Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuppikoko 100B vai 95D (karmeata mutta totta)

Vierailija
13.06.2007 |

Eli olen melko harteikas ihminen, mutta on painoindeksikin nykyään 31 :I

Eilen mittailin kulahtaneet imetysrintsikat päälläni kuppikokoa ja tulos oli 100 cm ja 113 cm -> kuppikooksi 100B.

Tänään vedin päälle puolikorsetin (häähumumuistoja) jossa kokona 90D ja näissä on tullut oleiltua jo kolme tuntia. Tuntuvat ihan hyvältä koska en minä vyötäröltä enää kovin mahdottoman kokoinen ole ja hakasrivi alkaa aika alhaalta; selkäni olisi vahvasti V:n mallinen jos vaan ei näitä ylikiloja olisi.

Nyt sitten mittasin uudestaan ja yllätys oli melkoinen. Mitta 97 cm ja 117 cm -> kuppikooksi 95D

Kerrotaakoon vielä, että painoindeksillä n. 27 olen käyttänyt kokoja 80D ja 85C housukoon ollessa 40/38.

Mutta mikä se nyt sit mahtaa olla mulla OIKEA koko?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

saa mahtumaan koon 38-40 housut. Oma indeksi 21,8, ja housukoko 38-40 (joskus 36) mallista riippuen

...kun sitä leveyttä (ja muutenkin kokoa) on silloinkin ollut noissa hartioissa, mutta lantio on kapea. Mulla jäi housut yleensä kiinni pepusta tai yläreidestä, mutta sellaiset lahkeen yläosasta leveät menivät jalkaan ja vyötärö oli sopiva.

Ongelmana oli usein se, että housut liukuivat peppuvakoon. Isommalla koolla vyötärölle jäi löysää, housut menivät silti peppuvakoon ja saattoivat tihkaista vieläkin yläreidestä. Mä olin vähän sellainen puntinnostajan mallinen ilman puntinnostoa... Mut hyvässä kuosissa olin.

Enää ei ole NIIN vaikeaa löytää vaatetta. Kun tuo vyötärö on kans 95 cm... jak.

ap

Vierailija
22/22 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla että jolloin muullakin on liivikoossa " outouksia" .

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä