Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäköhän tolle Piialla tapahtui?

Vierailija
12.07.2007 |

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseisestä sivustosta on jo tehty yksi rikosilmoitus ja ei ole kuin kolmisen kuukautta ollut tuo sivusto.

Vierailija:


Siellä myös sanotaan, että kukaan ei ole nähnyt Piiaa tuona iltana, koska hän sai kyydin niin nopeasti. Eli hän " joutui" olemaan tien varressa ainoastaan pari minuuttia.

Vierailija
42/49 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Kyseisestä sivustosta on jo tehty yksi rikosilmoitus ja ei ole kuin kolmisen kuukautta ollut tuo sivusto.

Vierailija:


Siellä myös sanotaan, että kukaan ei ole nähnyt Piiaa tuona iltana, koska hän sai kyydin niin nopeasti. Eli hän " joutui" olemaan tien varressa ainoastaan pari minuuttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Lähetetty: Ke Tou 23, 2007 3:13 pm Viestin aihe: Tutkintapyyntö



--------------------------------------------------------------------------------



Seinajoen poliisille on tanaan tehty tutkintapyyntö eraita palstalla olleita kirjoituksia koskien. Olemme olleet yhteydessa viranomaisiin kyseisen asian tiimoilta. Suomen lain mukaan harhaanjohtavan tiedon levittaminen on rangaistava teko.



Tutkintapyynto on tehty rikosnimikeella " Kunnianloukkaus" .



Niinkuin kaikki tietaa. On hyva aina kerrata palstan saantoja. Mikali kaytetaan jonkin henkilon oikeaa nimea on hyva varmistaa asia useimmasta lahteesta tai esittaa asia omana mielipiteena. Asian esittaminen faktana voi aiheuttaa erinlaisia seuraamuksia viranomaisten taholta.



Luonnollisesti myos palstan pitajat toimivat lain mukaan. Viranomaisilla oikeus saada karajaoikeuden paatoksen jalkeen kirjottajien tiedot. Ja meilla on lainmukaan velvollisuus sailyttaa kyseiset tiedot maara-ajan.



Kaytannossa tama tarkoittaa sita etta on hyva kayda keskustelua. Myos viranomaisilta saamamme palauteen mukaan palstamme on hyvin organisoitu seka hyvin asiallista. Samaten heilta saamamme tiedon mukaan palstamme perustuu paasaantoisesti fakta tietoon...



Kaydaan keskustelua ja kovaa, mutta kaydaan sita suomen lain mukaan. "





Vierailija
44/49 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tuollaista tietää niin johan pitäisi ottaa yhteyttä poliisiin.

Vierailija
45/49 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla kuin siitä Raisan tapauksen jenkkiautosta..

Vierailija
46/49 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotko ihan tosissasi että poliisia kiinnostaa nettikirjoittelijan omat päätelmät siitä että Piian katoamiseen liittyisi sama auto kuin Sari Liinaharjan murhaan? HUOM! Kukaan ei ole nähnyt Piian nousevan mihinkään valkoiseen autoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/49 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

manaa. Sinne murhasivulle pitää rekisteröityä ja ties koska ylihuomenna ne aktivoi tunnuksen. Olkoot sitte.



Vierailija
48/49 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


manaa. Sinne murhasivulle pitää rekisteröityä ja ties koska ylihuomenna ne aktivoi tunnuksen. Olkoot sitte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/49 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


manaa. Sinne murhasivulle pitää rekisteröityä ja ties koska ylihuomenna ne aktivoi tunnuksen. Olkoot sitte.