Onko kellään juhannusahdistusta?
Mistä se johtuu?
Minulla lapsuudesta. Nyt ei olisi syytä ahdistua, mutta en voi sille mitään.
Kommentit (33)
On saatanan kova ahdistus päällänsä, kun olen miettinyt pääsiäisestä asti onko se vihta vai vasta. Onneksi joulukuusi on vain joulukuusi.
Valmistelen joulua, juhannus niin turha.
On. Aikamispoika jolla ei ole yhtään ystävää on talossa ja hänelle pitää saada juhannusfiilis. Saunaa, ruokaa, juomaa, juhannuskoivut. Pohjalla suru kun tietää ettei ole hänell unelma juhannus vaikka kaikkensa panostaa.
vanhat vanhemmat ja heistä saadut lapsuudentraumat ja juhannus - siinäpä yhistelmä
On. Ja johtuu töihin menosta. Ahdistaa ajatuskin töistä niin että sydämestä ottaa. Pitäisi varmaan käydä lääkärille juttelemassa.
Ei. Asun ulkomailla eikä juhannus ole mikään juttu täällä. Normi viikonloppu vaikkakin erittäin kuumaa keliä on luvattu.
Junannus, joulu, pääisäinen, vappu jne jne kaikki pyhät täynnä ahdistusta eikä koskaan mitään 'juhlia' tai muuten mielekästä tekemistä.
Minulla on koko aikuisikäni ollut lähes aina suurien juhlapyhien alla jonkun asteinen ahdistus. Sitten kun pyhät tulevat, ne menevätkin hyvin ja helposti stressailematta ohi. Jos mitään ahdistusta ei tule, näinä pyhinä sitten meneekin jotakin vituralleen. Eli älä ole Ap huolissasi yhtään, tuo ahdistus kuuluu kuvioon tervepäisilläkin.
T N65
Mulle nämä juhlapyhät on aina ahdistavia, koska olen totaaliyksinäinen ihminen, jonka täytyy viettää aina pyhät yksin. Muuten olen hyvin tottunut jo keski-ikäisenä ihmisenä yksinoloon ja asioiden tekemiseen aina yksin, mutta kyllä esim. juhannusta yksin kerrostalokämpässä istuessa tulee semmoinen surumielinen fiilis, että on ulkopuolinen elämästä. No, alkoholi onneksi auttaa, ainakin vatuttaa vähemmän kun juo. Varsinkin jos lähtee luontoon piknikille juomien kanssa.
Juhannus on hiljentymisen ja rauhoittumisen aikaa.
Voit nauttia tulevasta viikonlopusta iloisin mielin, sillä oikea Juhannus on vasta 24.pv eli ensi keskiviikkona. Silloin voi ahdistua yhdeksi päiväksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen järkyttynyt. Eikö KELLÄÄN ole? Ap
Hei ahdistushullu, mikä sua EI ahdista?
Vierailija kirjoitti:
On. Aikamispoika jolla ei ole yhtään ystävää on talossa ja hänelle pitää saada juhannusfiilis. Saunaa, ruokaa, juomaa, juhannuskoivut. Pohjalla suru kun tietää ettei ole hänell unelma juhannus vaikka kaikkensa panostaa.
Järjestäköön itse.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Asun ulkomailla eikä juhannus ole mikään juttu täällä. Normi viikonloppu vaikkakin erittäin kuumaa keliä on luvattu.
Ainakin Espanjassa vietetään juhannusta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on koko aikuisikäni ollut lähes aina suurien juhlapyhien alla jonkun asteinen ahdistus. Sitten kun pyhät tulevat, ne menevätkin hyvin ja helposti stressailematta ohi. Jos mitään ahdistusta ei tule, näinä pyhinä sitten meneekin jotakin vituralleen. Eli älä ole Ap huolissasi yhtään, tuo ahdistus kuuluu kuvioon tervepäisilläkin.
T N65
Tervepäisilläkin? Kiitos vain! Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei ahdistushullu, mikä sua EI ahdista?
Miten niin ahdistushullu? Ap
On! Taas imetään viinaa kuin viimeistä päivää ja eräs ärsyttävä pariakunta tunkee kylään. Tuovat vauvan näytille. Eiköhän ne kaikki vauvat ole aika samanlaisia, taas tekosyy päästä saunomaan kylään ja valmiiseen pöytään vaan. Taidan laittaa heidät telttaan likaisilla lakanoilla, ei yhtään kiinnosta nyt mikään muiden orjana toimiminen.
Koskenkorvaa on valmistettu vuodesta 1953 lähtien ja jotkut valittavat ahdistusta. Kaikenlaista sitä kuuleekin.