Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi akat kiukuttelee työpaikoillaan! Ämmät perkele

Vierailija
08.06.2007 |

Ettekö ymmärrä miltä se näyttää ulospäin. Tukekaa toisianne niin valta kasvaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäydyn lähtemästä jokapäiväiseen kissatappeluun. Pidän sitä epäammattimaisena käytöksenä, joka söisi uskottavuuttani.



Myötähäpeän naisia, jotka kiukuttelevat työpaikalla kun asiat eivät suju niin kuin pitäisi, ilman että he osaisivat puhua asioista asioina rakentavasti ja edes yrittää vaikuttaa asioihin.



Feministinä uskon, että kiukuttelulla ja niskojen nakkelulla työpaikoilla on naisten asemaan työpaikoilla negatiivinen vaikutus. Osa lasikatosta johtuu juuri tästä.



Ainoaksi tyylikkääksi vaihtoehdokseni jää siis pyytää apua esimiehiltäni.



ap

Vierailija
2/12 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyökkäänkö takas? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin mä luulen, että tämä ei ole se foorumi josta miehet kyselee kiukkuisista akoista. Jos mä olisin mies mä vetäisin jauhot suuhun siltä. Meitä on 15 ukkoa ja 4 akkaa. Mä en miesten keskellä ala huutamaan jonkun akan kanssa.

Vierailija
4/12 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisällä, että kuvittelevat sen olevan normaalia käytöstä. Työpaikalla tämä vääristymä vain paljastuu ikävästi.

Vierailija
5/12 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset jotka ovat päässeet pitkälle, eivät ole töissä nakelleet niskoja, mököttäneet, kiljuneet tai huutaneet. Ehkäpä ne ovat kokeilleet asiallisempia vaikutuskeinoja ja tajunneet verkostoitua muihin naisiin.



Vierailija
6/12 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta entisellä työpaikallani huomasin että ainakun pomo (mies) tuli paikalle, kauhee kermaa litkinyt kissalauma ryykäs saman tien paikalle hihittelemään pomon jutuille.

Itseäni ärsytti suunnattomasti sen vuoksi kun minulla ei ollut ikinä aikaa työpaikalla jäädä jaarittelemaan. Että ois ollut ihan kiva jos joltain olisi liiennyt mullekin jeesiä, kun kerran tyhjänpanttina olivat...

Mutta miehen kanssa oli kyllä hauskaa kun kuvittelin samanlaista tilanneta hänen työpaikallaan, siis että pomon saapuessa kaikenmaailman ruskeakieleiset miehet parveilis ympärillä :D Vois olla näky!

Vierailija
8/12 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa mielestäni on aika naurettavaa pyytää esimiestä selvittelemään näitä kanatappeluita.

Mielestäni oikea ratkaisu on yksinkertaisesti ignoorata nämä tappelut - olla osallistumatta niihin ja todeta yksinkertaisesti oma mielipiteensä asiasta ja piste. Todella perustella hyvin asiansa - ei niille eukoille vaan niille joilla todella on vaikutus- ja päätösvaltaa. Ja tuosta verkostoitumisesta. Vielä kun naisilla on tuo " lasikatto" esteenä - ei tässä vaiheessa missään nimessä kannata verkostoitua noiden muiden samantasoisten, lasikaton alapuolella olevien naisten kanssa. Pitää yrittää verkostoitua miesten kanssa - ja nimen omaan niiden jotka ovat oman aseman yläpuolella. Siitä se noste laskikaton yläpuolelle sitten alkaa. Sinne päästyään voikin sitten verkostua niiden muiden naisten kanssa - ja alkaa nostaa lisää naisia ylöspäin sen lasikaton alta...

Vierailija:


naiset jotka ovat päässeet pitkälle, eivät ole töissä nakelleet niskoja, mököttäneet, kiljuneet tai huutaneet. Ehkäpä ne ovat kokeilleet asiallisempia vaikutuskeinoja ja tajunneet verkostoitua muihin naisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


laskikaton

Vierailija
10/12 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuitenkaan voi enää olla täällä, koska näissä olosuhteissa en voi tehdä työtäni. Tieto ei kulje ja muutenkin asioita on mahdoton hoitaa. Vituttaakin koko ajan.



En enää keksi muuta kuin kertoa eteenpäin. Sitä paitsi näin pienessä firmassa, missä pomo istuu kahden metrin päässä samassa huoneessa ja respan akka istuu seitsemän metrin päässä, asiat eivät ole mitenkään salaisia. Kaikki jo tietävät asiasta. Ihan kaikki. Pomo vain on niin ihmeissään akkojen välisestä kynsimisestä, että hänkään ei tiedä mitä tehdä.



Kyseinen nainen haki aikoinaan työpaikkaani, mutta ilman koulutusta ja äksyllä luonteella hän ei sitä saanut. Nyt hän ilmeisesti yrittää savustaa minut ulos.



Taistelematta en lähde!



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä on työpaikalla joutunut ihan miehen kiusauksen kohteeksi siksi, koska tämä tyhmä ilkimys on taitamattomampi ja huonosti koulutettu.

Vierailija
12/12 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voita kiukuttelussa kahta mieshomoa, joka kanssa olen tehnyt töitä. Ja tämä ihan positiivisessa hengessä, sillä molempia voin kutsua vähintään kavereikseni.... :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi