Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähtee sitten festareille....

Vierailija
15.06.2007 |

Saatana sentään kun ottaa päähän! Äijä on aina töissä ja nyt ilmotti olevansa 2PÄIVÄÄ juhannuksena festareilla. Ja mitä minä, istun tietysti kotona kahden pienen lapsen kanssa! Niinkuin aina muulloinkin joka ikinen päivä! Tällä hetkellä voisin kuristaa ton paskiaisen!



Niin oltiin puhuttu että minä pääsen yhtenä päivänä johonkin ja hän toisena. No nyt kuulemma oli suunnitelmat muuttuneet. Puhuin hyvällä, puhuin pahalla ja nyt päätin aloittaa viikon mittaisen mykkäkoulun.



Nyt vinkkejä kehiin mihin voitaisiin noiden taaperoiden kanssa mennä ja tuhlata rahaa samalla mitalla kuin äijäkin!!?? Kaikki hotelli kylpylä vaihtoehdot jo suljin mielestäni kun taitavat olla aika juoma painotteisia, vai olenko väärässä?



Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lauantaina,niin mies hommatkoon lapsille hoitajan

perjantaiksi jos aikoo silloinkin päästä...



Miehen sisko on samanlainen tapaus.

Poikansa täyttää jo 11,eikä ole yhtäkään juhannusta

viettänyt lapsensa kanssa.

Joka jussi täytyy päästä juhlimaan.

En ymmärrä!!!!

Vierailija
2/39 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajatuksen ideahan oli että toisen piti mennä toisena päivänä ja toisen toisena päivänä ja nyt mies päättikin mennä molempina päivinä, muija olkoon kotona. Se on väärin!!



En osaa kyllä mitään ratkaisua antaa, paskamainen tilanne. Nuo vastaukset ei varmaan lämmitä että mene lasten kanssa jonnekin... Ei se ole ratkaisu siihen millä saadaan mies pysymään kotona lapsenvahtina toinen ilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olette ajatelleet järjestää lapsillenne kivan juhannuksen, mitä sihen kuuluu? Oletteko ajatelleet kehittää jotain juhannusperinteitä omalle perheellenne, joita lapset voisivat aikuisina muistella? Ihan vaan kysyn, kun tuntuu aika uskomattomalta, että aikuiset perheelliset ihmiset häipyvät perhejuhlaviikonloppuna omille teilleen.

Vierailija
4/39 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollenkaan tajua, miksi aikuiset ihmiset haluavat elää jotain pidennettyä nuoruutta ja hillua (erikseen) poissa kotoa jossain festareilla. Ymmärrän että 14-vuotias niin haluaa tehdä, mutta aikuiset ihmiset joilla on pieniä lapsia...??

Vierailija
5/39 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että isien kuuluukin rillutella eikä siihen ole äideillä mitään sanottavaa. Naisten kuuluu vain hiljaa ja nöyrästi palvella miehiä, noita luomakunnan kruunuja.



Jos mietit eroa, niin ota asia puheeksi RAUHALLISESTI myöhemmin miehen kanssa. Oikeasti, eron mittakaavassa yksi juhannus sinne tai tänne, eli voit jutella juhannuksen jälkeenkin. Teet miehelle selväksi, miten asioiden pitää muuttua ja miten hänen kohdella sinua, jotta jäät. Ja jos ei muutosta tule, niin sitten JSSAP. Pärjäät kyllä ilman paskaa miestä.

Vierailija
6/39 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etä penskat vaan mummolle hoitoon ja ryyppäämään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/39 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minusta tuollainen festarielämä kuuluu teini-ikään ja sekin kuulostaa hassulta, että toisen pitää päästä toisena iltana ja toisen toisena. Miksette ole perheenä yhdessä kuten muutkin? Vai kolmekympin kriisikö on iskenyt päälle ja perhe muuttunut rasitteeksi, kun pitää elää uudelleen nuoruutta?

Vierailija
8/39 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan tosiaan olla jo vanha, koska tykkään viettää juhlapyhät (ja yleisesti ottaen vapaa-ajan) lasten kanssa. Samoin mieheni.



