5. pv takana Nutrilett -kuurilla. Tuloksia:
Paino ennen kuuria 72,5kg (167cm), tänä aamuna 68.7kg. Pudotus viiden päivän aikana -3,8kg.
Tästä jatketaan..
Kommentit (182)
Saat minut kohta kiinni! t. Easydiettaaja
Taitanee kohta jäädä tämä paino jurottamaan paikoilleen, sen verran rivakasti on alaspäin tullut. Olen salaa alkanut haaveilemaan ja uskomaankin haaveeseeni, että painaisin kuun lopussa 65kg. Sitten kesäkuussa pois 2-5kg.
Jos ei sitten väsy iske matkalla. Suurin tavoitteeni on pitää pudotettu paino pois.
ap
ps. Yritin löytää ketjuasi, mutta en onnistunut. Nostelepa ylöspäin, jos olet päivittänyt sitä! :)
kanssani :)
Löydät ketjuni hausta:
Easydietjakso, aloituspäivä 26.4., tarinaa edistymisestä
Jokin aika sitten se oli sivulla 2 mutta on varmaan tippunut jo sivulle 3.
t. Easydiettaaja
nyt kaikki ostamaan!
Uskokaa pois!
yst,. terv. Markkinointitieteen maisteri
nyt kaikki ostamaan! Uskokaa pois! yst,. terv. Markkinointitieteen maisteri
Kyllä on opintosi köykäiset, jos sillä silmällä lueskelet näitä viestejä täällä. Anna meidän nauttia onnistumisistamme ja pysy poissa näistä ketjuista. Jokaisesta ketjusta voisi löytyä markkinoinnin kohde, jos niin vain haluaa.
Vai pitäisikö ottaa kehuna: pudotukseni sujuu kuin oppikirjasta ja sitä on vaikea hyväksyä ;)
ap
Mulle sopisi varmaan tuo suklaapirtelöillä nutraaminen. Olen maistanut sellaista valmista nutrilett-suklaajuomaa ja se oli mielettömän hyvää. Onkohan ne jauheesta tehdyt yhtä hyviä?
Jauheista tehdyissä on myös puolet vähemmän kaloreita. Eli jos pelkästään noilla tetroilla keventäisi, riittäisi päivässä, kun juot niitä 3kpl. Jauheita käytetään 5pss/pv
vaaka näytti 69.4kg eli +600g nesteitä. Tiukasti olen dieetillä ollut ja jatkan edelleenkin. Huomenna aamulla siis viikko tulee täyteen ja mittaan muutokset.
ap
Miten sinun pääsi kesti 'syömättömyyttä'? Oliko paljon mielitekoja ts. pitikö taistella paljon vastaan? Vaikeimmat ajat/hetket?ap
Ei oikeastaan ollut muita vaikeita aikoja (alkupäivien jälkee, ekat 3 pv oli järkkyjä) kuin ajanjaksolle sattuneet juhlat jotka päätin sitten kökkiä yksin kotonani koska tiesin että olisin pahantuulinen kuin mikä jos menisin jonnekin juhliin missä toiset syö ja ottaa alkoa ja itse sekoittaisin vessassa jotain Nutrilett-pirtelöä ;) Eli aika erakkona tuli elettyä tuo kuuri. Yksin ollessa eri erityisiä vaikeukia ollut olla syömättä, joskus nyt tuli esim. suklaan tai oluen mielitekoja mutta silloin muistelin niitä lukemattomia epäonnistuneita laihdutusyrityksiäni jotka oli kaatuneet siihen että "voinhan minä nyt tänään vähän syödä herkkuja, aloitan sitten huomenna alusta (ja tähän perään viikko hallitsematonta mässytystä)".
Mä olin tosiaan ihan loppu siihen että olin yrittänyt jo 6-7 vuotta pudottaa painoani ja onnistunut vain jojoilemaan muutaman kilon sisällä. ärsytti oma henkinen velttous ja tahdonvoiman puute niin paljon että sillä pahalla sisulla sai tuon kuurin vedettyä ihan hyvin.
9.pv menossa.
