5. pv takana Nutrilett -kuurilla. Tuloksia:
Paino ennen kuuria 72,5kg (167cm), tänä aamuna 68.7kg. Pudotus viiden päivän aikana -3,8kg.
Tästä jatketaan..
Kommentit (182)
Al. 72,5kg
1. 71,3kg
2. 70,3kg
3. 69,8kg
4. 69,5kg
5. 68,7kg
6. 69,4kg
7. 68,5kg
8. 68,5kg
9. 67,9kg
10. 67,7kg
11. 67,5kg
12. 67,1kg
Eilisestä pudotusta -400g, kokonaispudotus 12 päivän ajalta -5,4kg!
12. päivä oli odotettua helpompi. Äitienpäiväherkut eivät houkutelleen juurikaan eikä nälkä vaivannut. Tästä on hyvä jatkaa 13:sta päivää.
ap
Koitin itse semmoisen starttipaketin kerran ja en mennyt ollenkaan sillä ketoosiin eli nälkä ja huono olo oli jatkuvasti! Sen jälkeen kokeilin niitä VLCD pirtelöitä joissa on vielä vähemmän kaloreita päivässä ja 3 päivässä menin ketoosiin ja sen jälkeen olikin todella helppoa olla pelkillä Nutreilla. Pelkillä suklaa-VLCD-Nutriletteilla laihdutin 16 kg 10 viikossa :) En syönyt mitään vihanneksia tai muuta koko aikana lisäksi, vain Pepsi Maxia join.
No huh huh, jos ruokavalion perusta on tuollainen ja koko paska huuhdellaan alas Pepsi Maxilla. Toivottavasti käsität että hoikkuus ja terveys on kaksi täysin eri asiaa.
Olin vaan kyllästynyt liikapainoon ja halusin siitä nopeasti kerralla eroon. En missään nimessä kuvittele että tuollainen olisi pitkän päälle terveellistä syömistä, mutta ajattelin että kuurin aikana riittää että sillä hengissä pysyy ja että sen jälkeen sitten alan syödä terveellisesti. Ja niin olen tehnytkin, Välimeren ruokavalion tyyppistä ruokavaliota olen opetellut ja olen onnistunut niin ettei paino ole noussut takaisin. Nyt syön paljon vihanneksia ja hedelmiä enkä juuri lainkaan teollisia elintarvikkeita tosin Pepsi Max addiktiostani en ole päässyt eroon enkä taida halutakaa, täytyy sitä joku pahe ihmisellä olla ;-)
Tsemppiä uuteen, aurinkoiseen viikkoon!
t. Easydiettaaja
Paino 72,5 -> 55,8kg. Kokonaispudotus -6,7kg
ap
esim. puolen vuoden päästä, miten ap:llä ja muilla nutraajilla menee. Siis kyllähän tommonen kuuri painoa pudottaa, mutta entä sen jälkeen?
..kun huomasin että tällä viikolla tuli täyteen vuosi nutrikuuristani. Pudotin 15 kiloa ja nyt painoa on kilo enemmän kuin vuosi sitten. Sekin voi olla nesteitä tai muuta vaihtelua. Yleisesti ottaen paino on pysynyt melkein samassa koko vuoden. Jouluna pompsahti pari kiloa ylös, ja laski sen jälkeen takaisin.
Kertomuksesi tsemppasi minua eteenpäin :), joten kiitos siitä!
Päivä 16. alkaa olla elettynä ja henkisesti koin tänään iltapäivällä kuurin vaikeimman taistelun. Olin todella vähällä lopettaa kuurin hetken mielijohteeseen. Sen vuoksi vaihdoin kaksi pirtelöä kahteen paistettuun kananfileeseen, tomaattiin ja salaattiin. Ruokailun jälkeen halutti hiiiiirveästi jotain hyvää. Päätin lähteä ulos ajatuksia pakoon ja se auttoikin. Ilta on mennyt sitten helpommin. Onneksi taistelin!
Tuosta Lämmin Kuppi asiasta olen samaa mieltä kuin siihen vastaajakin. Ei kannata sillä korvata nutrilet -ateroita. Jäät paitsi tärkeistä ravintoaineista! Itse huomaan selvästi, että nutrit sisältävät tarvittavat ainekset, sillä olo on todella energinen ja hyvinvoiva.
Onnistuineita hetkiä kaikille VLCD -dieettiläisille!
ap
ap
Paino 72,5 -> 55,8kg. Kokonaispudotus -6,7kg
ap
Mulla nyt 5. päivä täysnutrausta. Painon lasku ei ole ollut ihan nopeaa kuin sinulla mutta ihan ok kumminkin.
