olen sairaanhoitaja, juuri tuli tilinauha
olen hoitovapaalla ja ten keikkafirman kautta töitä satunnaisesti. tähän palkkaan olin tehnyt 5 vuoroa a 8 h. bruttotulo 1052,12 euroa.
hyvä vai huono?
Kommentit (23)
Mies tekee ahtaajana keikkatyötä, ja hänet ns. maksetaan joka tilissä ulos.
Sain tänään tilinauhan ja palkkaa tulee vajaat 800¿. Teen koko kuukauden töitä ta 6.45-16.15.
Vierailija:
Sain tänään tilinauhan ja palkkaa tulee vajaat 800¿. Teen koko kuukauden töitä ta 6.45-16.15.
arkipäivä töissä, niin palkka olisi mahtavat 4000,-!!!
Kateeksi käy..
4 sunnuntaita ja 1 lauantai?
t. utelias sh
Vierailija:
olen hoitovapaalla ja ten keikkafirman kautta töitä satunnaisesti. tähän palkkaan olin tehnyt 5 vuoroa a 8 h. bruttotulo 1052,12 euroa.hyvä vai huono?
Mä paiskin töitä joka päivä 7.45-17.00 ja palkka vajaa tonni bruttona kuussa :/ Ja ammatin varmaan arvaattekin....
sairaanhoitaja ei TODELLAKAAN tienaa neljää tonnia kuussa. Minä en edes kahtatonnia.
-sh
Vierailija:
arkipäivä töissä, niin palkka olisi mahtavat 4000,-!!!Kateeksi käy..
klo 14-15 raportti ja kahvihetki
klo 15-16 potilaiden haku huoneista ruokasaliin syömään n. 6 potilasta.
klo 16-16.30 ruoan jako ja attaminen ruokailussa. syöttäminen
klo 16.30-17 oma ruokatauko
17-18.30 potilaiden iltapesut ja iltatoimissa avustaminen 4 potilasta
18.30-19 iltapalan jako ja syöttäminen
19-19.30 oma tauko
19.30-21 iltatoimissa avustaminen 3 potilasta
21-22 kirjaaminen ja raportointi
ap
Rajavartiostossa puhutaan lisien tilalla haitoista (näin mulle kerrottiin). " Lisät" ovat korvausta siitä, että olet töissä vittumaiseen aikaan, eli silloin kun monet muut eivät ole töissä. Keikkailevalle tuo on mukava ja todellinen lisä, mutta moniko oikeasti haluaa viettää juhannukset, vaput ja joulut töissä. Meillä on kolmen viikon listassa yksi viikonloppuvapaa.. Mukava olisi nähdä välillä lapsiakin.
Hoitoalalla tilanne vain näyttää olevan toinen.
Moni lukee vuorolisät osaksi kuukausipalkkaa ja ihmettelee, että miksi hoitajat valittavat muka huonoista palkoistaan.
t. sh, tuntipalkka 12¿
Vierailija:
Rajavartiostossa puhutaan lisien tilalla haitoista (näin mulle kerrottiin). " Lisät" ovat korvausta siitä, että olet töissä vittumaiseen aikaan, eli silloin kun monet muut eivät ole töissä. Keikkailevalle tuo on mukava ja todellinen lisä, mutta moniko oikeasti haluaa viettää juhannukset, vaput ja joulut töissä. Meillä on kolmen viikon listassa yksi viikonloppuvapaa.. Mukava olisi nähdä välillä lapsiakin.
Vierailija:
klo 14-15 raportti ja kahvihetki
klo 15-16 potilaiden haku huoneista ruokasaliin syömään n. 6 potilasta.
klo 16-16.30 ruoan jako ja attaminen ruokailussa. syöttäminen
klo 16.30-17 oma ruokatauko
17-18.30 potilaiden iltapesut ja iltatoimissa avustaminen 4 potilasta
18.30-19 iltapalan jako ja syöttäminen
19-19.30 oma tauko
19.30-21 iltatoimissa avustaminen 3 potilasta
21-22 kirjaaminen ja raportointiap
Kävit siis keikalaal jossain yksityisessä hoivakodissa tai pohjoisen perukoilla... Kunnallisella puolella on kyllä hoitajaa kohti paljon enemmän asiakkaita...
Näen omalla työpaikallani näitä hoitsuja, jotka kuluttavat työpäivänsä tietokoneen ääressä, välillä hieman käväistään näön vuoksi jonkun asiakkaan luona ja kaikista vkonloppu- sekä iltavuoroista he ovat täysin kieltäytyneet...
No, siinähän vetävät lonkkaa ja nostavat liksaa leveine takapuolineen. Ei heistä kunnon töihin olisikaan.
töissä, joten kyllä tunnen työt ja teen enemmän kuin vakivuorolaiset yhteensä.
Minua aina toivotaan ko. paikkaan töihin ja aina yritetään vakituiseksikin vongata.
t.ap