Mies lähtee sitten festareille....
Saatana sentään kun ottaa päähän! Äijä on aina töissä ja nyt ilmotti olevansa 2PÄIVÄÄ juhannuksena festareilla. Ja mitä minä, istun tietysti kotona kahden pienen lapsen kanssa! Niinkuin aina muulloinkin joka ikinen päivä! Tällä hetkellä voisin kuristaa ton paskiaisen!
Niin oltiin puhuttu että minä pääsen yhtenä päivänä johonkin ja hän toisena. No nyt kuulemma oli suunnitelmat muuttuneet. Puhuin hyvällä, puhuin pahalla ja nyt päätin aloittaa viikon mittaisen mykkäkoulun.
Nyt vinkkejä kehiin mihin voitaisiin noiden taaperoiden kanssa mennä ja tuhlata rahaa samalla mitalla kuin äijäkin!!?? Kaikki hotelli kylpylä vaihtoehdot jo suljin mielestäni kun taitavat olla aika juoma painotteisia, vai olenko väärässä?
Kommentit (39)
menkää koko perhe ja tulkaa yöksi kotiin.
Että ei kiitos.
Täytyy koittaa vielä soittaa vaikka äidilleni jos ottaisi noi hoitoon. Vaikka vaan yhdeksikin yöksi.
ap
ja jatkaa valittamista miehelle, kun mykkäkoulukin epäonnistui...;)
Vierailija:
Ja milläs sellasenkin sitten todistat, ellei satu tuomaan jotain kuppaa tuliaisena. Ja voihan sitä pettää missä vaan ja millon vaan.Mutta toivon tietysti että jäisi kiinni jos niin tekisi!
ap
Kuulostaapa mukavalta ja luottamuksentäyteiseltä parisuhteelta...
Te olette joko vainoharhaisia tai sitten teillä on tosi epäluotettavia puolisoita. Ja sitäpaitsi jos mies on potentiaalinen pettäjä ja vaimo lähtee mukaan festareille vahtimaan, niin eikös silloin jo olemassaolevaa ongelmaa vain siirretä eteenpäin odottavamaan parempia saumoja.
Minä en todellakaan vahtisi omaa miestäni. Jos mieheni olisi todella niin typerä, että päättäisi paneskella avioliittomme rikki jossakin festareilla, niin se on sitten hänen oma valintansa. Terveellä aikuisella ihmisellä on vapaus valita, mutta valintohin liittyy aina olennaisesti vastuu valinnoistaan. Ei tuollaiset asiat vahtimalla parane.
Eri asia sitten on, onko kovinkaan reilua jättää lyhyellä varoitusajalla vaimo ja lapset keskenään juhlapyhänä.
siis kolmekymppisiä ja edelleen festareille kavereiden kanssa,,,,tuliko sittenkin liian aikaiseen hankittua ne lapset.....!!!
Vierailija:
siis kolmekymppisiä ja edelleen festareille kavereiden kanssa,,,,tuliko sittenkin liian aikaiseen hankittua ne lapset.....!!!
miks ei kolmekymppinen vois mennä fetareille?
eri asia on se, että mä ainakin HALUAN olla lasten kanssa juhlapyhät, koska ne on niin intona kaikesta. tai usein juhannukset on mennyt niin, että toisena yönä lapsi on ollut yksin mummolassa ja toisena koko perhe menty perässä (potemaan krapulaa ;D )
mut kyl muakin harmittais jos toinen vaan lähtis.
en miettis että pettää, ärsyttäis vaan, jos mun asiat olis niin vähäpätöisiä sen mielestä.
lähde päivristeilylle tai jonnekin puuhamaahan lasten kanssa. lintsikin on auki juhannuksena. voihan sitä lasten kanssa pitää hauskaa kanssa!
ja sit et yhtään oo hellämielinen ku se tulee krapulassa kotiin, vaan riehutte lasten kanssa ja teet terveysruokaa ;D
rullata iltaisin papiljotit päähän ja kääriytyä kukalliseen kylpytakkiin omaan kotikoloon nauttimaan vain omasta kultapikkuelämästä ja lapsista.
Musiikistakaan ei saa tykätä, tai ehkä Matti-Tapiosta ja Simo Silmusta. Mutta ainakaan ei sellaisesta, missä bassonjytkeenpirulainen kuuluu.
Kaveritkin on syytä unohtaa kokonaan. Korkeintaan sunnuntai-iltapäivisin voi kutsua tuttavaperheen poropiirakalle ja kahville.
Kolmekymppiä on ehdoton takaraja minkään tekemiseen, johon ei olennaisesti liity lapset, perhe, tai kotihoitoarvot.