Alkutilanne 69.4 kg
1. pv 68.8 kg (-0,6 kg)
2. pv 68.2 kg (-0,6 kg)
3. pv 68.1 kg (-0,1 kg)
4. pv 67.7 kg (-0,4 kg)
---- Kokonaispudotus nyt -1,7 kg
Olo on ollut huono lähinnä toisena ja kolmantena päivinä jolloin särki päätä ja heikotti jonkin verran. Eilen ja tänään ollut jo ihan normaali olo, korkeintaan välillä pitkästyttänyt se ettei saa laittaa ruokaa ja syödä. Mitään rankkaa liikuntaa en kyllä jaksa, tuntuu jo koiralenkit rajuilta, ihan kuin olisi lyijypainot jaloissa, mutta menettelee kunhan rauhallisesti kävelen.
Paino 72,5 -> 55,8kg. Kokonaispudotus -6,7kg ap
Mulla nyt 5. päivä täysnutrausta. Painon lasku ei ole ollut ihan nopeaa kuin sinulla mutta ihan ok kumminkin. Alkutilanne 69.4 kg 1. pv 68.8 kg (-0,6 kg) 2. pv 68.2 kg (-0,6 kg) 3. pv 68.1 kg (-0,1 kg) 4. pv 67.7 kg (-0,4 kg) ---- Kokonaispudotus nyt -1,7 kg Olo on ollut huono lähinnä toisena ja kolmantena päivinä jolloin särki päätä ja heikotti jonkin verran. Eilen ja tänään ollut jo ihan normaali olo, korkeintaan välillä pitkästyttänyt se ettei saa laittaa ruokaa ja syödä. Mitään rankkaa liikuntaa en kyllä jaksa, tuntuu jo koiralenkit rajuilta, ihan kuin olisi lyijypainot jaloissa, mutta menettelee kunhan rauhallisesti kävelen.
Luulen, että nimenomaa kehossa alussa oleva turvotus vaikuttaa siihen, kuinka paljon eka viikolla paino tippuu. Minä olin melkoisessa pöhnässä ;).
Oletko starttipaketilla vai pelkillä pirtelöillä? Suosittelen jälkimmäisiä :). Kohta olosi alkaa helpottumaan siten, että voit käydä kävelylenkeilläkin. Minulla erityisen huono ja hatara olo tulee silloin, kun elimistö kaipaa suolaa. Silloin olen nakannut muutaman palvikinkkuviipaleen tai jotain muuta suolaista (joskus sormenpään verran suolaa ihan suoraan) suuhun.
Tunnistan tuon ikävystymisen, kun ruoka pyörii mielessä. Voin vain sanoa, että omakka kohdallani sen suhteen on ollut todella helppoja päiviä (päiviä, jolloin päivät ovat täynnä ohjelmaa) ja sitten niitä päiviä, jolloin vain taistelen ohi tylsyyden ja mielitekojen. Sillä hetkellä, kun ruoan himo iskee, on kyse todellisesta taistelusta! Tekee mieli lopettaa ja antaa periksi. Silloin vedän lenkkarit jalkaan ja lähden kävelylle. Mieliteko menee minulla ohitse 15min-2 tunnissa. Sen jälkeen olo on taas tyytyväinen.
Syön muuten nutrien lisäksi 2 omega tabua ja 1 20mg d-vitamiinin päivittäin.
Kohta tulet huomaamaan ensimmäiset muutokset -> posket kapenevat yllättävän nopeasti :). Paljon voimia ja tsemppiä!
ap
Oletko starttipaketilla vai pelkillä pirtelöillä? Suosittelen jälkimmäisiä :).
Pelkillä VLCD-pirtelöillä olen. Mulla on suklaan ja mansikanmakuja, seuraavaksi ostan pelkkää suklaata sillä se esanssinen mansikanmaku on tosi vaikea saada menemään alas. Menee tyyliin nenästä kiinni ja niele nopeasti ettet ehdi maistaa ;) Suklaa maistuu lähinnä pahvilta mikä on ok.
Kohta olosi alkaa helpottumaan siten, että voit käydä kävelylenkeilläkin. Minulla erityisen huono ja hatara olo tulee silloin, kun elimistö kaipaa suolaa. Silloin olen nakannut muutaman palvikinkkuviipaleen tai jotain muuta suolaista (joskus sormenpään verran suolaa ihan suoraan) suuhun.
