsi.

Vielä turhempaa on katsoa, kun muut urheilee. Maksaa siitä, että pääsee katsomaan kun muut jahtaa jotain palloa. Miksi?

Vierailija
11/18 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanoen; liikun päivittäin eli reippailen ulkona. Mutta mitään hyvänolontunnetta tulee äärimmäisen harvoin. Liikun siis vain liikkumisen takia. Pakkopullaa pääsääntöisesti ja aina kolottaa jotakin jäsentä ja liikkuminen on siksikin vähän epämiellyttävää. Näin jo vuosia. 

Vierailija
12/18 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sua pakottaa? Ja toisaalta, ei nuo toisiaan pois sulje. Välillä voi ulkoilla, välillä lukea kirjaa. Kirjan voi ottaa mukaan retkelle ja lukea siellä. Välillä voi makoilla toimettomana ja välillä olla sitten reippaampi.

Mutta ihan itse voi valita. 😄

Vierailija
13/18 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään, mutta toivoisin että teitä jotka ei tykkää olisi enemmän. Eipä ole pariin vuoteen huvittanut enää lähteä minnekään kansallispuistoihin, kun polut on täynnä porukkaa. Ja muuallakin. Ennen oli vaikka mitä reittejä joilla sai olla rauhassa, vaan eipä enää. Vaikka ulkoilu hyvää tekeekin, niin silti toivon että tämä trendi vähän hiipuisi.

Vierailija
14/18 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakko mennä jonnekin kansallispuistoon.

Itse olen tulostanut retkikarttoja lähiseudusta ja menen pitkin umpimetsiä, ei ole ketään tullut vastaan.

Vierailija
15/18 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reippailija-Hemuli on loistava hahmo, katsokaa joskus kuinka pohjattoman ärsyttäviä sen jututkin ovat. Taisi Tovekin viihtyä takkatulen ääressä lukemassa ja kirjoittamassa.

Vierailija
16/18 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään, mutta toivoisin että teitä jotka ei tykkää olisi enemmän. Eipä ole pariin vuoteen huvittanut enää lähteä minnekään kansallispuistoihin, kun polut on täynnä porukkaa. Ja muuallakin. Ennen oli vaikka mitä reittejä joilla sai olla rauhassa, vaan eipä enää. Vaikka ulkoilu hyvää tekeekin, niin silti toivon että tämä trendi vähän hiipuisi.

Sama. Minusta entisestä aktiivisamoilijasta on tullut parissa vuodessa sohvaperuna. On käyty vain pari kertaa vuodessa jossain. En jaksa poluilla jonossa kävelyä, väistelyä, pyöräilijöiden varomista ja ruuhkia nuotiopaikoilla. Vielä enemmän ärsyttää törpöt, joilla ei ole minkäänlaista luonnossa liikkumisen etikettiä hallussa. Melutaan, sotketaan, revitään sytyt koivujen rungoista, ei tajuta, että sen oman makkaran kypsyttyä väistetään ja tehdään tilaa seuraavalle paistajalle. Vaikka olisi tullut eka ei voi varata seurueensa kanssa nuotiota omaan fiilistelyyn. Viime kesänä oli pahin, kun eräs rouvaseurue oli majoittunut riippumattoineen nuotiopaikalle. Alkuun eivät olleet huomaavinaankaan, että pyrittiin nuotiolle, sitten tuhahdellen alkoivat repiä kiinnitysiä irti, kun sanottiin, että pysähdyttäisiin tähän hetkeksi. Kaikki istumapaikat oli vallattu rouvien marjaämpäreillä ja retkivarusteilla ja eväillä. Ihan ok tulla yöpymään tuollaiseen paikkaan, mutta päivällä nuotiopaikan valtaus omaan käyttöön on törppöä.

Vierailija
17/18 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Tykkään kyllä luonnosta ja siellä kävelystä. Siis niin, ettei vastaan tule koko ajan pirtsakoita lenkkeilijöitä joita täytyy väistää, vaan saisin nauttia rauhaisasta käpöttelystä ja luonnon tutkimisesta itsekseni.

N28

Vierailija
18/18 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä pakko mennä jonnekin kansallispuistoon.

Itse olen tulostanut retkikarttoja lähiseudusta ja menen pitkin umpimetsiä, ei ole ketään tullut vastaan.

No piti sitten takertua yhteen sanaan. Joo tykkäisin käydä kansallispuistoissa, mutta myös muualla luonnossa, niin kuin kirjoitinkin edelliseen viestiin. Sinä voit mennä umpimetsään, itse en tykkää vaan kuljen mieluummin valmiita polkuja pitkin. Mutta kun niitä ihmisiä on joka paikassa, muuallakin kuin kansallispuistoissa. Parin viikon päästä olen lomalla ja silloin ajattelin yrittää yhdelle vähemmän tunnetulle reitille arkipäivänä, katsotaan löytyykö luonnonrauhaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän