Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Talla palstalla kirjoittelevat Suomen viisaimmat naiset! Suvereenisti he vaittelevat eri alojen asiantuntijoiden kanssa milloin mistakin ilmioista.

Vierailija
21.08.2007 |

Itse olen kielitieteilijänä tullut joskus totaalisesti tyrmätyksi, tuttavani muilla aloilla. Kyllä tiede muuttuu, kunhan tädit jaksavat tarpeeksi vängätä. Tsemppiä!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. myös tyrmätyksi tullut biologi, geneetikko

Vierailija
2/13 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tehdään poikkeuksesta sääntö ja yleistys. Niin ja sitten on tietysti hyvä, että voi anonyymisti olla se asiantuntija milloin lääketieteessä, psykiatriassa, maantieteessä, historiassa ja ennen kaikkea vanhemmuudessa. Nimim. samaa taivastellut historioitsija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleistieto kuin sinulla.

Vierailija:

Itse olen kielitieteilijänä tullut joskus totaalisesti tyrmätyksi, tuttavani muilla aloilla. Kyllä tiede muuttuu, kunhan tädit jaksavat tarpeeksi vängätä. Tsemppiä!

Vierailija
4/13 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkimusteni päätelmiä? No nyt nousi arvostus entisestään! -ap

Vierailija
5/13 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikeasti: montako kielitieteilijää ja geneetikkoa täällä väittelisi jostakin asiasta yhtä aikaa - ja se jokin asia on tällä palstalla yleensä päivänselvä ammattilaisille eikä mikään kiistakapula? Että jos se on itsensä ylentämistä, niin siihen on pikkuiset perusteet. ASIANTUNTIJUUS. Terv. historioitsija.

Vierailija
6/13 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala-asteen enkunopettajia?

Vierailija
7/13 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vastausten lukumäärää katselee. Joskus vain on vaikea tunnustaa, että toinen oikeasti tietää, toinen vain luulee.

Vierailija
8/13 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
9/13 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kielitieteijä, tieteilen kielilla sun muulla. Paljon on viisaampaa sakkia kun kilpailevalla lehdellä. Kyllä täällä pikkasen viisaampia jutellaan ja KYSELLÄÄN!

Vierailija
10/13 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kielitieteijä, tieteilen kielilla sun muulla. Paljon on viisaampaa sakkia kun kilpailevalla lehdellä. Kyllä täällä pikkasen viisaampia jutellaan ja KYSELLÄÄN!

Vierailija
11/13 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
12/13 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ollut edes olevinaan tieteilijä...

Vierailija
13/13 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, mutta parempaa on sakki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä