Lue keskustelun säännöt.
Keliakia ja pahanhajuinen hengitys, liittyykö toisiinsa?
20.07.2007 |
Poikaystävälläni todettiin keliakia. Nyt olen huomannut (ehkä), että aina kun hän on syönyt väärää ruokaa niin haisee pahalle. Voiko pitää paikkansa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä siltä jo kerran kysyin, mutta en luota vastaukseen kun oli väärässä siinä peltti-asiassakin ;)