Lue keskustelun säännöt.
Uhmaiästä kysymyksiä
13.07.2007 |
Elikkäs minkäikäisenä uhmaikä on alkanut teidän lapsilla ja ihan konkreettisesti: millaista se on ollut? Mistä lapset kiukuttelee? miten kiukuttelevat?
Meillä lapsi 2 vuotta, eikä mitään kohtauksia ole ollut. Väsyneenä ja nälkäisenä huutaa ja itkee, mutta ei potki eikä saa kaupassa kohtauksia. Vielä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla