Miks mun 40v. mies on koko ajan kännissä, yrjöilee krapulassaan ja pitää ihme örinää koko ajan?
Onko normaalia touhua, en nyt tietenkään oleta, että mieheni pitäis ryypätä salaa, mutta itseäni on alkanut hermostuttaan sellainen jatkuva tissuttelu, hyräily, lallattelu...
Kommentit (5)
Miten olet huomioinut miehesi tarpeet miehenä? Ei mies noin vain ole reipas ja raitis, vaan tätä pitää lämmitellä ja maanitella pitkin päivää illan raittiutta varten. Sinun täytyy nyt laittaa omat itsekkäät tunteesi syrjään ja keskittyä miehesi oahaan oloon.
Hiero hartioita tunti, laita miehen lempiruokaa ja kehu miehen komeutta ja älykkyyttä aamusta lähtien. Vie mies vaikka seikkailulomalle viikonlopuksi.
Kyllä se mies siitä hiljakseen reipastuu. Kaikkkein pahinta on töksäyttää suoraan ryyppäämisestä. Sellaisesta mies vetäytyy ja on korkki auki ainakin puoli vuotta.
Olet kimpassa alkoholistin kanssa. Tee interventio.
Taisit narrata? Jos se on koko ajan kännissä...ei sillä voi silloin krapulaa koskaan olla.
Ihme mies sulla siellä.