Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen suhde sinulla on miehesi siskoon tai miehesi veljen vaimoon?

Vierailija
06.10.2008 |

.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana ihminen! Tullaan toimeen erittäin hyvin, voitaisiin olla ystäviä ilman tätä "sukuvelvoitettakin". Juuri eilen miehen kanssa juteltiin, miten kivoja ihmisiä veli vaimoineen ovat ja miten kiva heidän kanssaan on viettää aikaa. :)

Tätä ketjua kun lukee, niin taidan olla todella onnellisessa asemassa.

Vierailija
22/28 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein, kun asuvat monen sadan kilometrin päässä mutta ihan hyvin tullaan toimeen kun nähdään. On miehensä kanssa kuopuksen kummi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen veljeen ja vaimoonsa. Ovat ystäviämme, ollaan kummeja toistemme lapsille. Ollaan aika erilaisia ihmisinä kuin minä ja mieheni, en osaa sanoa oltaisiinko tultu ystäviksi ilman tätä sukulaissuhdetta, mutta hyvä näin.

Vierailija
24/28 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sisko on hyvä tyyppi=)Veljiä ei ole.

Vierailija
25/28 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen veljen vaimo on melkeinpä paras ystäväni! Parempia välejä ei voisi enää olla! Miehen sisko on myös loistotyyppi! Itseasiassa "täydellisin" ihminen jonka tiedän. Hänestä on lähes mahdoton keksiä mitään pahaa sanottavaa! Olemme tekemisissä lähes päivittäin.

Vierailija
26/28 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjestää tapaamisia noin kerran kuussa.

Miehen sisko ehkä läheisempi. Tullaan hyvin juttuun.

Miehen veljen vaimo niin ikään mukava ihminen, heitä näemme vähän harvemmin.

Mulla on aina kivaa niiden kanssa enkä ole lainkaan ahdistunut tms. Mutta itsekseen en ole tekemisissä, vaan yleensä miehen kanssa. Myös miehen siskon mies on mukava, vaikka tykkääkin jazzista.

Vierailija
27/28 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ollut monessa asiassa tärkeä tuki ja kannustaja, ja toivottavasti asia on myös toisinpäin, ollaan tekemisissä lähes viikottain. Miehen veljen vaimon kanssa ollaan etäisempiä, syystä että mieheni ei ko. veljen kanssa ole juurikaan tekemisissä, mutta kun nähdään, niin juttuun tullaan. Toisen veljen ex-vaimon kanssa ollaan eronkin jälkeen pysytty kavereina, olen ollut tämän exän kanssa enemmän tekemisissä kuin ko. veljen.

Muutenkin kyllä tulen toimeen miehen sukulaisten kanssa, minusta on vain kiva tutustua ja tavata erilaisia ihmisiä, miehelläni on enemmän vaikeuksia sukulaistensa kestämisessä kuin minulla:)

Vierailija
28/28 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tulemme kivasti juttuun :) Näemme n 6-10 krt vuodessa. Hän on yhden lapsen supersosiaalinen uraäiti, minä taas perhekeskeinen kolmen äiti. Välimme ovat aika asialliset mutta yhteistä juttua riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi