Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uhmaiästä kysymyksiä

Vierailija
13.07.2007 |

Elikkäs minkäikäisenä uhmaikä on alkanut teidän lapsilla ja ihan konkreettisesti: millaista se on ollut? Mistä lapset kiukuttelee? miten kiukuttelevat?



Meillä lapsi 2 vuotta, eikä mitään kohtauksia ole ollut. Väsyneenä ja nälkäisenä huutaa ja itkee, mutta ei potki eikä saa kaupassa kohtauksia. Vielä.







Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän