5. pv takana Nutrilett -kuurilla. Tuloksia:
Paino ennen kuuria 72,5kg (167cm), tänä aamuna 68.7kg. Pudotus viiden päivän aikana -3,8kg.
Tästä jatketaan..
Kommentit (182)
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 21:25"]
Taidat olla Nutrilettin palkkalistoilla. Minusta systeemi on silkkaa rahat-pois kusetusta.
[/quote]
Jep tiedoksi, että kuuri on tiukka ja vaatii paljon itsekuria varsinkin ensimmäisinä dieettipäivinä. Se ei varmasti toimi kaltaisellasi läskillä joka ensin nauttii päivän Nutriletit ja sen jälkeen syö päälle perhepitsan ja juo kopan kaljaa. Olet mitä syöt ääliö.
http://www.vauva.fi/keskustelu/3982596/ketju/5kg_tavoitteena_kuka_on_mukana
Tässä olis -5kg (aluksi) tavotteleva ketju! Tulkaa mukaan :-)
Pitääpä yrittää kaivaa jostakin tuota sisua silloin, kun tuntuu, että nyt ei enää jaksa. Ei millään viitisi aloittaa alusta ja käydä 3 ensimmäistä päivää taas läpi.Onneksi itselläni seuraavat juhlat ovat tiedossa vasta kesäkuussa. Luulen, että huomenna alkava toinen viikko tulee olemaan helppo tai ainakin helpompi kuin tämä viikko, mutta sen jälkeen luultavasti alkavat mieliteot kiusata. Toivon, että pystyisin menemään täysnutrauksella ainakin 3vk, mutta jos tulokset tulevat hitaasti, yritän vielä 4:kin viikon.
ap
ap
esim. puolen vuoden päästä, miten ap:llä ja muilla nutraajilla menee. Siis kyllähän tommonen kuuri painoa pudottaa, mutta entä sen jälkeen?
esim. puolen vuoden päästä, miten ap:llä ja muilla nutraajilla menee. Siis kyllähän tommonen kuuri painoa pudottaa, mutta entä sen jälkeen?
En usko itselläni painon nousevan kuurin jälkeen ainakaan kovin vinhakkaasti. 10 kiloani ovat tulleet 10 vuoden aikana eli kilo/vuosi tahdilla. Joten syömistottumukseni eivät ole kovinkaan paljon pielessä. Uskon, että painoa on kerryttänyt se, että liikkuminen on jäänyt vähäiseksi 'ruuhkavuosissa'. Nyt minulla on taas aikaa satsata itseeni ja liikkua paljon enemmän. Sen vuoksi myös haluan saada itsestäni pois ensin turhat läskit.
Jos vain muistan, voin kertoa tilanteeni puolen vuoden kuluttua. Ja raportoin täällä myös kuurin edetessä.
ap
Joku tutkimus oli, että 90% laihduttajista ei pysty pitämään painoaan saavutetuissa lukemissa. Tässä joukossa on varmasti niitäkin, jotka ovat laihduttaneet syöden normaalia ruokaa ja pyrkien muuttamaan ylintapojaan kokonaisuudessaan. Väittäisin että 99-100% nutraamalla laihtuneista lihoo entisiin mittoihinsa.
Jauheissa houkuttelee nopea ja varma laihtuminen (tai ainakin vaa'an lukema pienenee). Ainoa joka hyötyy on jauheiden valmistaja.
Mitä jos vaan vetelisit niitä ranteita.....anorektikot kuolee muutenkin.Luuletko olevasi kovin viehättävä? Olet luukassa tai laiha läski.
tämä olikin numerolle 16
LÄSKILLE KYYTIÄ.
9.5.2014 paino 73,2 kg. 4 päivässä siis -0,9 kg.
eilen tuli hiukan lipsuttua, kun tuli pyöräiltyä _paljon_. siitä johtunee, ettei oikeen kilot oo pudonnut. :D eli siihen nähden olen tyytyväinen. :) nyt tiukkana v-lopun ajan, ni jos pääsis maanantaiksi ainakin alle 73 kg. :)
Pudotusta siis ei eliseen. 18 päivän aikana pudotus yhteensä 6,5kg.
Viimepäivien aikana olen jo alkanyt syömään yhden aterian päivässä pussien lisäksi.
ap
Minä aloin tässä myös viikonloppuna osanutraamaan. Mulla ei elämäntilanne anna mahdollisuutta täysin nutreilla elämiseen, mutta aion korvata kotona syötävät ateriat (aamuapala, päivällinen, iltapala) nutreilla. Töissä syön normaalisti lounasruokaa.
