Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
olen sairaanhoitaja, juuri tuli tilinauha
28.06.2007 |
olen hoitovapaalla ja ten keikkafirman kautta töitä satunnaisesti. tähän palkkaan olin tehnyt 5 vuoroa a 8 h. bruttotulo 1052,12 euroa.
hyvä vai huono?
Kommentit (23)
Vierailija:
- 16.15 ja saa liksaa alle 800, niin sinua kusetetaan JA PAHASTI.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Keikkailijan työ on varmasti juuri tuota mitä ap kirjoittaa ja vakituinen tekee kaiken työn. Keikkalainen ei vaan " näe" työtä.
Alue: Aihe vapaa
- 16.15 ja saa liksaa alle 800, niin sinua kusetetaan JA PAHASTI.