Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5. pv takana Nutrilett -kuurilla. Tuloksia:

Vierailija
07.05.2012 |

Paino ennen kuuria 72,5kg (167cm), tänä aamuna 68.7kg. Pudotus viiden päivän aikana -3,8kg.

Tästä jatketaan..

Kommentit (182)

Vierailija
81/182 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaksi sinun innostamana :) Lähtöpaino 74kg ja bmi 25,3. Pyrin 65 kilon painoon.

Vierailija
82/182 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaksi sinun innostamana :) Lähtöpaino 74kg ja bmi 25,3. Pyrin 65 kilon painoon.

Itse innostuin erään easydiettaaajan kirjoiteltua av:lle omaa tarinaansa. Siksi olen myös sitkeästi täällä raportoinut edistymisestäni; jospas se tsemppaisi jotain eteenpäin vaikealla hetkellä tai saisi jonkun tarttumaan myös pirtelöihin.

Minulla oli lähes sama lähtötilanne kuin sinulla. Olin suhteessa vähän painavampi (BMI 26 aloittaessani). Nyt vain sitkeästi liikkeelle! Vaikeina hetkinä kannattaa ajatella, että tulokset alkavat näkymään todella nopeasti! Niiden yli pääsee kyllä, kun vain päättää.

Minulla on selvästi kasvot kaventuneet, vyötärö tullut selvemmin esille ja tyköistuva takki 'löystynyt'. Olo on kevyempi ja energisempi.

Tsemppiä!!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/182 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voikohan Nutrilett-kuurin korvata Kuuma kuppi -keitoilla? Niitäkin makuja on sekä suolaista että makeaa, ja ovat niin paljon halvempia kuin Nutriletit. Kalorejakin lienee vähemmän?

Vierailija
84/182 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voikohan Nutrilett-kuurin korvata Kuuma kuppi -keitoilla? Niitäkin makuja on sekä suolaista että makeaa, ja ovat niin paljon halvempia kuin Nutriletit. Kalorejakin lienee vähemmän?

Aiot niin älä korvaa. Noissa keitoissa ei ole rasvoja, proteiinia ja mikroravintoaineita suunniteltu sen mukaan että niistä pitäisi saada kaikki kropan tarvitsema kuten esim. Nutrilettissa on. Voi tulla paholainen puutoksia.

Mutta lyhyen ajan, vaikka viikon, voi terve aikuinen olla vaikka paastolla joten kyllä myös Kuuma kuppi - keitoilla.

Vierailija
85/182 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiot niin älä korvaa. Noissa keitoissa ei ole rasvoja, proteiinia ja mikroravintoaineita suunniteltu sen mukaan että niistä pitäisi saada kaikki kropan tarvitsema kuten esim. Nutrilettissa on. Voi tulla paholainen puutoksia.

Mutta lyhyen ajan, vaikka viikon, voi terve aikuinen olla vaikka paastolla joten kyllä myös Kuuma kuppi - keitoilla.

Näin ajattelinkin, että korvaisi tuon Nutrilettin starttipaketin noilla kuppikeitoilla esim se 5 päivää.

Vierailija
86/182 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. puolen vuoden päästä, miten ap:llä ja muilla nutraajilla menee. Siis kyllähän tommonen kuuri painoa pudottaa, mutta entä sen jälkeen?

..kun huomasin että tällä viikolla tuli täyteen vuosi nutrikuuristani. Pudotin 15 kiloa ja nyt painoa on kilo enemmän kuin vuosi sitten. Sekin voi olla nesteitä tai muuta vaihtelua. Yleisesti ottaen paino on pysynyt melkein samassa koko vuoden. Jouluna pompsahti pari kiloa ylös, ja laski sen jälkeen takaisin.

Vierailija
87/182 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino nyt 66kg. Ei sortumisia.

ap

Vierailija
88/182 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä pituutta 169 cm ja painoa 52kg, kyllä kuolisin jos tähän lisättäs läskiä 20kg! Ei olisi kyllä lievästä tietoakaan....

