Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helvetin elisa!! On se saatana ettei puhelimella pääse asoitaan hoitamaan!!

Vierailija
21.06.2007 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee vaihtaa operaattoria...

Vierailija
2/10 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakeli, meille tuli maksukehoitus, eikä ne laskut ole ikinä edes lähteneet elisalta! Taisi mennä luotto tuohon puljuun lopullisesti! Sentäs peruvat korot ja maksukehoitusmaksun. Törkeetä lähettää maksukehoitus laskusta, jota ne ei oo alunperin edes lähettäneet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa, parempi olisi laittaa palautetta kirjallisesti, eikä haukkua viattomia puhelinasiakaspalvelijoita. Mulla on ollut kaveri töiddä elisan laskutuksessa ja meno oli aika holtitonta jo kauan ennen kuin nää jutut tuli julkisuuteen.

Vierailija
4/10 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt valituksia aina johtajatasoa myöten. Nyt palvelevat minua kohtalaisen kohteliaasti, mutta ainoastaan vastaaminen on ollut hidasta, jos olen lähettänyt vaikka kysymyksen nettisivujen kautta.

Vierailija
5/10 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se oli tosi iso. virhettä ei kyllä kuulemma ollut kun pääsin läpi pitkän odottelun jälkeen.



Vierailija
6/10 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli otin viime la liittymän, joka ei toimi vieläkään. Arvatkaa olenko soitellut perään. Voi helevetti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihdoin saunalahteen.

Vierailija
8/10 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi laskut tulevat vähän miten sattuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan vaivaisen 10kilsan päässä 40 000 asukkaan kaupungista ja se on jo liian kaukana. Ollaan katvealueella, enkä tajunnut tätä kun tein sopimuksen. Aiemmin oli Soneran liittymä, ja ei ikinä ollut ongelman ongelmaa. Puhelut eivät 1,5v aikana katkenneet kertaakaan. Nyt on tyypillistä, että jos puhuu päivässä yhteensä 10min puheluja kotoa, niin tuossa ajassa puhelut katkeavat keskimäärin 4-5 kertaa. Eikä sopimusta voi purkaa!

Ärsyttää kun jotenkin myyjä pitää normaalina, ettei nyt vielä voi kuulua hyvin, kun verkko ei vielä ole valmis. Ja valmistunee jotain muutaman vuoden kuluttua. No, sitten minulla on taas Sonera. Maksakoon mitä maksaa, mutta ainakaan puhelut eivät katkea, toisin kuin näissä kaikenmaailman puoli-ilmaisissa liittymissä, jollainen itsellänikin on. Pitikin mennä tekemään 2v sopimus. Prkl!!!

Vierailija
10/10 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ongelmia. puheaika mulla 16h/ kk. voi soittaa mihin numeroon tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi