Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen sairaanhoitaja, juuri tuli tilinauha

Vierailija
28.06.2007 |

olen hoitovapaalla ja ten keikkafirman kautta töitä satunnaisesti. tähän palkkaan olin tehnyt 5 vuoroa a 8 h. bruttotulo 1052,12 euroa.



hyvä vai huono?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä, joten kyllä tunnen työt ja teen enemmän kuin vakivuorolaiset yhteensä.

Minua aina toivotaan ko. paikkaan töihin ja aina yritetään vakituiseksikin vongata.

t.ap

Vierailija
2/23 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

keikasta noin paljon, ku itse saan nettona kuukaudessa rapiat 1400e?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee ahtaajana keikkatyötä, ja hänet ns. maksetaan joka tilissä ulos.

Vierailija
4/23 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tänään tilinauhan ja palkkaa tulee vajaat 800¿. Teen koko kuukauden töitä ta 6.45-16.15.

Vierailija
5/23 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Sain tänään tilinauhan ja palkkaa tulee vajaat 800¿. Teen koko kuukauden töitä ta 6.45-16.15.

Vierailija
6/23 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen sh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/23 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää enää viitsikö valittaa!!

Vierailija
8/23 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

arkipäivä töissä, niin palkka olisi mahtavat 4000,-!!!



Kateeksi käy..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/23 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1052,12 e. ja ei yövuoroja.

t.ap

Vierailija
10/23 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

keikkalaisella!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/23 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 sunnuntaita ja 1 lauantai?

t. utelias sh

Vierailija:


olen hoitovapaalla ja ten keikkafirman kautta töitä satunnaisesti. tähän palkkaan olin tehnyt 5 vuoroa a 8 h. bruttotulo 1052,12 euroa.

hyvä vai huono?

Vierailija
12/23 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä paiskin töitä joka päivä 7.45-17.00 ja palkka vajaa tonni bruttona kuussa :/ Ja ammatin varmaan arvaattekin....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/23 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaanhoitaja ei TODELLAKAAN tienaa neljää tonnia kuussa. Minä en edes kahtatonnia.

-sh

Vierailija:


arkipäivä töissä, niin palkka olisi mahtavat 4000,-!!!

Kateeksi käy..

Vierailija
14/23 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo 14-15 raportti ja kahvihetki

klo 15-16 potilaiden haku huoneista ruokasaliin syömään n. 6 potilasta.

klo 16-16.30 ruoan jako ja attaminen ruokailussa. syöttäminen

klo 16.30-17 oma ruokatauko

17-18.30 potilaiden iltapesut ja iltatoimissa avustaminen 4 potilasta

18.30-19 iltapalan jako ja syöttäminen

19-19.30 oma tauko

19.30-21 iltatoimissa avustaminen 3 potilasta

21-22 kirjaaminen ja raportointi



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/23 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolta kaudelta,

t. palkanlaskijasi

Vierailija
16/23 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja totta joka sana

ap

Vierailija
17/23 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajavartiostossa puhutaan lisien tilalla haitoista (näin mulle kerrottiin). " Lisät" ovat korvausta siitä, että olet töissä vittumaiseen aikaan, eli silloin kun monet muut eivät ole töissä. Keikkailevalle tuo on mukava ja todellinen lisä, mutta moniko oikeasti haluaa viettää juhannukset, vaput ja joulut töissä. Meillä on kolmen viikon listassa yksi viikonloppuvapaa.. Mukava olisi nähdä välillä lapsiakin.

Vierailija
18/23 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalalla tilanne vain näyttää olevan toinen.

Moni lukee vuorolisät osaksi kuukausipalkkaa ja ihmettelee, että miksi hoitajat valittavat muka huonoista palkoistaan.

t. sh, tuntipalkka 12¿

Vierailija:


Rajavartiostossa puhutaan lisien tilalla haitoista (näin mulle kerrottiin). " Lisät" ovat korvausta siitä, että olet töissä vittumaiseen aikaan, eli silloin kun monet muut eivät ole töissä. Keikkailevalle tuo on mukava ja todellinen lisä, mutta moniko oikeasti haluaa viettää juhannukset, vaput ja joulut töissä. Meillä on kolmen viikon listassa yksi viikonloppuvapaa.. Mukava olisi nähdä välillä lapsiakin.

Vierailija
19/23 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


klo 14-15 raportti ja kahvihetki

klo 15-16 potilaiden haku huoneista ruokasaliin syömään n. 6 potilasta.

klo 16-16.30 ruoan jako ja attaminen ruokailussa. syöttäminen

klo 16.30-17 oma ruokatauko

17-18.30 potilaiden iltapesut ja iltatoimissa avustaminen 4 potilasta

18.30-19 iltapalan jako ja syöttäminen

19-19.30 oma tauko

19.30-21 iltatoimissa avustaminen 3 potilasta

21-22 kirjaaminen ja raportointi

ap

Kävit siis keikalaal jossain yksityisessä hoivakodissa tai pohjoisen perukoilla... Kunnallisella puolella on kyllä hoitajaa kohti paljon enemmän asiakkaita...

Vierailija
20/23 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen omalla työpaikallani näitä hoitsuja, jotka kuluttavat työpäivänsä tietokoneen ääressä, välillä hieman käväistään näön vuoksi jonkun asiakkaan luona ja kaikista vkonloppu- sekä iltavuoroista he ovat täysin kieltäytyneet...



No, siinähän vetävät lonkkaa ja nostavat liksaa leveine takapuolineen. Ei heistä kunnon töihin olisikaan.