Just. Mulla sama paino. ja jsut 20 kg enemmän kun sulla. Mut kyllä mä elän. Ja täysillä.

Vierailija
89/182 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

halvat nutriletit ja saa helposti kotiin!

http://www.terveysteekki.fi/tuotemerkit/nutrilett.html

Vierailija
90/182 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"virallinen osuus" sairaalaseurannassa loppui eilen. Tai no, syksyllä on kontrolikäynti ja talvella vielä pari, mutta emme tapaa enää viikottain. Nutrasin 10 viikkoa, en kovin uskollisesti. Lisäksi mukana on ollut viikkoja kun nutraukseen laskeuduttuun ja sieltä palattiin vähitellen normaaliruokaan. Helmikuun alussa alkoi tuo ryhmätapailu olin silloin 102,3kg, nyt 90,5kg (painoin viiem vuonna peräti 112kg vy 101cm, nyt 93cm (viime vuonna 112cm) Painoa on lähtenyt tasaisesti kaikkialta, vaatekoko on pienentynyt hurjasti. En meinannut uskoa, että entisen XXL:n ja XL:n sijaan voin ostaa L-koon housuja, 46:n sijaan tangosta voi poimia koon 40. Paidoista menee XXL:n sijaan L/M - Rintsikat olivat 95C. Nyt 85C/D Verirvoni ovat normaalit, kolesterolit ja maksa-arvot, kaikki! Olen ruvennut liikkumaan useamman tunnin viikossa ja syön 1200-1400kcal, viidesti päivässä. Se rytmi sopii minulle. Syksyllä otan uuden 4 viikon pussikuurin, jos paino ei ole lähtenyt nousuun. Laskemista voin tehostaa. Tsemppia kaikille!!

Vaikeinta lienee painon pitäminen kurissa, kun pudotusta ei tule. Kivalta kuullostaa tuollainen seuranta jälkikäteen, silloin tulee varmasti eri tavalla mietittyä syömisiä ja opeteltua oikeita tottumuksia. Mikä sinulla on lopullinen tavoite?

Kiitos tsempeistä ja sitä samaa sinulle sekä aurinkoa kevääseen!

ap

Kerroin tavoittelevani elokuussa 8:lla alkavaa painoa ja onnistuin siinä. Paino on pyörinyt pitkään 87kg:n tietämillä, en ole varsinaisesti laihduttanut kesän aikana, vaan koittanut pysyä samassa painossa

tänään 86,4kg

En ole vielä aloittanut tälle syksylle ajattelemaani 4vko:n vauhditusjaksoa nutraamalla, mutta lääkäriltä sain siihen luvan. Tällä menolla olen tosiaan tavoitteessani myös vuoden lopussa, eli 82-85kg.

Tsemppiä ja menestystä kaikille muillekin!

Vierailija
91/182 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google löysi tämän vanhan ketjun kun hain kokemuksia Nutrilettista. Olisi kiva kuulla mitä ketjun ap:lle ja muillekin nutraajille kuuluu. Itse mietin josko pitäisin parin-kolmen viikon mittaisen nutrauskuurin tässä paikoilleen jämähtäneessä painonpudotusprojektissa.

Vierailija
92/182 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau mikä ketju. Olen itse miettinyt tuota nutrausta. Itselläni painoa on paljon enemmän kuin ap:lla ja kumppaneilla. Itse ajattelin, että saisin tuolla nutriletilla painon pudotuksen alkuun.

Vierailija
93/182 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan!

Pitkästä aikaa kirjoitan tähän ketjuun. Pari vuotta on vierähtänyt. Nykyinen tilanteeni on se, että painan saman verran kuin lopettaessani nutrikuurin. Tämän aamun paino oli 65,9kg. On se seilaillut 64-68 kilon välillä. Ajattelin, josko nyt innostuisin pudottamaan painoani siten, että kesäkuussa olisin 60 kg.

