Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voi näitä lapsettomien lohkaisuja! on ihan pakko huokaista teille mammoille, kun kaverini sanoi

Vierailija
12.07.2007 |

viimeksi treffejä sovittaessa " ai, otatko sä vauvan mukaan kahville?"

daa, vauvani on 4 kk vanha eikä pärjää ilman minua paria tuntia kauempaa. en siis suuttunut mutta alkoi huvittaa!

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkääkö käydä jumpassa vai ei? itse tykkään kyllä, mutta voin pitää taukoa jos vauvan hoitaminen sitä vaatii.

hyvää yötä!

Vierailija
22/48 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sanoisit mitä, aina osaisi kääntää jutut toisin päin. Jotkut vaan tykkää väittelystä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin poissa kokonaiset 3 tuntia kerran viikossa. Eipä sitä kahden pienen kanssa olis jaksanut ilman jotakin kodin ulkopuolista harrastusta. Eli en ymmärrä miksi siellä jumpassa ei voisi käydä vauvan ollessa 4kk.. Ei se ole keneltäkään pois.

Mutta toisaalta, ymmärrän ap:n tilanteen: ensimmäinen vauva ja elämä on muuttunut totaalisesti. Ei se siitä tietenkään ikinä enää palaa (onneksi) ennalleen, mutta jossain vaiheessa sitä yleensä rupeaa kaikesta huolimatta taas olemaan oma itsensä ja tekemään asioita, joista nauttii (siis muutakin kuin vauvan hoitaminen). Se toisaalta voi viedä vielä vuoden tai kaksi - riippuu tapauksesta.

Vierailija
24/48 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 pääsikin ihan asian ytimeen *NOT*

kaverini ei tiedustellut mitään. hän hämmästyneenä kysyi, otanko vauankin mukaan kahville. siinä ei ole mitään outoa, kuten ei siinäkään että ei ota vauvaa mukaan kahville. meidän tapauksessamme kävi niin, että vaikka olin suunnitellut jatkavani kahvittelua ja jumpassa käymistä entiseen malliin vauvan synnyttyä, jouduin muuttamaan sitä suunnitelmaa. vauvan hoitaminen olikin erilaista kuin mitä olin ajatellut.

sama ongelma taitaa olla kaverillanikin. se minua alkoi huvittaa. kiitos ja näkemiin.

Vierailija
25/48 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ahdisti hulluna esikoisen syntymän aikoihin, kun kaverini oli saanut päähänpinttymän, että hänen pitää saada kunnia olla eka jonka kanssa minä pienen lapsen äitinä lähden viihteelle. intoili asiasta aika lailla ja ehkä huomasi itsekin että mua arvelutti, pehmensi sen verran että " ei ihan heti tietenkään, mutta vaikka parin viikon päästä!" ..niin varmaan..

meitä mieheni kanssa kutsuttiin myös oppilaitoksemme lukuvuoden päättäjäisiin. meidän vuosikurssi valmistui samana keväänä kun esikoinen syntyi, oli luvassa hurjat bileet. sanoin koulukaverille että mies varmaan lähtee tosi mielellään, mutta että mä en tietenkään pääse, " öö mikset?" , " no kun mulla on siinä kohtaa varmaankin noin kolmeviikkoinen vauva, emmä voi lähtee toiseen kaupunkiin dokaamaan" , " (todella huvittuneella äänellä) ja sillekö ei saa hoitopaikkaa järkättyä.. niin mistä syystä?" . :D

Vierailija
26/48 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih. Nyt joku minun tuttavani lukee viestisi ja ajattelee, että sinä olet minä :D Minäkin näet aloin käydä keramiikkatunneilla vauvan ollessa 3 vkoa vanha.

Vierailija
27/48 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälittää se vauvan isä.jos sellainen on, eikä saa olla lapsensa kanssa kaksin, vaikka vauva 4 kk

Vierailija
28/48 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sitä että käy treenaamassa kropan kuosiin heti välittömästi synnytyksen jälkeen jne. mua naurattaa kun ajattelen että itse olin ihan yhtä vakavissani.

toivon kuitenkin että kaverini suunnitelmat toteutuvat!

Vierailija
29/48 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hih. Nyt joku minun tuttavani lukee viestisi ja ajattelee, että sinä olet minä :D Minäkin näet aloin käydä keramiikkatunneilla vauvan ollessa 3 vkoa vanha.

t. 30

Vierailija
30/48 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö se nyt ole ihan itsestään selvää? ehkä sitten kouluiässä aikaisintaan.

Vierailija
31/48 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tässäpä hyvä esimerkki siitä, että ihan pikku vihjeiden perusteella ei kannata olla varma, että on täällä jonkun tuttavansa bongannut!

Äläkä nyt sitten ala mitään kovin dramaattista tarinaa itsestäsi kertomaan, ettei minun tarvitse hävetä silmiä päästäni ystäväpiiriä tavatessani! ;D

34

Vierailija
32/48 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei? Onhan sillä isälläkin OIKEUS lapseensa!!!

Vierailija
33/48 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 30

Vierailija
34/48 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli pieniä lapsia, silloin kuin minulla ei vielä ollut :D

Lasauttelin menemään ihan samoja sammakoita :D

" Että ei kai sellanen pieni vauva voi niin hankala olla?"

" Pyh ja pah nyytti kainaloon ja menoks. "

" Miten kotiäidit oikein saa sen koko äitiysloman ja vanheimpainraha kauden ajan kulumaan? Siis tekemättä mitään?"

" Minä ainakin menen töihin viimeistään silloin kun vauva on 3 kk"

Jne jne..:D

" miksi imetyksestä aina vouhkataan-tissi suuhun. ei se voi olla vaikeaa"

Jepjep ja totuus vauvan syntymän jälkeen olikin sitten ihan toista....

Joten kiitos että mun kaverit ainakin tajus olla ottamatta mun sekoiluja kauheen vakavasti ja että ollaan vieläkin kavereita!

Vierailija
35/48 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinsa noin ja jetsulleen!

Vierailija
36/48 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin 4 kk ikäisiä vauvoja ei voi jättää paria tuntia pidemmäksi ajaksi hoitoon edes isälleen, ellei nyt ole ihan ihan pakko. Kaikki vauvat eivät syö pulloa tai tuttia. Ja fiksu äiti ottaa sen huomioon.

t. kuuden äiti

Vierailija
37/48 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästä täytyy päästä tuulettumaan?

Kun esikoinen oli pariviikkoinen, saatoin viettää koko päivän vain imettäen (tunnin välein) ja katsellen vauvaa, niin ihmeellinen hän oli ja ihana.

Kumma kaveri jos ei voi tulla ite kahville, miksi pitää mennä jonnekin kauas ja juoda kiireellä kallista pahaa kahvia?

Vierailija
38/48 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

viimeksi treffejä sovittaessa " ai, otatko sä vauvan mukaan kahville?"

daa, vauvani on 4 kk vanha eikä pärjää ilman minua paria tuntia kauempaa. en siis suuttunut mutta alkoi huvittaa!

Vierailija
39/48 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muuten pärjää.

Röyhkenin jättää 8kk vanhan vauvani anopin luotettaviin käsiin kolmeksi tuntia. Se oli huutanut KOKO kolme tuntia tauotta -syömättä ja nukkumatta. Lopetti heti kun minä tulin kotiin. Ja anoppi on ent pph nyk sh.

Vierailija
40/48 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaali lapsi pärjää