Lue keskustelun säännöt.
Kylläpä oli Selviytyjä-tytöt lihoneet siten Guatemalasta palattuaan!!!
02.07.2007 |
En meinannut noista pulleroista aluksi edes tunnistaa, kumpi on kumpi!
Kommentit (2)
olivat järkyttävää katseltavaa viimeisissä jaksoissa törröttävine luineen. Oli sitten julkistamistilaisuudessa oikein kauniita!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vastaavaa käy anorektikoille.