Tiedän että tämä ei ole se paras tapa, koska ei mene ketoosiin ollenkaan, ja nälkää saa kärsiä. Mutta no pain no gain, pääseepähän ainakin ruoanlaiton vaivasta ;)
Vinkiksi vain kaikille, ensimmäisen raskauden jälkeiset kilot tiputin Nutriletilla 74,5kg -> 69kg ja urheilulla loput n.65kg asti (pituus 165cm). Paino nousi ensimmäisen kerran vasta noin 5 vuotta tuon jälkeen, raskauden vuoksi. Nyt imetys lopetettu, paino siellä 71kg paikkeilla ja nutriletilla lähdetään taas yrittämään ensin alaspäin. Urheilu kuuluu mukaan, mutta kun syön koko ajan noin samanverran kuin kulutan, niin eihän se tipu. :)
Hei,
Löysinpä tämän aloittamani vanhan ketjun. Painan nykyisin 62kg. Painoni on pudonnut vuosien saatossa pikkuhiljaa alaspäin. Liikun paljon ja sen myötä olen myös kiinteytynyt ja olen itseeni varsin tyytyväinen. Minulle kuuri toimi aikanaan starttina ja herättelynä. On helpompi oikaista tilanne alkumetreillä kuin vaiheessa, jolloin ylipainoa on jo paljon.
Tsemppiä kaikille nutraajille!
ap
Ostin eilen kaksi 10 päivän nutrauskuuripakettia kun olivat alennuksessa. En ole koskaan ennen kokeillut tuollaisia valmisteita. Olen kesästä lähtien pudottanut painoa ruokavalion muutoksella noin 10 kiloa ja painan nyt 76 kiloa. Tavoitteena on normaalipaino eli noin 65 kiloa. En usko että nutrauskuurilla pääsen tuohon tavoitteeseen mutta toivon että paino laskisi jonkinverran. Ajattelin olla käymättä vaa'alla kuurin ajan ettei motivaatio kärsi. Minulle jumit on aina motivaationtappajia.
Päätöstä innosti myös se että aloitan uudessa työpaikassa kuukauden päästä ja haluan olla vähän edustavampi (ainakin omasta mielestäni). Itselleni oma ylipaino on henkisesti oikein raskas asia ja huomaan että itsetuntoni on pohjamudissa asian takia. Olen liikuntaa lisännyt kesästä lähtien ja kävelen pitkiä kävelylenkkejä kolmisen kertaa viikossa. Kohta pääsee nauttimaan myös hyötyliikunnasta normaalia enemmän kun pääsee haravoimaan!
Ensimmäinen päivä on nyt melkein ohi ja olo on ihan hyvä. Kauheasti huolestutti noitten tuotteiden maku mutta turhaan pelkäsin. Ei ne mitään makuelämyksiä ollut mutta sain ne syötyä ilman ongelmia. Mansikkapirtelö oli kyllä omaan suuhun liian makea ja kasvissoppa taas oli muuten vain jotenkin epämääräisen makuinen. Suklaapirtelö ja kanasoppa oli kyllä ihan hyvän makuisia. Ehkä tässä jotenkin seuraavat 19 päivää pärjäilen :)
Nutrauksen jälkeen palaan takaisin entiseen vhh ruokavalioon ja kaloreiden laskemiseen. En usko että se paino tulee takaisin kunhan pidän syömisiä silmällä ja olen rehellinen itselleni syömisen kanssa.
Minulla on 10. päivä meossa samaisesta kuurista ja kävin viikonloppuna ostamassa toisen paketin. Minäkään en käynyt vaa'alla juuri samasta syystä kuin ed. kommentoija.
Olo on todella hyvä ja oikeastan nälkä ei ole ollut kertaakaan. Kevyempi olo on, eli jotakin on tapahtunut. Kasvoista on lähtenyt "pöhö", eli iloisilla mielillä jatketaan.
Itselläni menee hyvin alas kaikki maut, tuohon kasvikeiton mausteeseenkin on jo tottunut.
Olin joskus muutama vuosi tuolla 5 päivän tehostartilla ja se oli pakko jättää kesken kun ne past(k)at ei kertakaikkiaan menneet alas.
Nyt ostin ensin yhden 10 päivän soppakuurin kun ajattelin, että sitäkään ei saat vetää, mutta yllätys oli positiivinen ja toinenkin loota ois tarkotus käyttää...
Juurikin noissa patukoissa ja pastoissa on kompastuskivi eli liikaa hiilihydraattia ja siitä syystä ketoosi ei toteudu oikeaoppisesti.
Tsemppiä :)
Mä oon 167cm pitkä ja painan 61 ja laihduin 6pv 10 kiloa siis vou
Taidat olla Nutrilettin palkkalistoilla. Minusta systeemi on silkkaa rahat-pois kusetusta.