Lue keskustelun säännöt.
Miksi sottapytyt käyvät aina yleisissä vessoissa?
08.06.2007 |
Yrjöttävää, kun ulostepommittajien pitää aina sotkea kaikki julkiset vessat.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Se oli varmaan joku pöpökammoinen, joka ei uskaltanut istua alas, vaan ajatteli " hygieenisesti" kakkia kyykkyasennossa pyllistämällä ja tähtäys meni vähän pieleen :P Näin päättelin. Tai sit asialla on ollut joku mielenvikainen. Ois sitä voinut kuitenkin jälkensä siivota...