Karsi, karsi, korkeemman kruunun saat. Kaikki taytyy tehda itse. Lapset hoidetaan kotona. Heita leikitetaan, askarrellaan, heida kanssaan musisoidaan, jumpataan...
Ruoka tehdään alusta asti raaka-aineista itse. Kotona siivotaan itse. Lapsi tietenkin mukaan motivoiden jne. jne. Luoja paratkoon, jos joku pääsee ja jopa haluaa päästä joistakin asioista helpommalla. Aivan ennenkuulumatonta on, että lapsi voi saada enemmän ja laadukkaampia virikkeitä (sic!) päiväkodissa kuin kotona. En voi kuin pyöritellä päätäni. Uskoo, ken tahtoo.
Kommentit (27)
Minä en tunne yhtään mammaa, joka ois vieny lapsensa virikehoitoon alle vuoden ikäisenä enkä yhden yhtäkään, joka ei haluaisi viettää lastensa kanssa aikaa tai tehdä heidän kanssaan mitään.!!
Oletteko te sitten vieneet niin pienet virikehoitoon, kun siitä niin vaahtoatte? Vai tunnetteko monta noin pientä virikelasta? Entä miten on einesten laita? Löytyykö kauppakassista? Edes pinaattilettuja. Sorry kun meinasin pudota aiheesta.
ajoi tosi hienosti asiansa, mutta teille siis pitää vääntää rautalangasta?
Vierailija:
ajoi tosi hienosti asiansa, mutta teille siis pitää vääntää rautalangasta?
Vierailija:
Minä en tunne yhtään mammaa, joka ois vieny lapsensa virikehoitoon alle vuoden ikäisenä enkä yhden yhtäkään, joka ei haluaisi viettää lastensa kanssa aikaa tai tehdä heidän kanssaan mitään.!!
Äiti makaa kotona työttömänä ja lapsi on hoidossa 8 tuntia päivässä.
Tai toinen yleinen tapaus, jossa pieni lapsi on hoidossa vanhempien ollessa vapaalla tai lomalla.
t. 24
mitään kun on vaan henkisesti teini niin pääsee varmaan mukaan..