Kiitos vinkistä! Täytyykin kokeilla tuota, ehkä kokeilen ihan merisuolarakeita vähän veteen kun en halua ruokia kotiin houkuttamaan hankkia. Yksi minkä tiedostan myös on että mulla jää helposti veden juominen aivan liian vähiin. En tosiaan ole juonut sitä suositeltua paria litraa päivässä, muutama lasillinen vaan on nutrilitkujen lisäksi mennyt vettä.
Syön muuten nutrien lisäksi 2 omega tabua ja 1 20mg d-vitamiinin päivittäin.
Kohta tulet huomaamaan ensimmäiset muutokset -> posket kapenevat yllättävän nopeasti :). Paljon voimia ja tsemppiä!
ap
Mulla ei toistaiseksi mitään lisäravinteita, kun ajatus on olla vain 2 viikkoa kuurilla, mutta jos innostun jatkamaan niin sitten varmaan otan.
Hassua kyllä mulla on nyt toistaiseksi tietoisuus omista läskeistä vain lisääntynyt :D Eilen lenkillä oikein tunsin kuinka selän läskimakkarat hinkkasivat toisiaan vasten tissiliivien ja housunvyötärön välissä epämiellyttävästi, ihan kuin olisi tullut läskiä lisää eikä poistunut. Mutta hyvä vaan, saapa motivaatiota jatkaa! Outo ilmiö mulla myös että vatsa on ollut tosi löysällä. Ei ole kuin kerra päivässä tarvinnut käydä isolla hädällä mutta silloin on tullut ihan nestemäistä liejua ulos. Yleensähän sanotaa että ummetús helposti tulisi mutta eipä näytä mulla tulevan.
Kiitos toivotuksista, päättäväisellä mielellä täällä mennään eteenpäin! Samoin sulle voimia!
[i Hassua kyllä mulla on nyt toistaiseksi tietoisuus omista läskeistä vain lisääntynyt :D Eilen lenkillä oikein tunsin kuinka selän läskimakkarat hinkkasivat toisiaan vasten tissiliivien ja housunvyötärön välissä epämiellyttävästi, ihan kuin olisi tullut läskiä lisää eikä poistunut. Mutta hyvä vaan, saapa motivaatiota jatkaa! Outo ilmiö mulla myös että vatsa on ollut tosi löysällä. Ei ole kuin kerra päivässä tarvinnut käydä isolla hädällä mutta silloin on tullut ihan nestemäistä liejua ulos. Yleensähän sanotaa että ummetús helposti tulisi mutta eipä näytä mulla tulevan.
[/quote]
Joo, veden juonti vaikuttaa melko paljonkin olotilaan. Minulla vatsa teki alussa samoin kuin sinulla. Nyt ei oikein ole ollut kunnon tavaraa, joten kerran päivässä suurin piirtein ja melko löysä on vatsa silloin.
Jatketaanpa eteenpäin!
ap
Helppo päivä. 2xsuklaa pirtelö, 2x kanakeitto, 1/2 toffee-karamelli patukkaa.
Kanakeitto ei ole kovinkaan hyvää. Olen tuunannut sitä mm. currylla.
Huomenna sitten äitienpäivä ja sen tuomat haasteet.
ap
5 pv seuraavalla ruokavaliolla/pvä; vitamiiniporetabletti, ruisleipää oivariinilla ja juustolla, kanasalaattia (salaatti, kurkku, tomaatti, broilerin fileesuikaleet n. 175g), kaupan proteiinirahka, 2 ananaspurkkia, 3-4 porkkanaa, sekä vettä ja funight-mehua. Eikä yhtään nälkä. Eikä rahat menneet pussimömmöihin
5 pv seuraavalla ruokavaliolla/pvä; vitamiiniporetabletti, ruisleipää oivariinilla ja juustolla, kanasalaattia (salaatti, kurkku, tomaatti, broilerin fileesuikaleet n. 175g), kaupan proteiinirahka, 2 ananaspurkkia, 3-4 porkkanaa, sekä vettä ja funight-mehua. Eikä yhtään nälkä. Eikä rahat menneet pussimömmöihin
Hieno pudotus, onníttelut!
Kukin taaplaa tyylillään :).
ap
11.pv 72,5kg ->67,5kg
Tästä on hyvä jatkaa 12.sta päivää.
Paljon onnea ja iloa kaikille äideille ja ennen kaikkea teille, jotka olette samassa veneessä, eli pudottelemassa painoa. Voimia kiustausten vastustamiseen tälle päivälle!
ap
takana ja painoa lähtenyt -2 kg. Lisää motivaatiota kun näkee tuloksen vaa'alla. :) Kyllä se tästä taas lähtee! Hyvää Äitienpäivää ja tsemppiä kaikille painonpudottajille!
