Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karsi, karsi, korkeemman kruunun saat. Kaikki taytyy tehda itse. Lapset hoidetaan kotona. Heita leikitetaan, askarrellaan, heida kanssaan musisoidaan, jumpataan...

Vierailija
30.06.2007 |

Ruoka tehdään alusta asti raaka-aineista itse. Kotona siivotaan itse. Lapsi tietenkin mukaan motivoiden jne. jne. Luoja paratkoon, jos joku pääsee ja jopa haluaa päästä joistakin asioista helpommalla. Aivan ennenkuulumatonta on, että lapsi voi saada enemmän ja laadukkaampia virikkeitä (sic!) päiväkodissa kuin kotona. En voi kuin pyöritellä päätäni. Uskoo, ken tahtoo.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään kun on vaan henkisesti teini niin pääsee varmaan mukaan..

Vierailija
22/27 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tunne yhtään mammaa, joka ois vieny lapsensa virikehoitoon alle vuoden ikäisenä enkä yhden yhtäkään, joka ei haluaisi viettää lastensa kanssa aikaa tai tehdä heidän kanssaan mitään.!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te sitten vieneet niin pienet virikehoitoon, kun siitä niin vaahtoatte? Vai tunnetteko monta noin pientä virikelasta? Entä miten on einesten laita? Löytyykö kauppakassista? Edes pinaattilettuja. Sorry kun meinasin pudota aiheesta.

Vierailija
24/27 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajoi tosi hienosti asiansa, mutta teille siis pitää vääntää rautalangasta?

Vierailija
25/27 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ajoi tosi hienosti asiansa, mutta teille siis pitää vääntää rautalangasta?

Vierailija
26/27 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä en tunne yhtään mammaa, joka ois vieny lapsensa virikehoitoon alle vuoden ikäisenä enkä yhden yhtäkään, joka ei haluaisi viettää lastensa kanssa aikaa tai tehdä heidän kanssaan mitään.!!

Vierailija
27/27 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti makaa kotona työttömänä ja lapsi on hoidossa 8 tuntia päivässä.

Tai toinen yleinen tapaus, jossa pieni lapsi on hoidossa vanhempien ollessa vapaalla tai lomalla.

t. 24