Festarit pitäisi lailla kieltää, ne ovat miltei saatanalliset omine arveluttavine rituaaleineen, ainakin yli kolmekymppisille.
niin pitää olla kypsä ottamaan kumppani ja lapsetkin huomioon.
Vierailija:
rullata iltaisin papiljotit päähän ja kääriytyä kukalliseen kylpytakkiin omaan kotikoloon nauttimaan vain omasta kultapikkuelämästä ja lapsista.Musiikistakaan ei saa tykätä, tai ehkä Matti-Tapiosta ja Simo Silmusta. Mutta ainakaan ei sellaisesta, missä bassonjytkeenpirulainen kuuluu.
Kaveritkin on syytä unohtaa kokonaan. Korkeintaan sunnuntai-iltapäivisin voi kutsua tuttavaperheen poropiirakalle ja kahville.
Kolmekymppiä on ehdoton takaraja minkään tekemiseen, johon ei olennaisesti liity lapset, perhe, tai kotihoitoarvot.
Festarit pitäisi lailla kieltää, ne ovat miltei saatanalliset omine arveluttavine rituaaleineen, ainakin yli kolmekymppisille.
mutta kyllä kolmekymppisen ja varsinkin lapsen vanhemman pitää ne lapsen muistelot tehdä muulla tavoin kuin festareilla käymisillä!!
siitähän ne lapsuusmuistot tulevat että vietetään kunnolla perheen voimin juhlapyhät lasten kanssa ,eikä vanhempien krapulapäivillä juhlapyhien jälkeen,hei haloo!!
Tosiaan, ei ole reilua jättää perhettä juhlapyhänä, mutta kyllähän festareilla saa käydä, jos ne kiinnostavat. Minkälaistahan teidän joidenkin elämä on viiskymppisenä, jos nyt jo nyhvötätte aina kotona ja moralisoitte toisia?! Ei kateeksi käy..
Kyllä se arki on tärkein.
Toiset vanhemmat haluavat bilettää ja toiset vanhemmat viihtyvät perheen kesken. Me viihdymme perheen kesken, emmekä juhli. Ei vaan vois vähempää kiinnostaa. Ehkä sitten, kun lapset ois vähän isompia.
arkena ollaan töissä, koulussa, päiväkodissa, harrastuksissa, kuka missäkin. Juhlapyhät ovat yleensä hiljaista aikaa, jolloin kaikki paikat ovat kiinni, ja kaikki kaverit yleensä ystävien tai sukulaisten tai ainakin oman perheensä parissa. Kyllä siinä minulle ainakin tulisi yksinäinen olo, ja olisin aika ihmeissäni, jos mieheni silloin lähtisi jonnekin ja jättäisi perheensä yksin.
Minä kun en kännäyksestä perusta niin en ihan ymmärrä. Ilman miestä voi mennä sukulaisiin ja mummolaan, mitä me ainakin tehdään joka tapauksessa joka juhannus ja joulu.
Näytä tämä viestiketju miehellesi.
Jos sillä on omatunto tallella, peruu koko jutun.
Meil molemmat on sitä mieltä et kyl tommoset kännireissut on tehty ennen perheen perustamista.
Oon sinkkuaikana käynyt festareilla, baareissa, laivoilla ym ihan omiks tarpeiks.. silloinkaan en kyl nähnyt koko touhus mitää muuta pointtia ku et vedetää kauhee känni ja vongataan, ollaan sit vapaita tai varattuja!
Onneks meil on molemmat asioista samaa mieltä ni ei tuu ap:n kaltaisia tilanteita eteen. Joskus seurustelin tyypin kans, jolla oli kova tarve päästä viihteelle omien kamujen kaa, no se juttu ei eit loppuelämää kestänykään, varmaan sille on vieläkin viihteelläkäynti tärkeimpiä asioita vaik ikää kohta 40.
No, kukin tyylillään, mut meiän mielestä tollaset " baarit" ja " kännifestarit" ei oikeesti oo perheellisten ykkösmestoja... ois varmaa tarvinnu joidenki siirtää perheenperustamista....
Yleensä 5 - 7 vuoden yhdessäolon jälkeen tulee " vapaudenkaipuu" aika monille. Silloin moni liitto kariutuu. Varoituksen sana :)
Meillä ei tulisi kuuloonkaan. Eikä kyllä takuulla kävisi miehen mielessäkään mikään festarikeikka juhannuksena kun on perheellinen. En käsitä. Pane äijä ruotuun, kun ei kerran itsessään ole tarpeeksi munaa olla kunnon mies ja isä!
Ja milläs sellasenkin sitten todistat, ellei satu tuomaan jotain kuppaa tuliaisena. Ja voihan sitä pettää missä vaan ja millon vaan.
Mutta toivon tietysti että jäisi kiinni jos niin tekisi!
ap