Olen samaa mieltä muutaman kirjottajan kanssa siitä, että erilaisten perinteiden siirtyminen lapsille on hieno juttu - enkä ole ollenkaan varma, että " isin festarijuhannus" on sellainen perinne, jonka soisi siirtyvän isältä pojalle tai tytölle.



En missään nimessä tarkoita, etteikö kuka tahansa ikään ja sukupuoleen katsomatta voisi käydä festareilla ja bilettämässä... mutta on kuitenkin tilanteita, jolloin perheen etu pitäisi olla tärkein. Ja tässäkin tapauksessa näkisin asian näin olevan.



t. nelikymppinen pienen lapsen äiti, joka nauttii juhannuksesta perheen kanssa (ja samoin tekee myös muutaman vuoden nuorempi mies)





Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/39 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ihan vaan siksi, että lähden sit hyvällä omalla tunnolla heinäkuussa festaroimaan! :)



Vierailija
10/39 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä kuinka monet teistä oikeasti käyvät festareilla, mutta jotkut käyvät jopa niillä jopa kuuntelemassa musiikkia. Juhannusfestarit lienee asia erikseen, mutta kunnon musiikkifestarit on sitten toinen juttu.



Meillä on sovittu niin, että kumpikin voi käydä joka toinen kesä festareilla/isossa konsertissa haluamassaan maassa. Ja kyllä, reilusti yli kolmekymppisiä ollaan.



Samaa mieltä kuin monet tosin: juhannuksiksi ja muiksi juhlapyhiksi olisi syytä kehittää perheen yhteisiä perinteitä, varsinkin jos tilanne on se, että töiden vuoksi yhteisiä vapaita on muuten vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/39 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen suuresti miestäsi,entä jos sinä ilmoittaisit

että aiot mennä molempina päivinä siitä viis vaikka mies

joutuisi olemaan kotona lasten kanssa...

Kuka mies ihan oikeasti katsoisi sellaista muijaa???

Vierailija
12/39 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että lapset ovat saaneet lapsia......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/39 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein mykkäkoulusi on tuottanut positiivisen lopputuloksen?

Vierailija
14/39 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt kyllä lapsettaa sen verran paljon ettei kirosanoja, uhkailuja ja naurettavaa käytöstä säästelty..=(



Mies myös niin " lapsellinen" että pakko päästä kun sinkku kaveritkin menee! Voi pyhä yksinkertasuus! Anna mun kaikki kestää..





ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/39 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö saisi ketään seuraksi? Vaasassa on aika mukava paketti, kylpylähotelli Tropiclandia ja Wasalandia. Tietysti ilmatkin ratkaisee aika paljon. Missä päin Suomea asutte?

Vierailija
16/39 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittumainen mies sulla...ei voi muuta sanoa :(

tiedän kyllä tunteen



tai onko sulla jotain kaveria jolla myös lapsia? jos voisit pyytää kaveria vaikka teille? tai lähdette lasten kanssa sukulaisille/kavereille

Vierailija
17/39 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että josko nyt!



Lapsille ei oltu edes haettu hoitajaa kun ensin sovittiin että minä menen ensin ja sitten mies toisena päivänä. Mutta minunhan menot saa lakasta maton alle kun viihdyn niin hyvin kotona! Olenhan kotiäiti joka siivoaa, pyykkää, pesee pyllyt, hoitaa ruokaa kun mies tulee töistä jne..

Vierailija
18/39 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tossa mitään, eihän se juhannus nyt oo viikonloppua kummempi. Me lähdetään muksun kans mummulaan, kun kerran on vähän pitempi vapaa. Miks täytyy olla niin hurjan dramaattinen näitten juhlapyhien kanssa? Samanlaisia päiviä kaikki.

Vierailija
19/39 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät kaikki jossain mökkeilemässä tai sitten noilla kirotuilla festareilla.



Että kotona ollaan tai sitten täytyy mennä vanhemmilleni. Jälkimmäinen vaihtoehto ei kyllä haukuttele sekään...



ap

Vierailija
20/39 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Eipä tossa mitään, eihän se juhannus nyt oo viikonloppua kummempi. Me lähdetään muksun kans mummulaan, kun kerran on vähän pitempi vapaa. Miks täytyy olla niin hurjan dramaattinen näitten juhlapyhien kanssa? Samanlaisia päiviä kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan