Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

19v liian nuori äiti !!!!

Vierailija
17.07.2007 |

minusta vielä 19 vuotias on aivan liian nuori äidiksi vaikka parisuhde olisikin jo vakava !!! huhuh kun kuulin naapuri perheen tytön saavan miehensä kanssa lapsen. voi raukkoja !!

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää Gallerian Conte on tosi surullinen esimerkki tuonikäisistä äideistä.

Mutta tiedän muutaman jopa nuorempana äidiksi tulleen, jotka ovat osanneet hoitaa hommansa äitinä erinomaisesti. Tosin kaikki heistä uskovaisia ihmisiä (ei-kristittyjä).

Vierailija
2/98 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin 19 kun esikoinen syntyi, nyt terveet,iloiset pojat 4v ja 3v. ikinä en ole edes ajatellut, että olisin jotenkin nuori äiti :D Eiköhän se riipu enemmän ihmisestä kun siitä iästä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka rakastan lastani, ja sittemin olen uudessa suhteessa ja jo kolmen lapsen äiti, voin rehellisesti sanoa olleeni liian nuori tulemaan äidiksi. Kolmenkympin kieppeillä olisi hyvä aika, riippuen tietty elämäntilanteesta. Vaan nämä kuitenkin on sellaisia asioita mitä ei aina pysty suunnittelemaan...

Vierailija
4/98 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoo vielä, ettei ole ikinä katunut lasten tekoa tai kokenut jääneensä mistään paitsi, vaikka välillä kahden pienen kanssa on ollut rankkaa, silti aivan varmasti sen arvoista.

Vierailija
5/98 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 20 vuotiasta äiti ja hyvä niin !!

Vierailija
6/98 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mun sisko ehti just täyttää 20, kun sai esikoisensa. Hän on ainakin loistava äiti. Nykyään lähempänä 30v., kaksi lasta ja yliopiston käynyt.

Jotkut sukulaiset silloin kauhistelivat, että nyt jää opiskelut, vaan eipä jäänyt=)

Vierailija
7/98 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten 19 eilam koulutusta ja työkokemusta voi syrjäytyä.

Vierailija
8/98 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa elämä niin ei tarvii muita arvostella!

Vierailija
9/98 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata yleistää kaikkia nuoria äitejä huonoiksi äideiksi pelkän iän perusteella!

Vierailija
10/98 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ollut koko ajan vakityössä. Itse olen opiskellut äitiyden lomassa itselleni ammatin. Meille valmistui juuri ok-talo. Enempää lapsia emme suunnittele, mutta tulla saa jos on tullakseen.

Vierailija
11/98 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ehkä hiukan liian nuori, mutta elämä on mennyt ihan hyvin. Valmistuin ennen esikoisen syntymää lukion jäljiltä ensimmäiseen ammattiini. Äityisloman jälkeen jatkoin opiskeluja yliospistossa ja valmistuin sieltä aikanaan.

Nyt mulla on vakivirka, sama mies, omakotitalo ja kaksi lasta lisää. Tiedän, että en ollut 20v, sen huonompi tai parempi äiti, kun lähes kolmikymppisenä, kun sain nämä seuraavat. Lapseni ovat kyllä saaneet aika erilaisen lapsuuden, mutta ihan hyvän, uskoisin.

Vierailija
12/98 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv. 16

Vierailija
13/98 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sä olet päättämään siitä kuka on liian nuori? ja eipä äitiyteen tarvita yliopiston käymistä,ei tee ihmisestä parempaa äitiä vaikka kuinka olisi käynyt..eiköhän tämä ole aivan henkilöstä kiinni kuka on valmis ja kuka ei?

Vierailija
14/98 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikeesti olen vähän ymmällään... Ei koulutusta, ei työpaikkaa jne. Miehenkin löytänyt vasta hiljattain ja tiedän hänen aikasempien puheiden perusteella että tämä lapsi on tehty vain siksi, että halusi lapsen nuorena, sama se tyyliin kenen kanssa. Ja muutenkin lapsi on " aikuistumisen" merkki, on nyt niiiiiin aikuinen että... No hänen on valintansa, eipä siihen ole kukaan mitään sanomaan...

Vierailija
15/98 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v olisi ollut sopiva ikä minulle =)

Vierailija
16/98 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian paljon alkaa nykyään olemaan näitä ns. uusavuttomia nuoria äitejä, jotka ovat täysin hukassa vauvojensa kanssa. Sehän on niin mageeta olla raskaana ja saada vauva, mutta kun sen kanssa pitäisi osata myös elää ja kasvattaa.

Vierailija
17/98 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista paska!

Vierailija
18/98 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota Conten kommentointia ja päiväkirjamerkintöjä, niin eipä se paljon muuta sisällä kuin " vittu,vittu,vittu" . Pelkkää valitusta ja teiniuhoa. Kasvaisi aikuiseksi ja olisi onnellinen saatuaan todnäk. terveen lapsen. ÄH!!

Vierailija
19/98 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi tullut mieleenikään olla noin lapsellinen kun sain esikoiseni 16 vuotiaana.

Vierailija
20/98 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi yleistää! Moni kolme- tai nelikymppinenkin voi olla pahempi kuin joku 19v äidiksi tuleva. Kirosanoja kun kuulee joka paikassa ihan hirveesti vanhemmiltakin ihmisiltä.

Mutta tuon Conten tapaukseen. Päiväkirjassa oli kyllä melkoista tekstiä. Tuon polttamisen suhteen. Sillä on 2 viikon ikäinen lapsi ja haistattelee kaikille kun ovat pelotelleet sairaasta lapsesta. Nyt ei vauvalla ole muuta kuin ilmavaivoja yms. Mutta kyllä tuo tyttö EHKÄ huomaa myöhemmin että kuitenkin jotain on voinut se tupakanpoltto saada aikaiseksi.

Ihmettelen myös sitä, miksei voinut tupakanpolttoa lopettaa kun tuon ikäinen tuskin on vielä mitenkään pahasti koukussa siihen...

Nojoo...tää oli mun mielipide. Jokainen tehkööt miten parhaaksi näkee! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi