Patapumin päänsuoja -miten laitetaan??
Ostin viime viikolla Patapum-kantorepun ja olen kovasti tykännyt siitä, kuten myös vauvani 7 kk. Mutta miten se päänsuoja pitäisi oikein laittaa? Vauvani nukahtaa usein reppuun ja pää retkottaa hassusti silloin, jolloin olisi kiva tukea pää sillä päänsuojalla. Mutta en vain ymmärrä miten ne narut oikein laitetaan!? Mistään en ole löytänyt kuvia päänsuojasta paikoillaan!
Toivottavasti joku osaa auttaa!
Kommentit (4)
mutta pitääkö se pääntuki olla kokoajan valmiudessa ne narun päät kiinnitettynä niihin renkaisiin jotka jää selän puolelle? Koska minä en ainakaan saa niitä narun päitä kiinni silloin kun reppu on selässä... Olenkohan ymmärtänyt oikein... Mitä hyötyä sitten on siitä että sen pääntuen saa rullattua neppareilla siihen eteen... Taidan olla blondi.
minttupäärynä:
mutta pitääkö se pääntuki olla kokoajan valmiudessa ne narun päät kiinnitettynä niihin renkaisiin jotka jää selän puolelle? Koska minä en ainakaan saa niitä narun päitä kiinni silloin kun reppu on selässä... Olenkohan ymmärtänyt oikein... Mitä hyötyä sitten on siitä että sen pääntuen saa rullattua neppareilla siihen eteen... Taidan olla blondi.
Tuota noin... Pääntuki on neppareilla kiinni ja rullalla kuminauhojen sisällä silloin kun sitä ei käytetä. Voi ottaa kokonaan pois, jos ei usko tarvitsevansa.
Ja verkko nostetaan sitten vasta kun sitä tarvitaan, eli vauva nukkuu. Ja sit kiinnitetään narut ja säädetään sopiviksi. Kyllä narut saa kiinni, kun harjoittelee ja jos ei onnistu, niin pyydä apuva =)
Eli nyt alkoi selvitä.... Pääntuki siis rullalla valmiina ja tarvittaessa käyttöön! Pitää vain harjoitella sitä kiinni laittamista vielä. On muuten tosi hyvä toi reppu, suosittelen!!
En ole vielä kertaakaan käyttänyt sitä pääntukea mutta mä olen ainakin ymmärtänyt sen niin että narut laitetaan olkapäiden yli ja kiristetään niistä nipsuista se verkko sopivaksi?