Kiihottaako muita naisia kun miehen etumus pullottaa?
Olen heti pillu märkänä kun huomaan et miehen etumus pullottaa ja siel vois olla vaikka mitä kivaa tarjolla.
Kommentit (199)
Oon saanut orgasmin ihan siitä kun suudeltiin poikaystävän kaa ja hän painui mua vasten verkkarit jalassa kun siinä samalla halattiin. Nii ihana nähdä ja tuntea se pullotus
Riippuu miehestä. Jos olen häneen ihastunut, kyllä. Jos on joku ällötys, ei. Joku vain vieras mies, meh.
Mua kiihottaa nähdä se kun mun miehellä sen huomaa farkuistakin. Ja sit kun se painaa sitä uudestaan ja uudestaan mua vasten samalla kun mä nojaan seinää vasten ja suudellaan, työntelee sillai vaatteiden päältä..
Kyllä, mutta vieraiden miesten pullotus lähinnä vain kiinnostaa, oman miehen kiihottaa ; )
Tietenkin, mutta mieheen täytyy olla jo valmiiksi vetoa. Kiihottavaa on jos hän ei parhaista yrityksistään huolimatta pysty estämään armotonta erektiota.
Vinkiksi miehet: ei me läheskään aina katsota pullottaako housuissa, mutta sen yleensä näkee naamasta ja muusta elekielestä (hehe) kun teillä tosiaan SEISOO. Vaikka kuinka piilottelisitte, mitä ei aikuisen naisen kanssa tarvitse hävetä kunhan ette ala avoimesti r*nkkaamaan. On myös naisia, jotka voivat ja haluavatkin auttaa paineiden purussa...
"Sulla seisoo noin ankarasti... Taitaa tuntua siltä että kohta pakko laueta? Kysymys on minne..."
tule viereesn bussissa. elä nainen jää suotta sinne eteen jos yksin olen takasemmalla, poista paineeni. vaikka et puhuisi mitään
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin, mutta mieheen täytyy olla jo valmiiksi vetoa. Kiihottavaa on jos hän ei parhaista yrityksistään huolimatta pysty estämään armotonta erektiota.
Vinkiksi miehet: ei me läheskään aina katsota pullottaako housuissa, mutta sen yleensä näkee naamasta ja muusta elekielestä (hehe) kun teillä tosiaan SEISOO. Vaikka kuinka piilottelisitte, mitä ei aikuisen naisen kanssa tarvitse hävetä kunhan ette ala avoimesti r*nkkaamaan. On myös naisia, jotka voivat ja haluavatkin auttaa paineiden purussa...
"Sulla seisoo noin ankarasti... Taitaa tuntua siltä että kohta pakko laueta? Kysymys on minne..."
Oot kyllä ihana nainen jos tolleen kysyt? Oisin kyllä tosi sulaa vahaa edessäsi. Tuossa vaiheessa varmaan kosketus riittäisi tulemiseen, mut vastaus olis että sun ihanaan suuhusi. Ja muuallekin uudestaan
Minun tyttöystäväni on ihan hulluna pullottavaan etumukseen, varsinkin boksereissa. Nyt kesähelteillä on tullut aika paljon hengailtua vähissä vaatteissa, ja hän on koko ajan kopeloimassa.
Oi, kyllähän minä mielelläni katselen, kun mieheni laittaa bokserit jalkaan ja ihailen miten mahtavasti etumus pullottaa.
En juurikaan katsele muiden miesten pullottavia etumuksia.
Balettitanssijoiden pullottavia etumuksia tiukoissa trikoohousuissa olen joskus katsellut baletissa 😂
Näin miehenä kommentoin
Tapasin uimarannalla yhden tytön ja siinä sitten juteltiin niitä näitä, ehkä pientä flirttiä. Katselin hänen nuoren naisen vartaloaan ja uikkareissa alkoi heräillä. Erektio uimarannalla on yleensäkin nolo, saati sitten työn kanssa keskustellessa. Sen huomattuaan hän pyysikin minua luokseen "juomaan mehua". Juotiin me mehutkin. Nyt meillä on seksisuhde ja ehkä kehittyy jotain vakavampaakin.
Riippuu tilanteesta ja miehestä. Kyllähän semmoisen huomaa, ja joskus mielikuvitus alkaa lentää.
Oman miehen pullotus kyllä kiihottaa, myöskin kuvat siitä pullotuksesta kunhan pysyy bokserit jalassa:)
Kyllä se kiinnostaa, mutten tiedä kiihottaako se. Oman poikaystävän pullotus kyllä kiihottaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kiinnostaa, mutten tiedä kiihottaako se. Oman poikaystävän pullotus kyllä kiihottaa.
Tää on just. taas niin syrjintää. Miksi pelkästään oman poikaystävän pullotus kiihottaa. Miksi ei esimerkiksi mun pullotus kiihota?
Kiinnostaa ja kiihottaa. Mies käyttää joskus sellaisia tosi löysiä collegehousuja ja se pullotus mikä niihin mahtuu nousemaan on mieletön. Kiva kiusoitella, kun tietää että kunnon seisokkihan siitä seuraa ja sitten hetki ihan vaan ihailla sitä, samalla kun mies turhaan yrittää saada sitä aseteltua aloilleen. Enkä tokikaan malta olla tiputtamatta niitä housuja, sitä näkyä on vielä mukavampi katsella ja ottaa suuhun imeskeltäväksi.
Kyllä kiihottaa kaikkia normaaleja naisia!!!!!
Kukaan nainen ei innostu oikeasti pullotuksesta. Tohtori Paisetta katsoneena uskon vahvasti, että pullotus on epänormaalia ja todennäköisesti joku kysta tms. Pullotus voi johtua myös liiallisen masturboinnin jälkeisestä kivuliaasta turvotuksesta. Yleensä miehet joilla turvotusta on ollut, ovat jollain tavalla ressukoita. Tämä ei innosta seksuaalisesti.
Salilla on kiva vilkuilla miehiä ja heidän pullotuksiaan 👌
Taasko se ap kuvittelee, että omissa housuissa on pillu. Se on kuule peppureikä. Kunhan tulet täysi-ikäiseksi ja pääset ensimmäisen kerran naisen kanssa niin opit ihmeellisiä juttuja.
Todellakin kiihottaa! Etsin välillä netistä kuvia miesten pullottavista etumuksista, mutta en sentäs masturboi niille. Ne kiihottaa ja sellasta on ihana katsella ja miettiä, miltähän se tuntuis painautua sitä vasten. Varsinkin monen inhoamat collegehousut on niin aaaahhhhhh....