Terv. ap

Vierailija
94/182 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄSKILLE KYYTIÄ

Hei!!! tänään aloitan nutraamisen. :) tarkotus saada hyvä alkusysäys painonpudotukseen. olen käynyt salilla ja lenkkeillyt säännöllisesti hiukan yli 3 kk:tta. tarkoitus oli polttaa rasvaa, pudottaa kiloja ja kasvattaa lihasmassaa. senttejä on kyllä lähtenyt (navan kohdalta 12, lantiolta 8 ja alavatsastakin kymmenisen) ja lihaksia muodostunut, mutta häiritsee suunnattomasti, että paino ei putoa.  terveisin vaakafanaatikko since 1989.

Siispä nyt otetaan kovat käyttöön eli nutrilettin suklaashaket (+ purkki raejuustoa päivässä). olen niillä joskus reippaasti ylipainoisena pudottanut hyvin. muistaakseni 2 viikossa lähti 6-7 kg. nyt alkupaino 15 kg pienempi, joten ihan noin hurjia tuloksia en odota.

tänään 5.5. maanantaina LÄHTÖPAINO 74,1 kg.

tulen tänne kertomaan parin päivän välein painoa ja olotilasta. :) kahtotaan kuin flikan käy!! :)

Vierailija
95/182 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄSKILLE KYYTIÄ päivittää:

ekan päivän jälkeen -0,4 kg. hitaasti, mutta varmasti vai miten se meni... noh, jaksoin käydä kiskasee aamun alkajaisiksi 6 km:n lenkinkin, vaikka epäilytti, miten jaksaa ku vatsa huutaa ruokaa ja kroppa energiaa. eka pvä meni suhteellisen kivuttomasti, mitä nyt pientä päänsärkyä ja kahvia join liikaa. tänään sitten vähempi kaffea. :) tavoitteeksi asetin eilen, että viikossa putois 2,8 kg, eli juurikin tuo 400 grammaa päivässä. eli tavotteessa ollaan... vielä. :)

Vierailija
96/182 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Al. 72,5kg

1. 71,3kg

2. 70,3kg

3. 69,8kg

4. 69,5kg

5. 68,7kg

6. 69,4kg

7. 68,5kg

8. 68,5kg

9. 67,9kg

Kokonaispudotus yhdeksässä päivässä -4,6kg.

ap

Vierailija
97/182 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Al. 72,5kg

1. 71,3kg

2. 70,3kg

3. 69,8kg

4. 69,5kg

5. 68,7kg

6. 69,4kg

7. 68,5kg

8. 68,5kg

9. 67,9kg

10. 67,7kg

Paino tippunut eilisestä -200g, kokonaisuudessa

-4,8kg 10:ssä päivässä.

Eilinen päivä puolesta välistä lähtien oli vaikea. Väsytti ja oli heikko olo. Pussien lisäksi söin yhden keitetyn kananmunan sekä 3 siivua kinkkua. Illalla mittasin verenpaineen kun niin huimaili ja se olikin melko matalalla. Suolaisen syömisen (muna + kinkku) kohensi oloa.

Viime yönä olin unissani herkkupöydän äärellä. Söin niin, että tuli todella pahaolo. Aamulla herätessäni oli vielä ähky ;).

Taas siis uusi dieettipäivä edessä, päivä kerrallaan.

ap

ps. 10vk:n nutraaja, tahtisi tuntuu järkevältä ja lähetän paljon tsemppejä projektillesi! :)

Vierailija
98/182 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vettä tarpeeksi! Tarkkaile siis juomistasi.

Tsemppiä tähän päivään.

t. Easydiettaaja

Vierailija
99/182 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vettä tarpeeksi! Tarkkaile siis juomistasi. Tsemppiä tähän päivään. t. Easydiettaaja

Taisikin juominen olla eilen normaalia vähäisenpää.

Mukava, kun olet vertaistukena! Heikkona hetkenä ajattelen, että en puurra hommassa aivan yksikseni. :)

ap

Vierailija
100/182 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Easydiettaaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi