Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Voi voi. Kauhee nalka ja vasy ja silti istun tuijottamassa ja kommentoimassa teidan tylsia juttuja. Pitaskohan hankkia elama?
06.07.2007 |
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei ole mitään syytä olla hereillä tähän aikaan jos juomana on vain vettä.
.....
.........
............
ja raana ei ole tullut luo vaikka olen odotellut. pitää kai nousta itse...
6
Alue: Aihe vapaa
jääkaapista joku leipä mun suuhun, ku aukaisisin sen ammolleen. Siis niin väsynyttä juttuu---