Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1 v 2kk ei vielä kävele, onko syytä huoleen?

Vierailija
06.07.2007 |

On kyllä noussut seisomaan jo 7 kk iästä ja joitan askeleita ottaa tukea vasten mutta siinä kaikki. Mieluummin aina konttaa, kuin että kävelisi edes tukia pitkin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ensiaskeleet vähän vajaa 1,5-vuotiaana. Aina ollut rauhallinen kaveri. Puhepuoli kehittyi meillä nopeammin.

Vierailija
2/7 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huolissani,kun on muuten niin reipas ja hyvin kehittynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän sälli otti ensiaskeleet vasta 1 v 4 kk iässä. Nyt on 1 v 5 kk ja juoksee tosi vikkelästi jo, ihan samalla lailla kuin 9 kk iässä kävelemään oppinut ikätoverinsa.

Vierailija
4/7 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän molemmat lapset nousi tukea vasten 8kk ja kävelivät tukea vasten 8,5 kk. Esikoinen käveli ilman tukea 11kk ikäisenä mutta kuopus vasta 1v3kk ja rapiat päälle. Kuopus on muutenkin paljon rauhallisempi kuin rasavilli esikoinen.

Vierailija
5/7 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran kävelee tukea pitkin, niin kyse ei ole mistään muusta kuin siitä, että lapsi on varovaista sorttia. Lähtee kävelemään sitten, kun on varmempi taidoistaan.

Vierailija
6/7 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmistelivat pitkään mutta sittenpä kävelivätkin heti kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on 9 v ja liikunnalisesti hja motorisesti hyvin taitava. On luonteeltaan jossain määrin varovainen, ei ota sellaisia riskejä, joissa ei pärjää. Pohtii ja tutkailee tilannetta ennen kuin ryhtyy toimeen, esim kiipeillessään yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme