Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapsen huoltajuudesta yms asiaa

Vierailija
29.06.2007 |

Isä on opiskelija saa 200 e /kk. Vuokraan menisi just se 200 eli käteen ei todellakaan jää yhtään mitään. Isä ottaa lapsen joka toinen viikonloppu. Onko mahdollista isän saada mistään mitään rahallista tukea näille viikonlopuille. Musta se tuntuu niin vääältä että joudun maksamaan muutenkin jo koko perheen (minä, mies, ja oma lapsi) menot ruuat vuokrat yms ja sitten kun mies ottaa lapsensa meille viikonloppuna niin MINÄ joudun maksamaan vielä toisellekkin lapselle ruuat, joka ei edes ole minun. muutenkaan tuota rahaa ei ole liikaa! just ja just selvitään. että mun pitäisi alkaa viappojakin kustantamaan. jeee

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi syytä mennä ainakin muutamana iltana töihin.. Niin muutkin tekevät. Ja käske vaan ottaa sitä sosiaalista luottoa, siinä tosi pieni korko. Miksi ihmeessä sinun pitäisi mihen koulutus maksaa. Epäilen meinaan, et teidän liitto ei kestä. Anteeksi vaan.

Vierailija
22/23 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö samaa ruokaa kuin muukin perhe.

Vaikea uskoa että joutuisit millään lailla elättämään tuota lasta. Eikä miehes joudu elatusmaksuakaan maksamaan kun on pienituloinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota lasta teille ennenkuin töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän