Mitäköhän tolle Piialla tapahtui?
Kommentit (49)
Vierailija:
Kyseisestä sivustosta on jo tehty yksi rikosilmoitus ja ei ole kuin kolmisen kuukautta ollut tuo sivusto.Vierailija:
Siellä myös sanotaan, että kukaan ei ole nähnyt Piiaa tuona iltana, koska hän sai kyydin niin nopeasti. Eli hän " joutui" olemaan tien varressa ainoastaan pari minuuttia.
" Lähetetty: Ke Tou 23, 2007 3:13 pm Viestin aihe: Tutkintapyyntö
--------------------------------------------------------------------------------
Seinajoen poliisille on tanaan tehty tutkintapyyntö eraita palstalla olleita kirjoituksia koskien. Olemme olleet yhteydessa viranomaisiin kyseisen asian tiimoilta. Suomen lain mukaan harhaanjohtavan tiedon levittaminen on rangaistava teko.
Tutkintapyynto on tehty rikosnimikeella " Kunnianloukkaus" .
Niinkuin kaikki tietaa. On hyva aina kerrata palstan saantoja. Mikali kaytetaan jonkin henkilon oikeaa nimea on hyva varmistaa asia useimmasta lahteesta tai esittaa asia omana mielipiteena. Asian esittaminen faktana voi aiheuttaa erinlaisia seuraamuksia viranomaisten taholta.
Luonnollisesti myos palstan pitajat toimivat lain mukaan. Viranomaisilla oikeus saada karajaoikeuden paatoksen jalkeen kirjottajien tiedot. Ja meilla on lainmukaan velvollisuus sailyttaa kyseiset tiedot maara-ajan.
Kaytannossa tama tarkoittaa sita etta on hyva kayda keskustelua. Myos viranomaisilta saamamme palauteen mukaan palstamme on hyvin organisoitu seka hyvin asiallista. Samaten heilta saamamme tiedon mukaan palstamme perustuu paasaantoisesti fakta tietoon...
Kaydaan keskustelua ja kovaa, mutta kaydaan sita suomen lain mukaan. "
jos tuollaista tietää niin johan pitäisi ottaa yhteyttä poliisiin.
Samalla tavalla kuin siitä Raisan tapauksen jenkkiautosta..
Uskotko ihan tosissasi että poliisia kiinnostaa nettikirjoittelijan omat päätelmät siitä että Piian katoamiseen liittyisi sama auto kuin Sari Liinaharjan murhaan? HUOM! Kukaan ei ole nähnyt Piian nousevan mihinkään valkoiseen autoon!
manaa. Sinne murhasivulle pitää rekisteröityä ja ties koska ylihuomenna ne aktivoi tunnuksen. Olkoot sitte.
Vierailija:
manaa. Sinne murhasivulle pitää rekisteröityä ja ties koska ylihuomenna ne aktivoi tunnuksen. Olkoot sitte.
Vierailija:
manaa. Sinne murhasivulle pitää rekisteröityä ja ties koska ylihuomenna ne aktivoi tunnuksen. Olkoot sitte.
Kyseisestä sivustosta on jo tehty yksi rikosilmoitus ja ei ole kuin kolmisen kuukautta ollut tuo sivusto.
Vierailija: