tiedän että ei kannata vielä huolestua, mutta miten kauan tähän raskautumiseen menee`?
eli nyt olen ollut tammikuusta asti ilman e-pillereitä, sen jälkeen ollaan ehkästy varmoilla päivillä koska raskautuminen kuitenkin toiveissa... nyt ollaan pari kuukautta yritetty oviksen aikaan ja mittään ei kuulu...
vituttaa nää ympärillä olevat (ihanat) vahinkolapset ja meillä ei näköjään todellakaan käy edes vahinko tai säkä....
Kommentit (10)
Meillä on kohta yritetty pari vuotta. Toisille tulee vahingossa vauvoja ja toisille ei tekemälläkään. Tasan ei käy onnenlahjat.
Todennäköisyyksiä voi tietysti listata: 80% nuorehkoista pareista raskautuu vuoden aikana, toisaalta jopa joka kuudes pari kokee lapsettomuutta (mutta osa saa lapsen hoidoilla tai luomuna).
Pari kuukautta yritystä ei ole yhtään mitään. ja iän puolesta suninulla ei ole ongelmaa.
Ja yksi keskenmeno. Muuta tärppiä ei ole.
mulla ovis on myöhemmin kuin pitäisi, eikä ole tärpännyt ilman niitä
mutta jotenkin vaan stressaan ja haluisin että tää kävis nyt mahdollisimman huomaamatta ettei tarttis enempää stressata!
kiitti kannustuksista...
Ei kellojen, tikkujen, limojen tai kalentereiden mukaan. Näin meillä on saatu aikaan kaikki viisi lasta.
Sitten IVF tyttö tuli ja siihen jäi tämän mamman lapset. Endo on niin paha ettei luomuraskautuminen ole mahdollista. ja ikä alkaa painaa....
jostain kumman syystä olen saanut päähäni että muksu pitää saada ennen kun täytän 29v... ja se ei oo enää kaukana...
voi perse, miks pitää stressata... itkettää... tiedän tyhmää :)