T: se 12 kiloa aiemmin pudottanut :)
Paino eilisestä +100g. 3 viikon aikana paino pudonnut 72,5 -> 66,1kg eli -6,4kg.
1.vk -4kg
2.vk -1,4kg
3.vk -1kg
Bmi 26->23,7
Eilen illalla söin sallitusti yhden vähähiilarisen aterian (250kcal), jäätelön sekä puoli pussia karkkia. Ihan hyvältä maistui.
Tänään aamun aloitin taas pirtelöllä. Tästä eteenpäin aion olla edelleenkin nutreilla, mutta paljon sallivammin. Syön kunnon aterian silloin kun tuntuu jne. Tavoitteena jatkaa painon pudottamista tuonne kesäkuun loppupuolelle. Vielä suurempi tavoite on huolehtia, että jo pudotetut kilot eivät tule takaisin kesäaikana.
Uuden alkavan nutriviikon tavoitteeksi olen asettanut -1kg.
Tsemppiä kaikille vlcd-dieetillä oleville!
ap
ap
Kuurin 7. päivä ja paino tänä aamuna 67.0 kg oli 2,4 kg on pudonnut :)
Mutta on ollut aika huonoa oloa parina viime päivänä. Päänsärky on jonkinasteisena ollut koko kuurin ajan. Mutta nyt eilen ja tänään tullut lisäksi kova nälkä ja vatsan kurninta. Kävin jopa hakemassa KetoStixejä apteekista kun epäilin etten ole ketoosissa kun on nälkä, mutta hyvin oli ketoositila päällä. Silti viime yön valvoin yrittäen kestää vatsalaukussa kouristelevaa nälkää ja yrittäen hillitä sitä runsaalla vedenjuonnilla. Nytkin on taas kova nälkä ja vatsa kurnii niin äänekkäästi että täällä töissä ihan hävettää. Lisäksi on huimannut jonkun verran ja päänsärkyyn on tarvinnut ottaa tänään Burana.
Jos tämä tämmöisenä jatkuu niin aion kyllä vetää tämän 14 pv loppuun mutta ikinä, ikinä en aio samaan ryhtyä toiste :-o Tuntuu tosi hurjalta olla ihan tokkurassa päivät pitkät, älyllinen suorituskykykin on aika nollassa mikä on paska juttu koska minulla on vaativa ja vastuullinen työ jossa voin vaarantaa ihmishenkiä jos huimaus/tokkurapäissäni oikein töpeksin.
LÄSKILLE KYYTIÄ täällä taas. kirjottelen yksinäni, mut eipä tuo haittane. nyt alkaa epätoivo vallata mieltä. nutrilettkään ei tunnu auttavan....
7.5. aamupaino 73,4 kg. eli kahdessa päivässä -0,7 kg.
kyllä pitäis tippua nopeemmin. kalorit tosiaan sen 550 päivässä. maanantaina pyöräilin n. 16 km, eilen aamulenkki 6 km + pyöräilyä n. 10 km. huoh! aiemmin, kun nutrannut olen, niin en edes harrastanut liikuntaa ja putosi paino hurjaa vauhtia... oon niin kilpparivajislainen vaikka verikokeista ei sitä helmikuussa pystyttykään toteamaan. mulle on painonpudotus ollut ennen iisiä, kun olen päättänyt pudottaa. nyt teen mitä vaan, olen miten päin vaan, niin ei. :(
[quote author="Vierailija" time="07.05.2012 klo 13:33"]Itsellä pituutta 169 ja painoa 52kg, kyllä kuolisin jos tähän lisättäs läskiä 20kg! Ei olisi kyllä lievästä tietoakaan....
[/quote]
Arvaa mitä? Täällä yks 169 senttinen 130 kiloinen, ihan elossa oleva ;)
8 päivää takana nutrausta. Lähtönä 90kg nyt tiskissä 84kg elikkäs -6kg. Hyvältä tuntuu (energinen olo) eikä nälkä piinaa. Miksi en ole ennen kokeillut tätä?
Äitienpäivä ja pv nro 12. alkaa lähestyä loppuaan. Ruodussa pysyin lähes täysin. Yhden kananmunan söin lenkin jälkeen. Kakun sijasta söin suklaaminttupatukasta (ei ollut nutrin oma, vaan jonku vastaava) puolet ja oli riittävä minulle. Lapset ja mies söivät sitten muita herkkuja :).
Helppo ja mukava päivä takana.
ap