Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voi näitä lapsettomien lohkaisuja! on ihan pakko huokaista teille mammoille, kun kaverini sanoi

Vierailija
12.07.2007 |

viimeksi treffejä sovittaessa " ai, otatko sä vauvan mukaan kahville?"

daa, vauvani on 4 kk vanha eikä pärjää ilman minua paria tuntia kauempaa. en siis suuttunut mutta alkoi huvittaa!

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 3:n äiti

Vierailija
2/48 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis että jättäisin 2-viikkoisen kotiin isän kanssa ja lähtisin bilettämään.. heh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

siis että jättäisin 2-viikkoisen kotiin isän kanssa ja lähtisin bilettämään.. heh.

Vierailija
4/48 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no huh huh! pitäiskö minun jättää vauva kotiin muutaman tunnin ajaksi että voin mennä KAHVILLE?!

Vierailija
5/48 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

tosin kaveri ei ole vakiintunut- samoja ikiä kyllä on.

mutta siis ihan oikeestiko joku niin tekee?! omituista..

5

Vierailija
6/48 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyselet? Jos et voi käydä nopeammin kahvilla, niin ota se mukulas mukaan.

Vierailija
7/48 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttu on niin, että imetän vauvaani enkä voi olla hänestä erossa kuin ehkä korkeintaan kaksi tuntia, tämän kyllä kaverini tietää (muttei ole oikein tainnut sisäistää tuota täysimetys -termiä). se aika minulla menee melkein pelkkiin matkoihin.

alkoi vain huvittaa kun kaveri haluaisi vauvan myös. ajattelin jopa kysyä hänen mieheltään että onko hän ihan varma siitä että haluaa vauvan kaverini kanssa.

Vierailija
8/48 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

juttu on niin, että imetän vauvaani enkä voi olla hänestä erossa kuin ehkä korkeintaan kaksi tuntia, tämän kyllä kaverini tietää (muttei ole oikein tainnut sisäistää tuota täysimetys -termiä). se aika minulla menee melkein pelkkiin matkoihin.

alkoi vain huvittaa kun kaveri haluaisi vauvan myös. ajattelin jopa kysyä hänen mieheltään että onko hän ihan varma siitä että haluaa vauvan kaverini kanssa.

Vierailija
9/48 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan että saisit siunailla vähän lisää.

Vierailija
10/48 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä jätin esikoisen jo kaksiviikkoisena 3-4 tunniksi kerrallaan mieheni hoidettavaksi. Vauva joi rintamaitoa pullosta sillä aikaa jos syödä tarvitsi.

Kyllä minä kaipasin hengähdystaukoja vauvasta, kahvittelu silloin tällöin ilman vauvaa tekee ihan hyvää. Sitäpaitsi, vauvan kanssa kahden oleminen tekee miehellekin hyvää. Saa opetella isän hommia ilman valvovaa silmää :)

Vierailija
11/48 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi olla hyvä äiti jos on valmis jättämään 4kk vanhan vauvan isänsä kanssa oman kahvittelun vuoksi!!!

Kerro tietnekin tuo kamala tökeryys kaverisi miehelle, hänellä on oikeus tietää millaisen hirviön kanssa on lapsia tekemässä!!

Ja muista mainita myös, että vaikka nainen harkitseekin jo vauvantekoa, ei hänelle ole vielä tässä vaiheessa täysin selvä termi täysimetys, kyllä huomaa ettei kaverisi vielä ole valmis äidiksi. Heidän syntymättömän lapsensa edun vuoksi sinun on puututtava tuohon.

Vierailija
12/48 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun minun vauvani ei osaa syödä pulloa eikä tuttia. kivaahan se olisi jos pääsisi ilman vauvaa menemään mutta kestän kyllä ilman kahvitteluja kunnes vauva on valmis jäämään ilman minua kotiin.

ja korostan: kyse on _kaveristani_ jonka kyllä kuvittelin tietävän tilanteeni. eipä silti, kävimme kahvilla kolmistaan ja kivaa oli!

Vierailija
13/48 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

go girl, go!

Vierailija
14/48 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin monesti maininnut että hänen tulisi se jo tietää...

Hmm. No jos hänellä on kova vauvakuume, voi toki jaksaakin iloisena kuunnella sun imetysjuttuja jatkuvasti...

Mutta voi myös olla, että häntä ei ihan hirveästi hetkauta ne jutut, eikä siksi ole sisäistänyt tätä sinulle niin tärkeää seikkaa ettet voi olla imettämättä yli 2h kerralla.

Vierailija
15/48 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mutta voi myös olla, että häntä ei ihan hirveästi hetkauta ne jutut, eikä siksi ole sisäistänyt tätä sinulle niin tärkeää seikkaa ettet voi olla imettämättä yli 2h kerralla."

tämä on juuri se mikä minua huvittikin! täytyy vissiin mainita että vuosi sitten kuvittelin lähteväni salille, jumppaan ja kahville jahka tikit on alapäässä sulaneet.

Vierailija
16/48 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on juuri se mikä minua huvittikin! täytyy vissiin mainita että vuosi sitten kuvittelin lähteväni salille, jumppaan ja kahville jahka tikit on alapäässä sulaneet.

[/quote]

Vierailija
17/48 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva ei pilannut yhtikäs mitään. hän tarvitsee minua nämä ensimmäiset elinkuukautensa ja suon sen mielihyvin. vauva ei estä minua lähtemästä kahville, mutta jumppaan lähden sitten kun hän pystyy olemaan erossa minusta pidemmän aikaa. sillä aikaa keksin kyllä muitakin liikuntamuotoja.

uskomatonta että selitän tätä vauva-lehden palstalla!

Vierailija
18/48 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on olemassa tosiaan muitakin liikuntamuotoja joita voi harrastaa esim. vauvan kanssa.

Vierailija
19/48 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä typerä kaverisi tykkää?

Vierailija
20/48 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin kaverinsa. Kaveri tietää, että toiset pystyvät käymään kahvilla ilman vauvaa (esim lypsymaito) ja toiset eivät, joten tiedusteli apn toimintamallia.

Ap taas ei näe kuin yhden ainoan oikean mallin - hänen omansa. Myös näiden jumppien yms osalta.