Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttääkö ketään muuta lastenvaunujen " rekkarit" ?

Vierailija
07.07.2007 |

Mä nään punaista kun vastaan kävelee vaunut, joiden tavarakorissa roikkuu rekisterikilvet esim. Nico-Petteri ja syntymäaika.... Arrrggh! Juntimpaa ei voi olla!

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ärsyynny siitä mitenkään jos jotkut haluavat tällaisia rekisterikilpiä, siitä vaan.

Ja olen kanssa samaa mieltä siitä, että en halua levitellä lapseni henkilötietoja ympäriinsä jokaiselle vastaantulijalle. Eli ei kaikkien tarvii tietää että mun " Siiri" on syntynyt 070707 (esim. ). Kaikenlaisia hulluja kun on liikenteessä.

Esim. Keski-Euroopassa ei suositella että lapset käyttäisivät esim. nimipipoja, jotta ei vieraat ihmiset voisi puhutella lasta omalla nimellä ja lapsi luulee että tämä vieras tuntee hänet. Niin että ei voi niin helposti siepata lasta.

Mutta jokainen tehköö miten itse parhaaksi katsoo.

Vierailija
42/44 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukea minkäniminen muksu vaunuissa matkustaa, tuo hymyn huulille! Ja omallenikin aion hankkia hetimiten. Ihme ryppyotsaista porukkaa täällä!!

T: Ei-lähiössä asuva ei-teiniäiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytää ihan etunimen ja syntymävuoden + kuukauden avulla... (Useimmissa rekistereissä kun syntymäaikakin on avuliaasti kerrottu...)

;) Mietipä sitä

Vierailija
44/44 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse en halua ottaa ylimääräisiä riskejä. Ulkomailla viettämieni vuosien jälkeen Suomessa oikein pistää silmään miten ihmiset uskaltaa esim. bussissa lukea kotiinsa tullutta lehteä, jossa on vielä osoite kaikkien näkyvillä (=tässä osoitteessa asuva ihminen ei ole nyt kotonaan...) tai toisinaan joku vieressä istuva lukee jopa sairaskertomustaan, josta näkee vaivojen lisäksi henkilötunnuksen yms. vaikka ei edes yritä kurkkia... Mutta kukin tosiaan tyylillään, mua ei ärsytä muiden tekemiset, lähinnä hämmästyttää miten sinisilmäisiä ihmiset on - niin kauan kun mitään ei ole sattunut!