Vertaileeko äidit ihan oikeasti poikiensa vehkeitä!?
Etsin tässä tietoa pojan tulehtuneesta pippelistä hakutoiminnon avulla ja melkein joka toisessa ketjussa "äidit" kehuvat poikiensa vehkeiden kokoa ja vertailevat niitä tuttavapoikiin! Onko tää jotain sairaiden provoilua vai onko nykyajan äideillä jotain vinksahtanut päässä pahemman kerran?
Kommentit (30)
Mut sai kerran raivon partaalle yksi miehen sukulaisämmä, joka katseli alasti köllöttelevää poikaamme ja sanoi: "Onkohan tuo poika ihan terve, kun sillä on noin olematon mulkku?" Ja kyllä, käytti vielä nimitystä mulkku! Aika tylysti käskin sen olemaan huolehtimatta näistä asioista. Vähällä oli etten heittänyt akkaa pihalle. Onneksi poika oli niin pieni, ettei käsittänyt tuon taivaallista.
Eipä ole kyllä koskaan tullu mieleenikään ruveta mittailemaan poikien pippeleitä. Luotan siihen että neuvolassa ja lääkärissä huomataan, jos joku on oikeasti vialla. Oon itekkin joskus nähnyt täällä näitä keskusteluja, joissa murehditaan tätä kokoasiaa ja välillä innostutaan oikein kehumaan. Ei ole kyllä minun juttuni se.
2:n potran pojan äiskä
Tarkastuksethan tehdään pikkupöksyt jalassa 3-v lähtien.
Vertailetteko myös tyttöjen tissien kokoja keskenään? jos ette niin miksette jos kerran pojan pippeliä tulee vertailtua
että omilla tytöilläni ei ole vielä tissejä, mutta kyllä minä kaikilta teinitytöiltä aina tsekkaan tissien koon ja muodon, samoin aikuisilta naisilta uimahallissa ja punttisalilla. Samoin kuin lantion kaaret. En ole todellakaan kiinnostunut naisista seksuaalisesti, mutta minusta on kiva vertailla ulkonäköä, timmiyttä ja arvailla ikää esim. rintojen riippumisen perusteella.
Omat poikani ovat jo teinejä eivätkä ole muutamaan vuoteen esitelleet minulle vehkeitään, vaikka totta puhuen olisin vähän utelias näkemään miten värkit ovat kehittyneet - tuliko nuorimmasta niin tuhti kun se lupas ja onko keskimmäisellä kumminkin ihan kelpo toimiva peli vaikka se ei vaikuttanut niin viriilitä kuin velipojilla silloin lapsuudessa. Mutta vaikka oonkin utelias, en silti ole aikeissa niitä itse testata ;)
Meidän pojalle sanottiin jo synnärillä et onpas sillä tummat kivekset. Mistä tämmönen voi johtua, onko kelleen sanottu vastaavaa? Jotain verikokeita sillon otettiin, olivat normaaleja.
Pakko tunnustaa et katsoin ku vaihdoin siskon pojalle (3vko) vaipan et aika isot värkit.. Ja ihan vaaleenpunaset kivekset. Kai niihin asioihin kiinnittää huomiota kun nisstä on erikseen jotain joskus kommentoitu lääkärin tms. taholta. Enkä minä ainakaan tiennyt minkälaisia pikkupippelit yleensä on että sikäli ei ollu vertailukohtaa oman pojan värivirheille/koolle.
Minulla 3 poikaa ja kyllähän ne nyt haluamattaankin näkee!! Esim vaipanvaihtoa ja silleen...miten voi olla näkemättä?
Omillani on ainakin yhdellä isompi, kahdella pienempi.
aletaan ihmetellä sitä kokoa
Minulla 3 poikaa ja kyllähän ne nyt haluamattaankin näkee!! Esim vaipanvaihtoa ja silleen...miten voi olla näkemättä?
Omillani on ainakin yhdellä isompi, kahdella pienempi.
"isompi kuin sulla". Teki varmasti lähtemättömän vaikutuksen pojan itsetuntoon, kun ihan isä noin sanoi.