Lola taas bikinikunnossa!
Tsekatkaa kuvat Iltasanomien nettisivuilta. Hienoja kuvia ja tajuton kamerakarisma, mutta kyllä on paksuutta vielä vatsassa ja reisissä. Sanoi ilmoittautuneensa mallitoimiston listoille taas, ei varmasti olisi otettu tuolla kropalla, jos olisi ihan nobody.
Ja ennenkuin joku sanoo, että kateellinen mamma täällä, niin mittani ovat 172cm/59kg ja juuri saanut viidentoista kilon laihdutusprojektin loppuun kahden lapsen jäljiltä.
Kommentit (26)
olisikohan kannattanut edes kiinteyttää ja tehdä muutama vatsalihasliike ennen kuvauksia? :P
Hassulta vain kuulosti kun sanoi seisakn haastattelusas että aikoo vielä pudottaa painoa ettei vielä ole tyytyväinen eikä bikineissä vielä kehtaisi julkisille rannoille lähteä:D. Rannalle ei, mutta seiskaan ja iltalehteen kyllä:DD.
Vierailija:
Hassulta vain kuulosti kun sanoi seisakn haastattelusas että aikoo vielä pudottaa painoa ettei vielä ole tyytyväinen eikä bikineissä vielä kehtaisi julkisille rannoille lähteä:D. Rannalle ei, mutta seiskaan ja iltalehteen kyllä:DD.
todellisuudessa lola ei siis näytä ihan noin hyvältä, koska joka puolelta on nipistetty sentti tai pari kuvankäsittelyohjelmalla.
vatsa on vielä aika hurjan näköinen, mutta tummaihoinen näyttää paremmalta vaikka olisin ylimääräistä
t. kalkkilaiva, joka ei rusketu
Teidän mielestä Keira Knightley on varmaan ihanan muodokas nainen?
Muutenkin jos on tarve haukkua toisen naisen vartaloa, niin sehän kertoo vain siitä, että omassa päässä ei ole kaikki kunnossa. terveestä itsetunnosta ei ainakaan voi puhua.