Al. 72,5kg
1. 71,3kg
2. 70,3kg
3. 69,8kg
4. 69,5kg
5. 68,7kg
6. 69,4kg
7. 68,5kg
8. 68,5kg
Eilinen päivä oli syömisten suhteen helppo. Nälkää ei ollut, eikä myöskään erityisiä mielitekoja. Hyötyliikuntaa useita tunteja ja illalla lihaksia jomotti normaalia enemmän ja myös tänä aamuna kroppa tuntui väsyneeltä. Onneksi mieli ei :). Tänään huomasin selkeästi vatsasta, että sieltä on lähtenyt ylimääräistä ja lihasten päällä oleva rasvavarasto oli ohuempi.
ap
Nopeastipa on paino lähtenyt alamäkeen. Taidanpa itsekin yrittää poistaa nutrilla muutaman löysän kilon kesää varten.
Tuloksia:
Paino 72.5kg -> 68.5kg eli pudotus huimat -4kg
BMI: 26-> 24.6
Rinta: 96cm -> 94,5cm
Vyötärö: 84cm ->78cm
Lantio: 106cm -> 103cm
Yhteenveto viikosta:
Päätös pudottaa painoa tuli tuosta noin vain, kun huomasin isontuneeni vuosien varrella yli 10kg. Kaupasta käteeni tarttui nutrilett -paketti ja päätin kokeilla ainakin päivän pari, miten onnistuu. Ja koska nutreilla oleminen onnistui suht hyvin, jatkoin kuuria. Ensimmäinen päivä oli helppo, ei erityistä nälkää tai mielitekoja. 2.pv oli päänsärkyä ja olin muutenkin ärtynyt. 3.pv tunsin jonkin verran nälkää, mutta se oli hallittavissa kovalla juomisella ja huolehtimalla, että ateriaväli ei kasvanut liian suureksi. 4.-6.pvt olivat helppoja: ei nälkää, ei päänsärkyä, kaikinpuolin energinen olo. 7.pv ateriaväli venähti palaverien vuoksi kaksinkertaiseksi, loppupäivästä oli heikko olo ja teki todella kovasti mieli syödä rasvaista ruokaa. Taistelin mielitekoani vastaan ja tällä kerralla säilyin voittajana. Eli eilinen oli minulle kuurin vaikein päivä.
Nyt siis jatkuu kuurin 8pv.
Onko muita nutraajia? Miten teillä sujuu?
ap
ketjussani tuossa yksi päivä kommentoimassa.
Kauanko olet ajatellut jatkaa?
Kiva katsoa omat mitat huomenna, olenko saanut samanlaisia tuloksia kuin sinä.
Mikä on tavoitepainosi?
T. Easydiettaaja
ketjussani tuossa yksi päivä kommentoimassa. Kauanko olet ajatellut jatkaa? Kiva katsoa omat mitat huomenna, olenko saanut samanlaisia tuloksia kuin sinä. Mikä on tavoitepainosi? T. Easydiettaaja
Pitääpä etsiä ketjusi ja käydä taas kurkkaamassa ;).
Ihan lopullinen tavoitepainoni on siellä 60kg:n pinnassa. Täysnutraamalla ajattelin mennä yht 3vk, jos vointi on muuten hyvä. Eli 2vk vielä edessä. Sen jälkeen osanutraten.
ap
Tänään oli useita palavereita ja yksi pirtelöannos jäi väliin. Mies haki pitsaa ja koska oma oloni oli heikko vähästä ravinnosta, tuntui tuoksu aivan vastustamattomalta. Ajattelin, että enhän minä nyt niin iso ole ja ei yksi palanen mitään tee. Kuola valui. Join kyllä heti kotiin päästyäni yhden pirtelön, mutta tunti meni, ennen kuin suurin kärki mieliteolta meni ohitse. Kyllä kamppailin todella kuola valuen!
Pitääpä jatkossa olla todella tarkka ateriaväleistä. Näyttäisi tarjoavan kiusauksille vallan!
ap
Ei tosiaan ole helppoa, kun ne ajatuksetkin kääntyvät tuolle radalle että eihän tässä nyt oikeasti ole mitään haittaa syödä vähän ja onkohan tämä koko nutraus ylilyönti kun en niin kauhean iso ole jne. Hienoa että voitit kiusauksen! Mulla myös tosiaan on pirtelön väliinjättö aiheuttanut kiusauksia, vaikka sitten kun on kunnolla ketoosissa ei se väliinjättö välttämättä nälkänä tai huonona olona muuten tunnu lainkaan.
ketjussani tuossa yksi päivä kommentoimassa. Kauanko olet ajatellut jatkaa? Kiva katsoa omat mitat huomenna, olenko saanut samanlaisia tuloksia kuin sinä. Mikä on tavoitepainosi? T. Easydiettaaja
Pitääpä etsiä ketjusi ja käydä taas kurkkaamassa ;).
