Lue keskustelun säännöt.
Saatteko te muodostettua vakopierua mikä yhtymäkohdassa
15.06.2007 |
rätisee kuin uudenvuoden raketti? Kokeilkaa, istutte ja kun pieru tulee työnnätte ja peppu tiukasti tuolissa ja sit rätisee kun noussut tuohon yhtymäkohtaan. Mä en malta ostaa ikinä uudenvuoden raketteja ja käynkin parvekkeella aina " ampumassa" omatekoisen. Naapuri kyllä kerran kysy et miksi mun raketeista ei näy kipinöitä tai valoja edes. Mies väittää et on kiinni perseen koosta mut kokeilkaa ja kertokaa peppunne leveys.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mut just silloin kun rätinä paukahtaa niin sattuu. t. ap
Täytyypi jättää kokeilut huomiseen kun ei ala kaasua muodostumaan... Keitänpäs vaikka hernekeittoa heti aamusella! :D
T: 5
kyllä käänty naapureitten päät kun rätistelin menemään ja äijä väitti kyllä vähän kipinöitäkin nähneensä. haju oli kans kuin uutenavuotena konsanaan. ja pepun leveys siinä 100-150 cm riippuen istunko ihan täydellä painolla vai kannattelenko vähän.