Lihavuutta on ihan turha perustella raskauksilla ja lapsilla.
Kyllä ollaan kavereiden kanssa naurettu yhteisille tutuillemme, jotka ovat rupsahtaneet KUNNOLLA lastensa syntymän jälkeen. Sitten he päivittelevät ja voivottelevat, kun on tullut ylipainoa, mutta se on kuulemma hyväksyttävää ja normaalia, kun on lapsia. Hah, hah, jos lapset lähentelevät jo kouluikää, niin kyllä se on ihan omaa saamattamuutta, että on läski!!! Ja sitten ei kuulemma ole aikaa hoitaa itseään, kun on lapsia. Tukka on muodosta yli kasvanut ja hiirenharmaa, meikkiä ei voi ikinä käyttää, vaatteita on tuulipuku ja lenkkarit. Ihan oikeesti!!!??? Vaikka mulla on pieniä lapsia, niin kyllä mä kerkeen itseeni laittamaan, kampaajalla käymään sekä myös liikkumaan ja pitämään itsestäni huolta. Mua oikein inhottaa tollaset ruikuttajat, jotka laittavat oman saamattomuutensa lasten piikkiin ja laiskuuden voi perustella sillä, että on lapsia ja sen takia, että on lapsia voi olla kuin mikäkin lihava harakanpelätin!
Nyt hävettää kamalasti, mutta kun mä tajusin kuka se oli, mulla vain pääsi suustani, että " Miten sä näytät niin vanhalta!" . Hänen kun pitäisi olla saman ikäinen eli 32-vuotias, niin iäksi olisin tuntematta veikannut jotain 48v! Ja arvatkaa mitä tuttunut vastasi? " No eihän se mikään ihme ole, kun mulla on 7-vuotias lapsi ja kaikki" . Siis herranjumala, jos ennen hemaiseva, kaunis naisen alku saa itsensä tuon näköiseksi 10-vuoden sisällä, niin kannattas ehkä syyttää jotain muuta kuin lasta....