Ihan lopullinen tavoitepainoni on siellä 60kg:n pinnassa. Täysnutraamalla ajattelin mennä yht 3vk, jos vointi on muuten hyvä. Eli 2vk vielä edessä. Sen jälkeen osanutraten.
ap
paikkeille; pituuseroa meillä vain 1 cm.
Aikataulutkin meillä näyttäisi menevän aika yksiin eli tuonne touko-kesäkuun taitteeseen :)
Tsemppiä tähän päivään!
T. Easydiettaaja
[/quote]
Hienoa että voitit kiusauksen! Mulla myös tosiaan on pirtelön väliinjättö aiheuttanut kiusauksia, vaikka sitten kun on kunnolla ketoosissa ei se väliinjättö välttämättä nälkänä tai huonona olona muuten tunnu lainkaan.
[/quote]
Näinhän se on. Silloin kun en keventänyt, oli ihan sama -> pitkien ateriavälien jälkeen tuli illalla kotona syötyä normaalia enemmän tai epäterveellisemmin.
Ketoosissa olen ketoositikkujen mukaan ollut jo 4.pv:n aamuna. Huomaan, että heikottava olo tulee myös silloin, kun juominen on jäänyt vähemmälle esim. pihatöitä tehdessä.
ap
Pitääpä etsiä ketjusi ja käydä taas kurkkaamassa ;). Ihan lopullinen tavoitepainoni on siellä 60kg:n pinnassa. Täysnutraamalla ajattelin mennä yht 3vk, jos vointi on muuten hyvä. Eli 2vk vielä edessä. Sen jälkeen osanutraten. ap
paikkeille; pituuseroa meillä vain 1 cm. Aikataulutkin meillä näyttäisi menevän aika yksiin eli tuonne touko-kesäkuun taitteeseen :) Tsemppiä tähän päivään! T. Easydiettaaja
Mielenkiinnolla olen huomannut, että kilomääristä ja pituudesta riippumatta kriittiset mitat saattavat olla aivan erilaisia :). Minulla läski on kertynyt vatsaan ja takapuolen seutuville, joten onneksi se sieltä lähteekin ekana pois.
Yritetäänpä porskuttaa eteenpäin!! :)
ap
Koko ajan nälkä. Katson vähän väliä kelloa, joko on 'ruoka-aika' ja aina totean, että viisarit eivät ole juurikaan liikkuneet eteenpäin. Olen juonut vettä sekä kuplivana että ilman. Väsyttää. Liekö sateinen ja kylmä ilma vaikuttaa.
Taistelen!
ap
Mulla menossa neljäs päivä. Ja vielä joutuu "taistelemaan", ketoosia odotellessa. :) Viime syksynä pudotin 12kg nutraamalla ja nyt olisi uusi yritys käynnissä. Lähteneet kilot ovat pysyneet pois, yhtään ei tullut takaisin. Alku on ollu nyt tällä kertaa hankalampaa kuin viimeksi, mutta jospa se tästä pian helpottaisi... Tavoitteena 4-6 viikkoa nutrata ja sitten paluu oikean ruuan pariin.
Tsemppiä! :)
Mulla menossa neljäs päivä. Ja vielä joutuu "taistelemaan", ketoosia odotellessa. :) Viime syksynä pudotin 12kg nutraamalla ja nyt olisi uusi yritys käynnissä. Lähteneet kilot ovat pysyneet pois, yhtään ei tullut takaisin. Alku on ollu nyt tällä kertaa hankalampaa kuin viimeksi, mutta jospa se tästä pian helpottaisi... Tavoitteena 4-6 viikkoa nutrata ja sitten paluu oikean ruuan pariin. Tsemppiä! :)
Tulee tunne, että turhasta valitan, kun muistan oman neljännen päiväni ;). Mutta selvästi huomaan, että nutrailussa omalla mielialalla on suuri vaikutus siihen, miten pussittelun kanssa pärjää. Taitaa olla sellaista aaltoliikettä.
Kuinka kauan sinulla kesti pudottaa 12kg? Kuinka paljon on tavoitteesi pudottaa nyt tuon 4-6kg:n aikana? Minulla keventäminen jatkuu myös tuonne kesäkuun loppupuolelle, mutta tuskin täysnutraten. Millaiset tilanteet olivat aikaisemmassa kuurissa vaikeinpia? Söitö missään välissä normaalia ruokaa? Kovasti tsemppiä ja helpompaa huomista sinulle! :)
ap
Saat minut kohta kiinni!
t. Easydiettaaja