Onko liian pitkä nimi?
Tiedän, että monen mielestä jo kaksi nimeä on turhaa kun yhdelläkin pärjää...
Esikoisella on kolme nimeä tyyliin Leo Lassi Joonatan.
Mutta pikkusiskon nimestä olisi tulossa aikas pitkä. Liian????!!!
tyyliin Sonja Inkeri Suvituuli.
siis toka nimi kolmitavuinen ja kolmas yhdysnimi.
Sukunimi on lyhyt kaksitavuinen.
en millään osaisi luopua mistään osasta...
Kommentit (11)
Ainoa mikä särähti on toi joulu ja kesä yhdessä nimessä.
ja yhdysnimi kai lasketaan kahdeksi nimeksi eli meneeköhän tuollainen nimi läpi?
Kaikki sopivat yhteen nätisti. Laita ihmeessä!
Mutta muuten tuo rimssu sopii ihan hyvin yhteen.
Yhdysnimi on muuten yksi nimi.
Ei ole liian pitkä, varsinkin kun sukunimi on lyhyt, tyyliin Laakso.
Senja Kaneli Suvituuli Laakso -> KAUNIS
Ja ajattele kuinka hienoa on joskus kertoa tyttärellenne tuon nimen takana olevat ajatukset. Kuitenkin loppujen lopuksi on aivan sama kuinka paljon niitä nimiä on siinä etu- ja sukunimen välissä, kun käytössä ovat yleensä vain Senja Laakso.
Ja jotenkin kyllä Kaneli (jota en edes pidä ihmisen nimenä) ja Suvituulikin riitelevät keskenään. Suvituuli on kyllä näistä kaunein. Onko se Kaneli nyt pakko tunkea vielä mukaan?
minusta kauheen ihana nimi.. aivan mahtava :P tästä minä tykkään, vielä tuo mun rakastama Senja siellä ;)
olin varautunut kamalaan haukkuryöppyyn...
Kieltämättä Senjan sijaan litanniaan voisi sopia paremmin joku muu miettimämme S-nimi
Silja Kaneli Suvituuli
Seela Kaneli Suvituuli
Silva...
tuleeko muita mieleen? Mitä mieltä?
Mutta käytössähän on pääasiassa tuo
eka nimi ja sukunimi
Senja on minusta kivempi kuin Silja tai Silva, Seelakaan ei kyllä olisi paha... Entäs Selma?
Vierailija:
ja yhdysnimi kai lasketaan kahdeksi nimeksi eli meneeköhän tuollainen nimi läpi?
olisiko muilla mielipiteitä?
Joo sori, ettei oikeat nimet. Pojan nimi on niin harvinainen ja tuttuja vissiin palstalla joten en viittinyt kirjoittaa ettei tytön tuleva nimi paljastu...
Mutta jos jätän pojan nimen mainitsematta...
ja kerron, että tytön nimeksi kaavailtu
Senja Kaneli Suvituuli
Kaneli liittyy miehen ja mun juttuun, kun ollaan jouluna tavattu, kihlauduttu ja aina puhuttu tulevasta kanelitytöstämme...
Suvituuli taas sopisi, kun itselläni kaksiosainen nimi ja kysessä kesäkuun lapsi.
ap