Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka vanha sinun pitäisi olla, että et enää viitsisi erota vaikka mies kävisi vieraissakin?

Vierailija
29.06.2007 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudelliset seikat ja lasten ehjä koti painaa kupissa. Mies sanoo silti rakastavansa, en tiedä, enkä juuri välitä. Lapsiani 3kpl rakastan yli kaiken ja rakastavat isäänsä myös valtavasti.

Vierailija
2/6 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain tapauksissa voisin " sallia" mieheni etsivän seksiä liiton ulkopuoleltakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei painais, jos kyse olis yhdenillanjutuista....

t: 38 v

Vierailija
4/6 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika huonosti kasvatettuja lastenlapsia sitten.

Minusta ihmisarvoisen elämä ja tasavertaisen, rakastavan parisuhteen tarve ja oikeutus on elinikäinen, eikä huonoon suhteeseen kannata koskaan jäädä siitä syystä, että olisi " liian vanha" .

Eikö se ole arvokasta, vaikka vain yhden viimeisen vuoden saisi elää onnellisena, oli se sitten yksin tai uuden kumppanin kanssa?

Vierailija
5/6 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet sanovat että kunhan ikää tulee, sitä enemmän alkaa " ymmärtämään" ja antamaan anteeksi. Minulla on käynyt täysin päinvastoin: mitä enemmän olen elämää nähnyt, sitä ehdottomammaksi olen tullut. Ei tule sellaista tilannetta jossa vahingossa pettää, se on aina pettäjän oma valinta. Kohtele toisia niin kuin tahdot itseäsi kohdeltavan.

Vierailija
6/6 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että olet nainen. Miehesi ei sinusta leskeneläkettä saa, vaikka kuukahtaisit huomispäivänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi