5. pv takana Nutrilett -kuurilla. Tuloksia:
Paino ennen kuuria 72,5kg (167cm), tänä aamuna 68.7kg. Pudotus viiden päivän aikana -3,8kg.
Tästä jatketaan..
Kommentit (182)
Aloitan rullaluistelukauden. Ensimmäisellä 100 kilometrillä tippuu 2 kg, seuraavilla 1. (10-15 km päivässä, ei ihan joka päivä.)
Sekin auttaa, että on pakko syödä kevyesti koko päivä, jos aikoo illalla jaksaa rullailla.
Nutrilett-juomia käytän välillä korvaamaan aterioita. Muuten normiruokaa, kevyillä välipäivillä (hedelmiä, marjoja, rahkaa).
Vierailija kirjoitti:
"Paino ennen kuuria 72,5kg (167cm), tänä aamuna 68.7kg. Pudotus viiden päivän aikana -3,8kg.
Tästä jatketaan.."
Olet siis kuluttanut 5 päivän aikana 6840 kcal energiamäärän verran rasvaa/vrk.
Naisen perusenergiankulutus on n.2700kcal/vrk eli olet kuluttanut ylimääräistä 4140kcal/vrk.
Esim. 13 tuntia tanssia kuluttaa tuon 4120 kcal.
Olet tanssinut tms. viiden päivän aikana 65 tuntia?
Ap on kirjoittanut kommenttinsa 7 vuotta sitten. Ei ehkä vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko kilot pysyneet poissa?
No mitäs luulet?
Aloitin Nutrilett-dietin jälkeen suklaa ja pulladieetin.
Ainoa tapa laihtua muille kuin urheilijoille on VHH.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa tapa laihtua muille kuin urheilijoille on VHH.
Ei ole yhtä ainoaa tapaa. Tosin nuo nutriletit on tyhmyyttä. Vhh sopii muuten myös urheilijoille.
Ne pussikeitot ainakin maistuu sille kuin tuhkaa tai multaa söis. Ihan hirveetä p,skaa. Kuolen mieluummin tai olen vaikka 300 kg kuin alennun syömään tuollaista moskaa. Heitin kaikki saman tien roskikseen
Vierailija kirjoitti:
Ne pussikeitot ainakin maistuu sille kuin tuhkaa tai multaa söis. Ihan hirveetä p,skaa. Kuolen mieluummin tai olen vaikka 300 kg kuin alennun syömään tuollaista moskaa. Heitin kaikki saman tien roskikseen
Minäpä ostin tänään uusia. Nutrilet on hyvä keino saada laihdutus alkuun! Minulla nyt tavoitteena pudottaa 5 kg ennen kesäkuuta ja varmaan siihen pääsenkin. Ei kai niiden mitään gurmeeta ajatella olevankaan. Hyvin pitävät nälän loitolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä ostin tänään uusia. Nutrilet on hyvä keino saada laihdutus alkuun! Minulla nyt tavoitteena pudottaa 5 kg ennen kesäkuuta ja varmaan siihen pääsenkin. Ei kai niiden mitään gurmeeta ajatella olevankaan. Hyvin pitävät nälän loitolla.
Ja sotkevat aineenvaihdunnan.
Mun vatsa ei kestä niitä makeutusaineita. Kova turvotus, kivut, ilmavaivat ja ripuli...kuten kaikista keinotekoisista makeitusaineista.
No, onko 2020 kokemuksia Nutrilettista? Olen vakavasti ylipainoinen, 175 cm ja painoa kertynyt 112 kg. Mietin olisiko vaikka 3-5 päivän nutriletti hyvä aloitus laihdutukselle? Tarkoitus syödä sen jälkeen vähä hiilihydraattisesti (ei kuitenkaan keto), paljon kasviksia ja sokeria välttäen.
4 viikkoa (kaksi kahden päivän vapaata syömistä) ja 4,6 kg pudotusta.
14 kiloa pudotettavaa jäljellä 👍.
4kpl Naturdiet juomia joka päivä.
Joinakin päivinä esim omena, salaattia tai paistettua kaalia.
lisää kokemuksia, kiinnostaa minuakin!
Täällä toinen päivän takana ja olo on hyvä.
Söin kevyesti viikon ajan ennen kuurin alkua, eli sekun lienee syynä asiaan.
En viitsinyt yhden päivän jälkeen käydä puntarilla, mutta huomenna ajattelin tarkistaa kahden päivän tuloksen.
Eneilen 3 vkoa.
Knasse
Kahden päivän aikana paino pudonnut 0,6kg.
Olo on hyvä, ei heikotuksia.
Nyt menossa kuurin 3. päivä.
Milloin sitten aloitatte sen tavallisen sapuskan eli kauan noita syödään.
Olisi kiva tietää onko porukalla pysynnyt paino hallinnassa.Itse ostin kolme sellaista pientä Nutrilet juomaa.Itse olen kyllä sellainen jojoilia tuon sapuskan suhteen ja kaikki näkyy vyötäröllä.Kun jätin leivän ja makeiset pois niin on heti parempi olo.Jostain syystä en juo mehuja enkä limuja.Innostus on tullut noihin portaisiin.
Jos itseksesi laihdutat, kuurin kesto on maks. 3vkoa. Lääkärin tai ravitsemusterapeutin valvonnassa kuuri voi olla pitempi.
Nutraukseen kuuluu osana se, että ennen kuuria ruokavaliota kevennetään ja sen jälkeen myös totutellaan syömään kevyemmin. Eli tuo ei ala eikä lopu metripitsalla tai hamppariaterialla.
Kai tämän tarkoitus on totuttaa syömään kevyemmin ja antaa tehostartti kevennysprojektille.
"Paino ennen kuuria 72,5kg (167cm), tänä aamuna 68.7kg. Pudotus viiden päivän aikana -3,8kg.
Tästä jatketaan.."
Olet siis kuluttanut 5 päivän aikana 6840 kcal energiamäärän verran rasvaa/vrk.
Naisen perusenergiankulutus on n.2700kcal/vrk eli olet kuluttanut ylimääräistä 4140kcal/vrk.
Esim. 13 tuntia tanssia kuluttaa tuon 4120 kcal.
Olet tanssinut tms. viiden päivän aikana 65 tuntia?